Obavještenje o nabavci broj 08-49-1-80-2-2/10 od 08.01.2010. godine

Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032 650-022
Faks: 032 650-220
E-mail: optesanj@bih.net.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE
Kao pod I.1.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ
I.5.b na lokalnom nivou

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA

II.1. VRSTA UGOVORA:
Robe

II. 2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Da

II.3. NAZIV POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Kancelarijski i ostali materijal za budžetsku 2010. godinu

II. 4. OPIS PREDMETA UGOVOR:
Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Općina Tešanj, Trg Alije Izetbegovića broj 11, 74260 Tešanj (franko isporuka i istovar).

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da
Ponude se mogu dostavljati za: jedan lot, nekoliko lotova ili sve lotove.
Predmet nabavke podijeljen je na Lot-ove, kako slijedi:
Lot 1: Kancelarijski i kompjuterski materijal,
Lot 2: Knjige i obrasci,
Lot 3: Ostali materijal.

II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Okvirni sporazum se zaključuje za budžetsku 2010. godinu, a rok dostave robe (po specifikaciji) je 7 dana od dana zaključenja pojedinačnog ugovora (za sve lotove).

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
a) izvode iz sudskog registra ili ekvivalentne dokumente koje su izdali nadležni organi (originalni dokumenti koji nisu stariji od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– da nije pod stečajem ili pred likvidacijom, niti je ušao u određeni aranžman s povjeriocima, niti je obustavio ili ograničio poslovne aktivnosti, niti je u analognoj situaciji koja proističe iz sličnog postupka u skladu sa relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije predmet postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju ili postizanje sporazuma/aranžmana s povjeriocima, ili bilo kojeg drugog sličnog postupka u skladu s relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina, koji je prethodio datumu podnošenja ponude;
– da nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj od strane nadležnog suda u periodu od pet godina i da je taj prekršaj prethodio datumu podnošenja ponude;
b) uvjerenja koja nisu starija od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda a izdao ih je nadležni organ (originalni dokumenti ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– o plaćenim doprinosima za penziono i invalidsko osiguranje uposlenih;
– o plaćenim doprinosima za zdravstveno osiguranje uposlenih;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
– registraciju za obavljanje djelatnosti kod nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa);
– odobrenje za obavljanje djelatnosti izdato od nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa).

Odjeljak IV: POSTUPAK

IV.1. VRSTA POSTUPKA:
Otvoreni

IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
(a) Samo najniža cijena

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Ugovorni organ će na visinu cijene ponude primjenjivati preferencijalni tretman domaćeg u procentu koji je važeći za tekuću godinu, na način opisan u tenderskoj dokumentaciji.

IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 05.02.2010. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju je: 50,00 KM.

IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Mogu se podnijeti do 17.02.2010. godine do 10,00 sati.

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUÐAČ DUŽAN
OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda. U ponudi dostaviti izjavu o navedenoj obavezi.

IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (član 33 ZJN, član 13 UPZ)
17.02.2010. godine u 12,00 sati, sala Općinskog vijeća, nova zgrada Općine Tešanj, drugi sprat.

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuda se podnosi na obrascu za dostavljanje ponude, popunjen u skladu sa shemom koja je data u tenderskoj dokumentaciji i na originalu obrasca za cijenu ponude. Ukoliko u ponudi postoje povjerljive informacije ponuđač dostavlja spisak istih prema obrascu iz tenderske dokumentacije. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača u ponudi se prilaže originalan ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorciju).
Da bi preuzeli tendersku dokumentaciju za predmetne usluge ponuđači moraju dostaviti dokaz o uplati kontakt osobi ili putem faksa, najkasnije do 05.02.2010. godine do 14,00 sati. Ponuđači mogu preuzeti predmetnu tendersku dokumentaciju u Općini Tešanj, odnosno ponuđačima će Poštom biti upućena tenderska dokumentacija u roku od tri dana nakon prijema zahtjeva. Naknadno pristigli i nepotpuni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, te ponuđaču neće biti dostavljena tenderska dokumentacija.
Predmetna tenderska dokumentacija se može obezbijediti uz nepovratnu novčanu naknadu od 50,00 KM. Uplata nadoknade za tendersku dokumentaciju vrši se na račun Općine Tešanj br. 1603000030017690, kod Vakufske banke Sarajevo, filijala Tešanj (vrsta prihoda: 722431; šifra Općine: 090) ili na blagajni Općine Tešanj. Prije otkupa i preuzimanja tenderske dokumentacije, ponuđači imaju pravo izvršiti uvid u istu.

OPĆINSKI NAČELNIK
FUAD Šišić, dipl. ing. maš.