Pritužba: Šefket Turalić

i u svakoj prodavnici. Pošto plaćam u svim prodavnicama skoro na ovaj način dao sam službenici karticu da uplatim račune za telefone, struju…odgođeno plaćanje, i došao kući, dobio juče izvještaj i imao šta vidjeti: odbijeno na ime provizije 10KM na iznos 296KM! Zovem agenta koji mi je veza s bankom, kaze to oni smatraju kao njihov bankomat pa naplacuju proviziju!
Sinoć kroz vrata pošte tražim bilo kakvo upozorenje, jer me službenica nije na to upozorila, nema nigdje obavjest da uzimaju proviziju… sad zamišljma, dodjem u KONZUM, platim karticom i to nije 152 KM vec 162 KM a niko mi ne kaže to. Da li je ovo u nadležnosti bilo kakve inspekcije? Ko ovo može da spriječi, mi građani očito ne, jer će svi reći zašto plaćate karticom… znam naše službenike po poštanskim šalterima, znam i danas kad odem da se žalim koji ce odgovor biti..
Nadam se da Vam nisam uzeo puno vremena, ali ovo je naša svkodnevnica. Ja sam kroz Asocijaciju pokušao ponovno vratiti Savjet potrošača, al sve to ide – nikako.
Svako dobro i srdačan pozdrav.

Šefket Turalić, dipl.ing.
Quality manager
+387 (0) 61 805 671
Titova 7/III
74260 Tesanj
Bosna i Hercegovina