/>
Sjednici prisustvuju 23, odnosno 24 vijećnika (od 15,40 sati vijećnik Kotorić Kasim, ranije najavio kašnjenje). Odustvo sa sjednice je ranije najavila vijećnik Ćehajić Irvana.
GOSTI:
Predstavnik CCI-a, poslanik u federalnom Parlamentu sa prostora općine Tešanj,
g-đa Ajanović Emina, poslanik u Skupštini ZE-DO kantona gosp. Ðogić Hajrudin, predstavnik «CORMIT» Tešanj, rukovodilac Profesionalne vatrogasne jedinice Tešanj gosp. Galijašević Amir, predsjednik Suda za prekršaje Tešanj gosp. Begović Hasan, te Općinski načelnik sa saradnicima.
SREDSTVA JAVNOG INFORMISANJA:
Novinari Brkić Hasan i Čabrić Muhamed i predstavnici NTV «AMNA» Tešanj.
Tonski zapis i Zapisnik vodi Ibrahimkadić Zahir.
Sjednicom predsjedava predsjedavajući Općinskog vijeća gosp. Omerbašić Rasim, sa sekretarom Vijeća, gosp. Ćeman Smajom.
Nakon prozivke vijećnika od strane sekretara Vijeća predsjedavajući Vijeća je konstatovao da današnjoj sjednici Vijeća prisustvuju 23 vijećnika, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 4. sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.
Poslije toga, pristupilo se razmatranju standardnih predtačaka dnevnog reda:
Ad. A
Predsjednik Kluba vijećnika SDA gosp. Amir Kurtić je kazao da na strani 3, na početku, ponuđeni zaključak vezan za inicijativu vijećnika Irvane Ćehajić ne odražava sadržaj diskusije i da zbog toga predlažu novi tekst zaključka: Općinski vijeće zadužuje Općinskog načelnika da za slijedeću sjednicu Vijeća pripremi prijedlog redefinisane Vizije u segmentu ekološke zaštite općine Tešanj.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno usvojilo slijedeći
ZAKLJUČAK
Usvaja se Zapisnik sa 3. sjednice Vijeća, održane dana 30.12.2004. godine, s tim da se na strani 3, tekst zaključka vezan za inicijativu vijećnika Irvane Ćehajić (ekološka zaštita), zamijeni sa tekstom «Općinski vijeće zadužuje Općinskog načelnika da za slijedeću sjednicu Vijeća pripremi prijedlog redefinisane Vizije u segmentu ekološke zaštite općine Tešanj.»
Ad. B
Odgovori na vijećnička pitanja:
– vijećnik Kurtić Amir (zimsko održavanje puteva) – zadovoljan dobivenim odgovorom,
– vijećnik Subašić Senad (održavanja spomen obilježja) – zadovoljan dobivenim odgovorom, mada je spomenik šehidima i dalje ostao neuređen i nije u stanju u kakvom bi trebao da bude, a vezano za drugo pitanje (zbrinjavanje beskućnika), rekao je da je dobiveni odgovor Centra za socijalni rad Tešanj uopšten, da njime nije zadovoljan, naročito za područje MZ Jelah i da zbog toga Centru za socijalni rad Tešanj postavlja konkretno pitanje: «Šta Centar za socijalni rad čini na zbrinjavanju Hadžić Zijada, Kahrimanović Ibre i Alićehajić Saliha»?
– vijećnik Suad Huskić je kazao da je u suštini zadovoljan dobivenim odgovorom na vijećničko pitanje koje je postavio na 3. sjednici Vijeća, ali da je svrha njegovog pitanja bilo skretanje pažnje ostalima na stanje koje postoji trenutno, da je Općina utužena 4.367.000,00 KM, da vjeruje da Općina neće izgubiti te sporove i da će pravobranioc pravilno zastupati njene interese, da mu je želja bila da naglasi postojanje ovakvog stanja i da kao vijećnik da preporuku i podršku Općinskom načelniku i Općinskom pravobraniocu za pravilno zastupanje interesa Općine Tešanj i da im sugeriše angažman i stručnu pomoć Advokatske komore, kada to bude bilo potrebno, kako se ne bi dozvolilo gubljenje većeg dijela sporova i plaćanje većih novčanih iznosa.
Vijećnička pitanja i inicijative:
– vijećnik Munevera Alić je kazala da je u toku formiranje organa u mjesnim zajednicama na području općine Tešanj, da se prema Statutu MZ-a organi vlasti MZ (savjeti i skupštine) formiraju u skladu sa ostvarenim izbornim rezultatima u tim MZ-ma, da je došlo do problema u MZ Kalošević i Šije gdje ni jedna politička stranka nije ostvarila apsolutnu većinu, gdje su na bazi uputa od strane Općinskog načelnika, organi vlasti su formirani suprotno Statutu i Izbornom zakonu i izbornim rezultatima, pa tako SDA ima apsolutnu vlast iako to nije ostvarila na izborima, što je rezultiralo da u pomenute dvije MZ-ce ni jedna druga politička stranka ne želi sudjelovati u vlasti, da je greška nastala zbog toga što nisu primijenjene odredbe Izbornog zakona koje regulišu dodjelu mandata od državnog do općinskog nivoa, da su kao Stranka na vrijeme upozorili na ove probleme i da zbog toga pita Općinskog načelnika: «Šta će kao odgovorna osoba za funkcionisanje mjesnih zajednica poduzeti da se otklone ove nezakonitosti i da normalno dođe do formiranja vlasti u ove dvije mjesne zajednice»?
– vijećnik Nurdin Sadiković je kazao da je imao namjeru postaviti jedno vijećničko pitanje, ali da će, nakon navoda vijećnika Munevere Alić, ipak postaviti dva pitanja:
1. Općinska izborna komisija Tešanj dostavila je izborne rezultate MZ Šije na osnovu čega su i formirani organi vlasti u toj MZ-ci, te da navodi vijećnika Munevere Alić nisu tačni. Zbog toga, traži da se na narednoj sjednici Vijeća pripreme i javno pročitaju ostvareni izborni rezultati u MZ Šije.
2. Prateći izvještaj sa 3. sjednice Vijeća primijetio je samo jedno vrlo kratko obraćanje Općinskog načelnika prilikom rasprave o Budžetu, mada je Općinski načelnik, kao i njegov saradnik za finansije, šire obrazložio zbog čega neki od amandmana nisu bili prihvatljivi za izvršnu vlast, da smatra da je na taj način izvještaj NTV «AMNA» nepotpun i pristrasan, da vjeruje da to nije posljedica poraza protukandidata Općinskog načelnika na izborima, inače vlasnika NTV «AMNA» i da «AMNA» ubuduće neće zbog toga tendenciozno izvještavati javnost, jer bi to bilo suprotno Kodeksu ponašanja nezavisnih medija, te da zbog toga pita urednika NTV «AMNA»: «Zbog čega je napravljen ovakav propust u izvještaju sa posljednje sjednice Općinskog vijeća»?
– vijećnik Rifet Begović je u ime Kluba vijećnika SBiH skrenuo pažnju da su psi lutalice na području cijele teritorije općine Tešanj nanijeli desetine hiljada KM materijalne štete i ugrozili bezbjednost građana, pa zbog toga postavlja slijedeće vijećničko pitanje: «Pitamo nadležnu Službu, Općinskog načelnika, šta je poduzeto i šta će se poduzeti da se bezbjednost građana i njihova imovina zaštiti»?
– vijećnik Jasmin Smailbegović je konstatovao kako bezbjednosna situacija nije na zadovoljavajućem nivou, da funkcionisanje saobraćaja u gradu, a i šire, već duži period ne funkcionira kako treba, što se posebno odnosi na ulicu od Apoteke «Tefarm» do Gornje Čaršije, za koju je više puta mijenjan režim saobraćaja od strane Vijeća, ali da misli kako nikada nije postignuto zadovoljavajuće rješenje, pa zbog toga pita Općinskog načelnika: «Šta kani poduzeti da se poboljša saradnja između PU Tešanj i općinske administracije, odnosno Općinskog načelnika, kako bi se prevazišli pomenuti problemi»?
– vijećnik Senad Subašić je kazao da se njegovo pitanje odnosi na bezbjednost pješaka, odnosno djece u toku ovakvih snježnih padavina i da zbog toga pita: «Šta općinska izvršna vlast poduzima oko bezbjednosti pješaka, pogotovu djece, na trotoarima u ovom trenutku snježne nepogode, s obzirom da firme koje čiste puteve, sav snijeg s kolovozne trake samo prebacuju na trotoare, a djeca i pješaci su na trotoarima, mislim da je prava sreća što dosad niko nije stradao»?
– vijećnik Amir Kurtić je kazao kako informacije s terena u vezi rada ambulanti porodične medicine govore da uslugama porodične medicine građani nisu zadovoljni, jer se ne poštuje propisano radno vrijeme, da se često doktor i ne pojavi ili napusti ambulantu prije završetka radnog vremena, da u Jelahu trenutno rade dva tima porodične medicine i rad završavaju u 15,00 sati, a da bi za potrebe građana ovog područja općine bilo dobro da rad ambulante u Jelahu bude do 20,00 sati. «Stoga, pitam Općinskog načelnika da li je moguće da u saradnji sa direktorom Doma zdravlja pokuša riješiti ova pitanja, da propiše tačna radna vremena i dane u koje rade ambulante porodične medicine i da li je moguće organizovati na Jelahu rad timova porodične medicine bar do 20,00 sati»? Pored toga, kazao je da se njegovo drugo pitanje odnosi na organizaciju rada Veterinarske stanice u Jelahu, gdje rade tri veterinara i svoj posao završavaju u prvoj smjeni, da su potrebe tog kraja da imaju na raspolaganju veterinara bar 16 sati dnevno, jer poslije 15,00 sati radi samo dežurni veterinar u Veterinarskoj stanici u Tešnju, da bi bilo potrebno organizovati rad Veterinarske stanice u Jelahu u dvije smjene, pa da zbog toga pita da li bi to bilo moguće i koji resursi su potrebni? Nakon toga, predložio je inicijativu: da je na posljednjoj sjednici Vijeća usvojen Budžet za 2005. godinu u kome su predviđena sredstva od 10.000,00 KM za Ured Općine Tešanj u Jelahu, da ta činjenica nosi ozbiljnu promjenu u pristupu lokalne vlasti prema građanima u pogledu pružanja usluga, Klub vijećnika SDA predlaže Općinskom vijeću da donese slijedeći zaključak: Izraditi projekat sa radnim naslovom – Ured Općine Tešanj u Jelahu, koji bi u sebi sadržavao slijedeće elemente: nadležnost, ovlaštenja i odgovornosti Ureda, uključujući vrstu i obim poslova koje bi ovaj Ured pružao, očekivanu efikasnost u pružanju usluga ovog Ureda, mjesne sredine koje bi bile obuhvaćene ovim Uredom i broj građana koje bi Ured opsluživao, odnos organa mjesnih zajednica koje bi Ured pokrivao i Ureda, ljudske resurse, tehničke resurse, finansijske resurse, način rukovođenja Uredom i lokaciju. Ovakav projekat dostaviti Općinskom vijeću u obliku nacrta u roku od 60 dana. U toku izrade projekta obaviti potrebne konsultacije sa svim zainteresiranim stranama na terenu.
Nakon toga, izvršeno je glasanje o pomenutoj inicijativi, u prvom glasanju incijativa je dobila 15 glasova «ZA» a na traženje više vijećnika izvršeno je ponovno glasanje: 19 vijećnika «ZA» i 1 vijećnik «uzdržan», nakon čega je vijećnik Amir Kurtić u ime Kluba vijećnika SDA zatražio da se izvrši pojedinačno glasanje vijećnika.
Poslije toga, Općinsko vijeće Tešanj je sa 21 glasova «ZA» i 1 glas «protiv» i 1 glas «uzdržan» donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da izradi projekat sa radnim naslovom – Ured Općine Tešanj u Jelahu, koji bi u sebi sadržavao slijedeće elemente: nadležnost, ovlaštenja i odgovornosti Ureda, uključujući vrstu i obim poslova koje bi ovaj Ured pružao, očekivanu efikasnost u pružanju usluga ovog Ureda, mjesne sredine koje bi bile obuhvaćene ovim Uredom i broj građana koje bi Ured opsluživao, odnos organa mjesnih zajednica koje bi Ured pokrivao i Ureda, ljudske resurse, tehničke resurse, finansijske resurse, način rukovođenja Uredom i lokaciju.
Ovakav projekat dostaviti Općinskom vijeću u obliku nacrta u roku od 60 dana. U toku izrade projekta obaviti potrebne konsultacije sa svim zainteresiranim
stranama na terenu.
Nakon toga, pristupilo se raspravi o sazivu predloženog dnevnog reda:
– vijećnik Miralem Unkić je vezano za 10. tačku sazivom predloženog dnevnog reda (Prijedlog Preporuke o kolegijalnom razumijevanju) predložio da se ona usvoji kao inicijativa, a da radna grupa stastavljena od predstavnika svih političkih partija koje učestvuju u radu Vijeća pripremi za slijedeću sjednicu Vijeća prijedlog Preporuke (Kodeks ponašanja ili neki drugi naziv) koji bi se potpisao od strane političkih partija ili predstavnika političkih partija, jer se ovako neće ništa značajno desiti, SDA će sa 15 glasova usvojiti ovu Preporuku, ostale stranke to ne usvoje, da vjeruje kako to nije ni želja vjećnika Fuada Šišića, pa zato predlaže da se ova tačka u ovom obliku skine sa dnevnog reda, da pomenuta radna grupa pripremi za slijedeću sjednicu Vijeća, a da ovaj materijal kao inicijativu vijećnika Fuada Šišića, u svakom slučaju podržava.
– vijećnik Fuad Šišić je kazao kako vjeruje da je moguće postići saglasnost oko ovog pitanja, jer nije nužna bila konstatacija da to Klub vijećnika SDA usvoji, da je to predložio kao vijećnik i da očekuje da se o tome danas raspravlja, da se tačka ne skida sa dnevnog reda, da ova rasprava uđe u okvir tačke dnevnog reda, da se pretvori u nacrt i formira radna grupa, o čemu je govorio vijećnik Miralem Unkić.
– predsjedavajući Vijeća je upitao vijećnika Miralema Unkića da li odustaje od svog prijedloga i dobio negativan odgovor.
– vijećnik Fuad Šišić je rekao da sama Preporuka gubi svrhu ako će se na ovakav način pristupati, da je to ponudio na kolegijalnoj ravni, a ako to nije prihvatljivo onda se materijal skida sa dnevnog reda i o toj temi neće se više razgovarati jer se u startu to minira, da ne vidi razlog zbog čega to ne bi bilo prihvatljivo, obzirom da je to predložio kao vijećnik, da se on ne uvažava i da on ne može predložiti, nego taj prijedlog treba skinuti sa dnevnog reda i da sve ide iz početka, da mu nije jasno zbog čega takav pristup ako već ima pripremljen radni materijal, saglasnost da on dobije formu nacrta i dalje, prema prijedlogu vijećnika Miralema Unkića, da se formira radna grupa koja bi to izdefinirala u konačni prijedlog, koji bi se jednoglasno usvojio a zatim predsjednici klubova to potpisali, što bi podrazumjevalo da se svi sudionici, vijećnici i političke stranke, toga i pridržavaju, bar ovaj saziv Vijeća, uz napomenu, da bi u slučaju da vijećnik Miralem Unkić ne odustano od svog prijeloga, ova tačka skinula sa dnevnog reda i o tome se više ne bi raspravljalo.
– vijećnik Miralem Unkić je kazao da, uz uvažavanje vijećnika Fuada Šišića, kao čovjeka koji razumije probleme, u principu ima prijedlog da se ova tačka skine sa dnevnog reda, kako bi se uvelo malo discipline, jer ovakva Preporuka nikoga ne obavezuje, pa da je zbog toga potrebno radna grupa pripremi materijal za narednu sjednicu Vijeća koji bi se potpisao i bio obavezujući za sve.
Pauza u radu Vijeća trajala je od 14,35 do 14,44 sati.
U nastavku sjednice, predsjedavajući Vijeća je upoznao vijećnike da tokom pauze nije došlo do usaglašavanja stavova u vezi tačke 10. sazivom predloženog dnevnog reda, a zatim izneseni prijedlog dao na glasanje:
– prijedlog vijećnika Miralema Unkića – da se tačka 10. prihvati kao inicijativa i skine sa dnevnog reda, da radna grupa sačinjena od predstavnika svih političkih stranaka sačini prijedlog koji bi potpisali predstavnici svih političkih stranaka na narednoj sjednici Vijeća, – «ZA» – 9 vijećnika i 14 vijećnika «uzdržan», tako da prijedlog nije dobio potrebnu većinu glasova.
Nakon rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je sa 13 glasova «ZA» i 9 glasova «uzdržan» usvojilo slijedeći
DNEVNI RED
1. Izvještaj o radu Općinskog vijeća Tešanj za 2004. godinu,
2. Prijedlog Odluke o naknadama za korištenje privremeno zauzetog građevinskog zemljišta državne svojine,
3. Prijedlog Odluke o sufinansiranju doniranih projekata IFAD – OdRaz,
4. Prijedlog Odluke o transformaciji JP Profesionalna vatrogasna jedinica Tešanj,
5. Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji općinske uprave,
6. Prijedlog Odluke o osnivanju Općinskog štaba civilne zaštite,
7. Prijedlog Odluke o dopunama Odluke o kreditiranju redovnih studenata za školsku 2004/2005. godinu,
8. Prijedlog Rješenja o imenovanju Komisije za procjenu vrijednosti nekretnina u prometu,
9. Prijedlog Rješenja o davanju saglasnosti na imenovanje predstavnika u Regionalni odbor,
10. Prijedlog Preporuke o kolegijalnom razumijevanju,
11. Informacija o deminiranju i provođenju trajnog obilježavanja minskih polja u 2004. godini na području općine Tešanj,
12. Informacija o radu Općinskog suda za prekršaje Tešanj za 2004. godinu.
Ad. 1
U raspravi po ovoj tački dnevnog reda učestvovali su:
– vijećnik Amir Kurtić je u ime Kluba vijećnika SDA predložio da se Izvještaj o radu Općinskog vijeća za 2004. godinu vrati na doradu i da se na slijedećoj sjednici Vijeća predloži kao Informacija, jer Općinsko vijeće, kao ni jedno drugo tijelo, ne bi trebalo praviti Izvještaj o svom radu i samo ga usvajati, zato što su vijećnici odgovorni svojim biračima koji će ocijeniti njihov rad, da su izrečene ocjene na kraju Izvještaja apsolutno nepotrebne jer ne žele ocjenjivati svoj rad niti rad nekoga ko nije u nadležnosti Vijeća, da zahtijevaju da Informacija treba sadržavati broj odluka i zaključaka koje izvršna vlast nije ispoštovala, odnosno koje je Vijeće donijelo a izvršna vlast bila dužna ispoštovati.
– vijećnik Suad Huskić je kazao, da uz uvažavanje predloženog materijala, svega izrečenog od strane vijećnika Amira Kurtića vezano za iznošenje ocjena za protekli period, kao i Programa rada Vijeća za 2005. godinu, da bi se u slučaju usvajanja Informacije o radu Vijeća, moralo danas pokrenuti proceduru za izmjenu Poslovnika o radu Općinskog vijeća, da zbog toga predlaže takvu inicijativu, da je nelogično da Vijeće usvaja Izvještaj i samo ocjenjuje svoj rad, a Izvještaj to mora sadržavati, da bi bilo logično da Vijeće usvoji Informaciju, da je prošli saziv usvojio ovakav Poslovnik i njegove izmjene (javnost rada Vijeća), da je u članu 91. navedeno da Vijeće putem nadležne Službe sačini polugodišnji i godišnji Izvještaj o svom radu koji se usvaja na sjednici Vijeća, da je tačno navedeno koje elemente treba sadržavati takav Izvještaj, a da predloženi Izvještaj ne sadrži sve propisane elemente, te ponovio svoj prijedlog – da se pokrene procedura za izmjenu Poslovnika o radu Općinskog vijeća u dijelu u kome se govori o izradi Izvještaja o radu Vijeća, da se on pretvori u Informaciju o radu Općinskog vijeća.
– vijećnik Miralem Unkić je kazao kako nije primjereno, kad je materijal već došao na Vijeće, da se pristupa izmjeni Poslovnika, pa predlaže da se ovakav Izvještaj danas usvoji i istovremeno pokrene inicijativa za izmjenu Poslovnika, mada je Poslovnik skoro mijenjan, i da se traži dopunska informacija o nerealiziranim odlukama i zaključcima Vijeća u 2004. godini.
Pauza u radu Vijeća trajala je od 14,50 do 15,00 sati.
U nastavku sjednice, predsjedavajući Vijeća je upoznao vijećnike o usaglašenim zaključcima tokom pauze.
Nakon rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je sa 21 glasom «ZA» i 1 glas «uzdržan» donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
1. Usvaja se Izvještaj o radu Vijeća za 2004. godinu, s tim da se poglavlje «Zaključna razmatranja» briše.
2. Za slijedeću sjednicu Vijeća potrebno je dostaviti informaciju o nerealizovanim odlukama Općinskog vijeća u 2004. godini, sa dopunama u skladu sa članom 91. Poslovnika o radu Općinskog vijeća.
3. Da Statutarno-pravna komisija sagleda potrebu izmjene ili dopune Poslovnika o radu Općinskog vijeća.
Ad. 2
U ime predlagača, g-đa Fatima Smailbegović, rukovodilac Službe za geodetske, imovinsko-pravne poslove i katastar, je kao obrađivač predložene Odluke, ukratko obrazložila predloženu Odluku, nakon čega je otvorena rasprava:
– vijećnik Amir Kurtić je kazao da Klub vijećnika SDA u potpunosti podržava ovu Odluku, s tim da je u njenom obrazloženju bilo potrebno navesti i finansijske efekte, odnosno koliko je to sredstava poslije ove Odluke.
– vijećnik Suad Huskić je predložio da se kategorija «ljetne bašte» ne svrstava u kategoriju sa garažama, nadstrešnicama ili pomoćnim stambenim objektima, nego da se svrsta u posebnu kategoriju sa nešto većim novčanim iznosom.
– g-đa Fatima Smailbegović je pojasnila da se može izvršiti dodatno razvrstavanje po kategorijama jer se radi o prijedlogu Odluke, a vezano za finansijske efekte ove Odluke, kazala je kako je u jednoj rečenici u obrazloženju rečeno da se radi o približno istim iznosima, tačnije za 1.000,00 KM manji iznos po ovoj Odluci, u odnosu na raniju Odluku.
– vijećnik Suad Huskić je predložio da se ljetne bašte stave po kategorijama kao i objekti, da naknada za objekte u zoni A i ljetne bašte bude 5,00 KM, u zoni B i ljetne bašte bude 3,5 KM.
– g-đa Fatima Smailbegović je izrazila mišljenje da bi predloženi iznos za ljetne bašte bio preveliki, jer se ovo odnosi samo na objekte na državnom zemljištu, pa ako je naknada za takve objekte mjesečno 5,00 KM po kvadratnom metru, mišljenja je da bi isti iznos i za ljetne bašte bio previsok.
– vijećnik Suad Huskić je nakon ovog obrazloženja odustao od svog prijedloga.
Nakon rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Odluka o naknadama za korištenje privremeno zauzetog građevinskog zemljišta državne svojine, kao u prijedlogu.
Ad. 3
Bez rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Odluka o sufinansiranju doniranih projekata IFAD – OdRaz, kao u prijedlogu.
Ad. 4
U ime predlagača, gosp. Nizah Mehinović, predsjednik Komisije za izradu prijedloga Odluke o transformaciji JP Profesionalna vatrogasna jedinica Tešanj, je ukratko obrazložio prijedlog Odluke i predložio da se na upražnjena mijesta o prestanku postojanja JP Profesionalna vatrogasna jedinica i stupanju na snagu ove Odluke upiše datum 01.02.2005. godine.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Odluka o transformaciji JP Profesionalna vatrogasna jedinica Tešanj, s tim da se na upražnjena mijesta o prestanku postojanja JP Profesionalna vatrogasna jedinica i stupanju na snagu ove Odluke upiše datum 01.02.2005. godine.
Ad. 5
Predsjedavajući Vijeća je podsjetio vijećnike da su prije početka današnje sjednice naknadno dobili prijelog Amandmana na predloženu Odluku, a zatim otvorio raspravu:
– vijećnik Sead Rožajac je podsjetio kako je na prethodnoj sjednici Vijeća zatražio da se prilikom sličnih izmjena u tekstu odluka obavezno dostavi i raniji teskt koji se mijenja.
– gosp. Elmir Srkalović je kazao da se radi samo o inverziji riječi u rečenici i ostalom, potpuno novom tekstu koji nije ni bio u ranijoj Odluci, pa zbog toga nije dostavljen raniji tekst, te da će se ubuduće, u slučajevima gdje se radi značajnijim i većim promjenama, obavezno dostavljati i raniji tekst.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o organizaciji općinske uprave, uz dopunu amandmana u članu 5. Odluke.
Ad. 6
Bez rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Odluka o osnivanju Općinskog štaba civilne zaštite, kao u prijedlogu.
Ad. 7
U ime predlagača, gosp. Jasmin Mandžukić je ukratko obrazložio prijedlog Odluke.
Bez rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Odluka o dopunama Odluke o kreditiranju redovnih studenata za školsku 2004/2005. godinu, kao u prijedlogu.
Ad. 8
Općinski načelnik, gosp. Adem Huskić je ukratko obrazložio prijedlog Rješenja: da je predložio potpuno nove tri komisije, umjesto ranije dvije komisije, u cilju ublažavanja pritisaka koje su imale ranije komisije, da je svih 10 imena prijedlozi političkih partija, da ima dilemu zbog većeg broja neiskusnih članova, koji bi ipak, kombinovano sa iskusnijim članovima, po njegovom mišljenju, mogli uspješno obavljati postavljene zadatke, da mu je upućena primjedba što u dvije komisije nema predloženih geometara (ima samo u jednoj Komisiji), pa je pojasnio da u Službi postoje dva visokoobrazovana geometra, jedan od njih je bio u ranijoj komisiji, dok su ostali geometri sa srednjom stručnom spremom, koji se prema Zakonu ne mogu imenovati za članove komisija, te predložio Vijeću da ono procijeni da li su prijedlozi dobri, uz napomenu da će resorna Služba pružiti svu potrebnu pomoć pomenutim komisijama.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Rješenje o imenovanju Komisije za procjenu vrijednosti nekretnina u prometu, kao u prijedlogu.
Ad. 9
Bez rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se Rješenje o davanju saglasnosti na imenovanje predstavnika u Regionalni odbor, kao u prijedlogu.
Pauza u radu Vijeća trajala je od 15,25 do 15,40 sati.
U nastavku sjednice, predsjedavajući Vijeća je upoznao vijećnike kako je ranije usaglašeno da se prije 10. tačke dnevnog reda napravi pauza u radu Vijeća, a zatim kazao da stavovi nisu usaglašeni tokom pauze, te da se radu Vijeća pridružio vijećnik Kasim Kotorić, tako da Vijeće radi sa 24 vijećnika.
Ad. 10
U raspravi po ovoj tački dnevnog reda učestvovali su:
– vijećnik Amir Kurtić je u ime Kluba vijećnika SDA kazao da uvažavajući sve ranije rečeno, da se ovaj prijedlog pretvara u formu nacrta, da predsjednici klubova svih političkih stranaka zajednički usaglase dokument i donesu ga jednoglasno.
– predsjedavajući Vijeća je podsjetio da osim prijedloga predlagača, postoji i prijedlog SDP-a: da se ovaj prijedlog pretvori u inicijativu (inicijalni materijal) koji će predsjednika klubova vijećnika zajednički usaglasiti i predložiti Vijeću na usvajanje.
– vijećnik Fuad Šišić je podsjetio da se tokom rasprave o dnevnom redu već raspravljalo o ovom pitanju, tako da zbog toga predsjedavajući Vijeća nije ni otvarao raspravu, da je nakon svega rečenog u diskusijama, shvatio da postoje neke primjedbe koje su prihvatljive u smislu sadržaja dokumenta, a vezano za naziv dokumenta, da li je on prihvatljiv ili nije, pojasnio da je slijedio odredbe Poslovnika i prema sadržaju člana 80. ocijenio da bi ovaj sadržaj dokumenta mogao dobiti naziv Preporuka (ostali nazivi su rezolucija, zaključak itd.), tako da i dalje ostaje pri tome da ovaj materijal zadrži naziv Preporuka, ukoliko se njegov sadržaj ne bi značajnije mijenjao, zamolio vijećnike da ovaj materijal ne posmatraju kao klubovi vijećnika jer ga je on predložio kao vijećnik i radi se o odnosima između vijećnika a ne o političkim stavovima, kako će se oni graditi, sarađivati ili ne sarađivati, da vjeruje kako nema nikoga u Vijeću koji ne želi saradnju, da postoje različiti pristupi, da se neke stvari moraju izdefinirati i da je u tom smislu ovaj dokument potpuno otvoren, da je u početnim diskusijama bio razočaran jer se pokušalo minirati ovakav prijedlog, pa bi volio da ga vijećnici svojim opredjeljenjem demantuju, uz napomenu da je svako od vijećnika pojedinačno odgovoran za svoje ponašanje i da niko nikome ne može nametnuti kako će se pojedinačno ponašati, ali da vjeruje kako ima dovoljno volje i ozbiljnosti da se u budućnosti može izgrađivati jedan bolji pristup ili ostaviti narednom sazivu Vijeća, bar kao pokušaj, koji bi oni nastavili dalje izgrađivati.
– predsjedavajući Vijeća je prijedlog SDP-a (vijećnika Miralema Unkića): da se ovaj prijedlog pretvori u inicijativu (inicijalni materijal) koji će predsjednika klubova vijećnika zajednički usaglasiti i predložiti Vijeću na usvajanje, dao na glasanje, sa slijedećim rezultatom:
– «ZA» 8 vijećnika i 15 vijećnika «uzdržan»,
tako da prijedlog nije dobio potrebnu većinu glasova.
Poslije toga, predsjedavajući Vijeća je pojasnio da je predlagač prihvatio prijedlog Kluba vijećnika SDA, da predložena Preporuka dobije formu Nacrta.
Vijećnik Fuad Šišić je predložio da predsjedavajući Vijeća zajedno sa predsjednicima klubova političkih stranaka usaglasi zajednički prijedlog ovog materijala i dostavi ga, na narednoj ili nekoj od narednih sjednica, Vijeću na usvajanje.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je sa 14 glasova «ZA» i 9 glasova «uzdržan» donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
1. Prihvata se Nacrt Preporuke o kolegijalnom razumijevanju, kao u prijedlogu.
2. Zadužuje se predsjedavajući Vijeća da zajedno sa predsjednicima klubova političkih stranaka usaglasi zajednički prijedlog ovog materijala i dostavi ga, na narednoj ili nekoj od narednih sjednica, Vijeću na usvajanje.
Ad. 11
Bez rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prima se na znanje Informacija o deminiranju i provođenju trajnog obilježavanja minskih polja u 2004. godini na području općine Tešanj.
Ad. 12
Vijećnik Miralem Unkić kazao kako osjeća potrebu da nešto kaže jer je bio član grupe koja je učestvovala u transformaciji Suda za prekršaje Tešanj, da Klub vijećnika SDP-a podržava ovu Informaciju, te zamolio da Sud za prekršaje pomogne općinskim organima, kako bi se riješili predmeti koje je Općina pokrenula (pritužbe ili podnešene prijave od strane inspektora itd.), uz napomenu da postoje samo dva sudije a predmeti se stalno nagomilavaju i stvaraju probleme u radu, pa predlaže da se sa iznađe modus sa Ministarstvom pravosuđa (možda i uz djelimično participiranje Općine), kako bi se ovi predmeti mogli riješiti.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prima se na znanje Informacija o radu Općinskog suda za prekršaje Tešanj za 2004. godinu.
Nakon toga, predsjedavajući Vijeća se svima zahvalio na prisustvovanju današnjoj sjednici i zaključio rad 4. sjednice Općinskog vijeća Tešanj u 15,50 sati.
ZAPISNIČAR:
Zahir Ibrahimkadić
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj: 01- 02-1-164/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Na osnovu člana 6. Zakona o građevinskom zemljištu (“Službene novine F BiH”, broj: 25/03 i 16/04) i člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 1/03 i 8/04), Općinsko Vijeće na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine, donosi
O D L U K U
o naknadama za korištenje privremeno zauzetog
građevinsko zemljišta državne svojine
Član 1.
Ovom Odlukom utvrđuju se visina i način plaćanja naknade za korištenje privremeno zauzetog građevinskog zemljišta državne svojine, nastalo izgradnjom privremenih poslovnih i drugih objekata čiji vlasnici su do stupanja na snagu ove Odluke imali zakupodavni odnos sa općinom Tešanj.
Član 2.
Obveznici naknade za korištenje privremeno zauzetog građevinskog zemljišta državne svojine su vlasnici poslovnih i drugih objekata koji su izgrađeni uz odobrenje nadležnog organa i koji su prema evidenciji Službe za imovinsko-pravne imali regulisan zakupodavni odnos, zaključno sa krajem 2004. godine.
Član 3.
Mjerilo za utvrđivanje visine naknade za korištenje privremeno zauzetog građevinskog zemljišta državne svojine je pogodnost lokacije privremenog poslovnog objekta u odnosu na položaj u naselju i prosječna cijena ranijeg zakupa tog zemljišta u posljednje tri godine, koja se obračunavala na osnovu ranijih Odluka o visini zakupnine za protekle 3 godine.
Član 4.
Prema prirodnim pogodnostima lokacije privremenih objekata u odnosu na položaj u naselju, a prema ovoj Odluci, objekti se dijele u tri zone i to:
Zona A- objekti izgrađeni u naselju Jelah u zoni Regulacionog plana Centar Jelah, objekat kod zgrade policije u Tešnju, objekti preko puta zgrade općine Tešanj i objekat u Starom dijelu čaršije u Tešnju,
Zona B- objekti izgrađeni na ostalom području grada Tešnja i u naselju Tešanjka.
Zona C- objekti izgrađeni u ostalim naseljenim mjestima općine Tešanj.
Član 5.
Visina naknade za korištenje privremeno zauzetog zemljišta iz člana 1. ove Odluke, na osnovu mjerila utvrđenih u članu 3. i 4. ove Odluke, mjesečno po m2 iznosi :
Za objekte u zoni A – naknada iznosi 5 KM,
Za objekte u zoni B – naknada iznosi 3,5 KM,
Za objekte u zoni C – naknada iznosi 2, KM,
Za ljetne bašte, nadstrešnice , garaže i druge slične objekte – naknada iznosi 1 KM,
Član 6.
Porodice poginulih boraca i invalida koji su obveznici naknade propisane ovom Odlukom, oslobađaju se plaćanja godišnje naknade u iznosu od 50%.
Kao dokumentacija za ostvarivanje povlastice opisane u prethodnom stavu ovog člana koristit će se uvjerenja odnosno potvrde kojima se dokazuje određeni status.
Član 7.
Rješenja o obračunatoj visini godišnje naknade propisane ovom odlukom donijet će organ uprave nadležan za imovinsko-pravne poslove prema službenoj evidenciji zaključenih ugovora o zakupu državnog zemljišta za 2004-u godinu, u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Ranija prava i obaveze koja su bila regulisana ugovorom o zakupu između zakupodavca i zakupoprimca utvrdit će se rješenjem iz stava 1. ovog člana, prilagođena formi tog upravnog akta (rješenja).
U slučaju neplaćanja naknade za korištenje privremeno zauzetog zemljišta, utvrđene rješenjem iz stava 1. ovog člana, općina ostvaruje u postupku pred nadležnim sudom.
Donošenje rješenja iz stava 1. ovog člana vršit će se u skladu sa odredbama Zakona o upravnom postupku, a žalba se podnosi drugostepenoj komisiji općinskog vijeća, čija je odluka konačna.
Član 8.
U slučaju da općina Tešanj pristupi privođenju zemljišta krajnjoj namjeni, nadležna općinska služba za prostorno uređenje će po službenoj dužnosti provesti postupak uklanjanja privremenog objekta , nakon čega će obavijestiti službu nadležnu za imovinsko-pravne poslove radi donošenja rješenja o prestanku obaveza plaćanja naknade za privremeno zauzeto zemljište državne svojine.
Član 9.
Rješenja iz člana 7. ove Odluke ostaju na snazi sve dok se:
– ne promijeni visina naknade obračunate prema ovoj Odluci,
– dok vlasnik objekta ne podnese zahtjev nadležnoj službi da ne želi više da koristi predmetno zemljište i da je uklonio svoj privremeni objekat i daje doveo zemljište u prvobitno stanje,
– u slučaju da općina Tešanj pristupi privođenju zemljišta krajnjoj namjeni,
– u slučaju da Kantonalna vlada svojim propisom reguliše pitanje postojećih privremenih objekata, suprotno odredbama ove Odluke.
Član 10.
Evidenciju obveznika i praćenje izmirenja naknade utvrđene ovom Odlukom vodit će organ uprave nadležan za imovinsko-pravne poslove u saradnji sa Službom za finansije i ekonomske odnose.
Član 11.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje da važi Odluka o uslovima i načinu davanja u zakup gradskog i drugog neizgrađenog građevinskog zemljišta u državnoj svojini općine Tešanj radi lociranja privremenih poslovnih i drugih objekata broj:01-V-4/97. od 24.02.1997. godine (“Službeni glasnik općine Tešanj” broj:1/97).
Član 12.
Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja Odluke u «Službenom glasniku Općine Tešanj».
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj: 01-31-6-105-2/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Na osnovu člana 9. stav 2. Zakona o porezu na promet nekretnina (“Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 24/99.) i člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03 i 8/04.), Općinsko vijeće na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine, donosi
R J E Š E N J E
o imenovanju Komisije za procjenu vrijednosti
nekretnina u prometu
I
Shodno dostavljenim prijedlozima političkih partija koje participiraju u radu Općinskog vijeća Općine Tešanj, imenuju se 3 (tri) Komisije za procjenu vrijednosti nekretnina u prometu.
II
Komisije bi sačinjavali sljedeći kandidati:
I Komisija
– Medarić Nadir, predsjednik,
– Unkić Maid, član,
– Hafizović Mirela, član.
II Komisija
– Kotorić Amira, predsjednik,
– Bošnjak Himzo, član,
– Jusufović Zulfo, član.
III Komisija
– Galijašević Smail, predsjednik,
– Garić Nermina, član,
– Alićehajić Sedad, član.
III
Naknadu za rad članovima Komisija iz tačke II ovog Rješenja će odrediti Općinski načelnik na osnovu mjesečnog izvještaja o izvršenoj procjeni prometa nekretnina ovjerenog od Porezne ispostave Tešanj.
IV
Danom stupanja na snagu ovog rješenja stavlja se van snage rješenje o imenovanju Komisije za procjenu vrijednosti nekretnina u prometu broj: 01-31-8-3641/03. od 2003. godine.
V
Ovo rješenje stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u «Službenom glasniku općine Tešanj».
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj: 01- 02-1-3788/04.
Datum: 31.01.2005. godine
Na osnovu člana 4. i 54. stav 3. Zakona o upravi Federacije Bosne i Hercegovine («Službene novine FBiH», broj 28/97) i člana 13. Statuta Općine Tešanj («Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 1/03 i 8/04), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici, održanoj dana 31.01.2005.godine, donosi
O D L U K U
O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O
ORGANIZACIJI OPĆINSKE UPRAVE
Član 1.
U Odluci o organizaciji općinske uprave («Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 5/02), u članu 5. stav 6. tačka a) mijenja se i glasi:
“Odjeljenje za normativno-pravne i protokolarne poslove”.
Član 2.
U članu 5. iza stava 6. dodaje se novi stav 7. koji glasi: «7. SLUŽBA CIVILNE ZAŠTITE”.
Član 3.
U članu 11. tačka a), mijenja se i glasi: “Odjeljenje za normativno-pravne i protokolarne poslove”.
Član 4.
Iza člana 11. dodaje se glava 7. koja glasi: «7. SLUŽBA CIVILNE ZAŠTITE”.
Član 5.
Iza člana 11. dodaje se novi član 11a. koji glasi
“Član 11a
Upravne, stručne i druge poslove zaštite i spašavanja ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća iz nadležnosti Općine vrši Služba civilne zaštite.
Služba u okviru svog djelokruga vrši slijedeće poslove:
– organizira, priprema i provodi zaštitu i spašavanje na području općine;
– izrađuje procjenu ugroženosti za područje općine;
– priprema program zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća u općini;
– predlaže plan zaštite i spašavanja od prirodnih i drugih nesreća u općini;
– prati stanje priprema za zaštitu i spašavanje i predlaže mjere za unaprjeđenje organiziranja i osposobljavanja civilne zaštite;
– organizira, izvodi i prati realizaciju obuke građana na provođenju lične i uzajamne zaštite;
– organizira i koordinira provođenje mjera zaštite i spašavanja, predlaže program samostalnih vježbi i izrađuje elaborat za izvođenje vježbi civilne zaštite u općini;
– vrši popunu ljudstvom štabova civilne zaštite, službi zaštite i spašavanja i jedinica civilne zaštite i određuje povjerenike civilne zaštite i osigurava njihovo opremanje materijalno-tehničkim sredstvima, te organizira, izvodi i prati realizaciju njihove obuke,
– vrši osmatranje, obavještavanje i uzbunjivanje,
– vodi propisane evidencije,
– priprema propise u oblasti zaštite i spašavanja u skladu sa zakonom i drugim propisima i općim aktima.
Služba civilne zaštite preuzet će poslove osmatranja i uzbunjivanja u okviru nadležnosti Općine u skladu sa zakonom, kao i dio sredstava, opreme i dokumentacije Službe veze, kriptozaštite, osmatranja i uzbunjivanja iz Federalnog Ministarstva odbrane u općini.
Služba civilne zaštite preuzet će jednog uposlenika Federalnog ministarstva odbrane koji je bio zaposlen na poslovima osmatranja i obavještavanja.
U sastavu Službe civilne zaštite organizuje se Profesionalna vatrogasna jedinica.
Profesionalna vatrogasna jedinica učestvuje u provođenju preventivnih mjera zaštite od požara, gašenju požara i spašavanju ljudi i materijalnih dobara ugroženih požarom ili drugim prirodnim nesrećama i vrši druge zadatke i preduzima mjere u vezi sa zaštitom od požara, utvrđene Planom zaštite od požara. Osim nadležnosti iz prethodnog stava, Vatrogasna jedinica obavlja i djelatnosti koje doprinose izvršavanju njenih nadležnosti i to:
– popravka i servisiranje vatrogasnih vozila, motornih pumpi, vatrogasnih i izolacionih aparata i ostale vatrogasne opreme za vlastite potrebe i potrebe trećih lica,
– promet aparata, uređaja, tehničkih pomagala i opreme za vatrogastvo i ostale djelatnosti,
– ispitivanje stabilnih i pokretnih sudova pod pritiskom hidrauličnom pumpom od 40 do 300 bara,
– organizacija kurseva-seminara za stručnu pomoć vatrogasaca i osposobljavanje radnika iz oblasti zaštite od požara,
– organizovanje kurseva-seminara za stručnu obuku i osposobljavanje za radnike fizičke zaštite imovine i lica,
– vršenje poslova stručno-praktične obuke građana iz oblasti zaštite od požara, po utvrđenom programu,
– pružanje stručne pomoći preduzećima i drugim subjektima radi otklanjanja nedostataka iz oblasti zaštite od požara,
– izrada planova, pravilnika, elaborata i zapisnika iz oblasti zaštite od požara,
– vršenje poslova vatrogasne zaštite, zaštite od poplava i drugih nepogoda za treća lica po ugovoru,
– pruža stručnu pomoć i pomaže rad dobrovoljnih vatrogasnih društava.
– vršenje prevoza vode, rada auto-ljestvi i pumpi za vodu,
– vršenje usluga zimskog održavanja puteva i gradskih ulica, te ostalih usluga».
Član 6.
Član 15. briše se.
Raniji član 16. postaje 15. te se ostali članovi pomjeraju za jedno mjesto”.
Član 7.
Stupanjem na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o dopunama Odluke o obrazovanju općinskih
organa uprave (Općinski štab civilne zaštite), broj: 01-V-180/96 od 01.11.1996. godine.
Član 8.
Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u «Službenom glasniku Općine Tešanj».
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj:01-02-1-162/05.
Datum: 31.01.2005.godine
Na osnovu člana 31. Zakona o zaštiti i spašavanju ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća («Službene novine FBiH», broj: 39/03), člana 35. Zakona o zaštiti od požara Zeničko-dobojskog kantona, (“Službene novine ZE-DO Kantona”, broj 4/2004, od 30.04.2004. godine), i člana 13. Statuta Općine Tešanj («Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 1/03 i 8/04), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici, održanoj dana 31.01.2005.godine, donosi
O D L U K U
O TRANSFORMACIJI JAVNOG PREDUZEĆA
PROFESIONALNA VATROGASNA JEDINICA TEŠANJ
Član 1.
Utvrđuje se da sa 01.02.2005. godine prestaje sa radom Javno preduzeće Profesionalna vatrogasna jedinica sa sjedištem u Tešnju, (u daljem tekstu: JP PVJ), koje je upisano u registar Kantonalnog suda u Zenici rješenjem broj: U/I-736/98 od 10.07.1998. godine i broj registarskog uloška 1-6638, i nastavlja sa radom Profesionalna vatrogasna jedinica (u daljem tekstu: PVJ), sa sjedištem u Tešnju.
Član 2.
Prava i obaveze nastale ranijom Odlukom osnivača i naknadnim ugovorima sa trećim licima, regulisat će se posebnim aktima, sporazumima i ugovorima koji će omogućiti PVJ Tešanj nesmetanu transformaciju u skladu sa važećim Zakonom o zaštiti od požara ZE-DO Kantona.
Član 3.
Danom prestanka sa radom JP PVJ Tešanj, PVJ Tešanj nastavlja sa radom sa svojim osnovnim djelatnostima u skladu sa zakonom, u okviru Službe civilne zaštite općine Tešanj.
Član 4.
Zaposlenike, pokretnu i nepokretnu imovinu, opremu, inventar i druge stvari, arhivu i druge dokumente, sredstva za rad i novčana sredstva JP PVJ Tešanj, koje prestaje sa radom, preuzima Općina Tešanj – Službe za civilnu zaštitu .
Član 5.
Broj uposlenika PVJ Tešanj u sastavu Službe za civilnu zaštitu, bit će utvrđen Pravilnikom o sistematizaciji radnih mijesta u skladu sa Procjenom ugroženosti i Planom zaštite od požara općine Tešanj. Ovlašćuje se Općinski načelnik da donese dopunu Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta i Pravilnika o plaćama i drugim naknadama službenika i namještenika u službama za upravu Općine Tešanj u roku od sedam dana, od dana primjene ove Odluke.
Član 6.
Profesionalnom vatrogasnom jedinicom rukovodi lice određeno Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji, kako u toku priprema tako i u toku gašenja požara.
Član 7.
Stupanjem na snagu ove Odluke, prestaje da važi Odluka o osnivanju Javnog preduzeća Profesionalna vatrogasna jedinica Tešanj, broj 01-023-56/89 od 22.12.1989. godine.
Član 8.
Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenom glasniku Općine Tešanj”, a primjenjivat će se od 01.02.2005.godine.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj: 01-02-1-3513-2/04.
Datum: 31.01.2005. godine
Na osnovu člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03 i 8/04.), Općinsko vijeće na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine, donosi
O D L U K U
o dopunama Odluke o kreditiranju redovnih
studenata za školsku 2004/05. godinu
Član 1.
U Odluci o kreditiranju redovnih studenata za školsku 2004/2005. godinu (“Službeni glasnik općine Tešanj”, broj: 10/04) u članu 1. iza stava 2. dodaje se novi stav 3. koji glasi “U slučaju da se na raspisani Konkurs ne prijavi potreban broj kandidata traženih profila ili u slučaju da korisnici kredita iz ranijih godina ne steknu uslove za upis naredne godine, ovlašćuje se Općinski načelnika da u okviru planiranih sredstava a sukcesivnim slijedom Rang liste odobri dodatni broj kredita”.
Član 2.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, i objavit će se u «Službenom glasniku Općine Tešanj».
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj: 01-02-1-203/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Na osnovu člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03 i 8/04), člana 4. Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 2/04) i Memoranduma o razumijevanju (akt broj: 02-23-11-2978/04 od 22.09.2004. godine), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01. 2005. godine, donosi:
O D L U K U
o sufinansiranju doniranih projekata IFAD-OdRaz
Član 1.
Ovom odlukom uređuje se način sufinansiranja projekata rekonstrukcije ruralne infrastrukture, u okviru realizacije projekata IFAD, u onim sredinama koje Ured za koordinaciju (PCU) pri Federalnom Ministarstvu poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Sarajevo prihvati donirati.
Član 2.
Realizacija projekta IFAD nije vezana za rangiranje prioriteta kapitalnih ulaganja iz budžeta Općine Tešanj, ali će Općinski načelnik voditi računa o ravnomjernosti ulaganja u sve sredine podjednako, tj. poštivati odredbe Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte.
Član 3.
Sve lokalne sredine uvrštene u projekat razvoja stočarstva i ruralnog finansiranja (IFAD) dužne su dostaviti projektnu dokumentaciju definiranih prioriteta razvoja svoje infrastrukture.
Općinski načelnik se obavezuje da obradi kandidaturu dostavljenog projekta i aplicira kod Fondacije OdRaz Sarajevo.
Član 4.
Ured za koordinaciju projekta (PCU) pri Federalnom Ministarstvu poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva Sarajevo, Fondacija OdRaz (formirana od strane Ministarstva za finansije Federacije BiH) i Općinski načelnik ovom Odlukom smatraju se ravnopravnim i ovlaštenim sudionicima u potpisivanju ugovora i praćenja realizacije projekata.
Član 5.
Kako je članom 6. Memoranduma o razumijevanju (PCU – OdRaz – Općina Tešanj) definirano lokalno finansijsko učešće u iznosu od 30%, ovom odlukom se određuje da to bude:
a) 15% učešće mjesne zajednice (lokalnog stanovništva) u kojoj se prihvaćeni projekat realizira i
b) 15% iz budžeta Općine Tešanj (prvenstveno na teret sredstava kapitalnih ulaganja).
Član 6.
Općinski načelnik će svojim rješenjem imenovati Odbor za rekonstrukciju za svaki projekat u implementaciji, kao i lokalnog konsultanta – terenskog supervizora.
Član 7.
Ova Odluka stupa na snagu danom objavljivanja u «Službenom glasniku Općine Tešanj».
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj: 02-23-12-655/04.
Datum: 31.01.2005. godine
Na osnovu člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03 i 8/04), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine, donosi
R J E Š E NJ E
o davanju saglasnosti
I
Daje se saglasnost na Rješenje Općinskog načelnika o imenovanju predstavnika
Općine Tešanj u Regionalni odbor za planiranje upravljanja otpadom u regiji Doboj/Tešanj.
II
Članovi Regionalnog odbora su dužni u svom radu redovno informisati Općinskog načelnika , a isti će Općinskom vijeću najmanje jednom godišnje podnijeti informaciju o stepenu realizacije predmetnog Projekta.
III
Ovo rješenje stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u «Službenom glasniku Općine Tešanj».
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
Broj: 01-02-3779-2/04.
Datum: 31.01.2005. godine
Na osnovu člana 29. i 106. Zakona o zaštiti i spašavanju ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća («Službene novine FBiH», broj: 29/03), i člana 13. Statuta Općine Tešanj («Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 1/03 i 8/04), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici, održanoj dana 31.01.2005.godine, donosi
O D L U K U
O OSNIVANJU OPĆINSKOG ŠTABA CIVILNE ZAŠTITE
I – OPĆE ODREDBE
Član 1.
Ovom odlukom uređuje se osnivanje Općinskog štaba civilne zaštite, (u daljem tekstu: Štaba), općine Tešanj (u daljem tekstu: Općine), utvrđuje njegovo aktiviranje i funkcioniranje, djelokrug poslova i zadataka, unutarnja organizacija i popuna, finansiranje i opremanje, i druga pitanja od značaja za organizaciju i rad Štaba.
II – OSNIVANJE I FUNKCIONIRANJE ŠTABA
Član 2.
Za rukovođenje akcijama zaštite i spašavanja na području Općine, te za obavljanje drugih poslova u cilju zaštite i spašavanju ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća, u skladu sa zakonom i drugim propisima, osniva se Općinski štab civilne zaštite, kao operativno-stručni organ.
Član 3.
Štab civilne zaštite funkcionira u miru samo onda kada Općinski načelnik, na prijedlog rukovodioca Službe civilne zaštite, proglasi da je nastalo stanje prirodne i druge nesreće na području općine, odnosno, kada treba preventivno djelovati prije nastanka prirodne i druge nesreće, kao i za vrijeme vježbi civilne zaštite, a u ratu funkcionira stalno.
Član 4.
Pripreme za normalno funkcioniranje Štaba vrši Služba civilne zaštite tokom svojih redovnih aktivnosti, a u vrijeme proglašenja prirodne i druge nesreće Služba djeluje kao sastavni dio Štaba u skladu sa Pravilnikom o organizaciji i sistematizaciji Općinskog štaba civilne zaštite.
III DJELOKRUG POSLOVA I ZADATAKA
Član 5.
Tokom rukovođenja akcijama zaštite i spašavanja, Štab poduzima mjere zaštite i spašavanja na osnovu primljenih informacija od Centra osmatranja i uzbunjivanja (OiU), i osobnog saznanja i uvjerenja članova štaba, te usaglašenih zajedničkih procjena, na osnovu kojih:
1. odlučuje o upotrebi snaga i sredstava civilne zaštite na zaštiti i spašavanju ugroženih i stradalih ljudi i materijalnih dobara i te snage raspoređuje na ona područja koja su ugrožena;
2. naređuje provođenje odgovarajućih mjera zaštite i spašavanja i određuje snage i sredstva koje će provoditi te mjere;
3. usmjerava, koordinira i rukovodi akcijama zaštite i spašavanja svih učesnika angažiranih na zaštiti i spašavanju na području Općine;
4. rješava sva pitanja koja se u toku provođenja aktivnosti na zaštiti i spašavanju pojave u vezi sa angažiranjem snaga i sredstava civilne zaštite i provođenju mjera zaštite i spašavanja i samozaštite građana;
5. naređuje štabovima civilne zaštite mjesnih zajednica i štabovima civilne zaštite pravnih lica u kojima su ti štabovi osnovani, i službama zaštite i spašavanja koje formira Općinski načelnik, da učestvuju na poduzimanju mjera i aktivnosti na zaštiti i spašavanju na određenom području;
6. angažira i druge službenike organizacionih jedinica Općine, eksperte i stručnjake na radu u naučnim ustanovama i drugim pravnim licima;
7. naređuje angažiranje snaga i sredstava civilne zaštite sa područja jedne mjesne zajednice na ugroženo područje druge mjesne zajednice u okviru područja općine;
8. provodi naredbe Kantonalnog i Federalnog štaba civilne zaštite, te vrši druge poslove i zadatke u vezi sa zaštitom i spašavanjem.
IV – ORGANIZACIJA I SASTAV ŠTABA
Član 6.
Općinski štab civilne zaštite čine: komandant, načelnik i 14 članova, koje imenuje i razrješava Općinski načelnik.
Član 7.
Komandant štaba je Općinski načelnik ili osoba koja vrši funkciju zamjenika Općinskog načelnika.
Član 8.
Načelnik štaba je, po položaju, osoba koja rukovodi Službom civilne zaštite, i ujedno je zamjenik komandanta u uvjetima kada je komandant spriječen da izvršava svoje dužnosti.
Član 9.
Članove Štaba čine:
1. Rukovodioci organizacionih jedinica u Općini (4);
2. Pomoćnik Općinskog načelnika za informisanje (1);
3. Načelnik Policijske uprave Tešanj (1):
4. Predstavnik Doma zdravlja Tešanj (1);
5. Predstavnik Veterinarske stanice Tešanj (1);
6. Stručni saradnici Službe civilne zaštite (3);
7. Predstavnik Profesionalne vatrogasne jedinice Tešanj (1)
8. Rukovodilac KP “RAD” Tešanj (1) i
9. Sekretar Crvenog križa-krsta Tešanj (1).
Član 10.
Općinski štab civilne zaštite ima svoj pečat koji se izrađuje u skladu sa Odlukom o pečatima Općine Tešanj.
V – OPREMANJE I FINANSIRANJE ŠTABA
Član 11.
Općinski štab se oprema odgovarajućom propisanom opremom i materijalno – tehničkim sredstvima neophodnim za rad i provođenje aktivnosti na zaštiti i spašavanju ljudi i materijalnih dobara, što se regulira materijalnom formacijom.
Član 12.
Sredstva za finansiranje Štaba obezbjeđuju se budžetom Općine, dijelom(50%), iz sredstava po osnovu člana 180. Zakona o zaštiti i spašavanju ljudi i materijalnih dobara od prirodnih i drugih nesreća, i drugih izvora utvrđenih zakonom.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Član 13.
Formiranje Općinskog štaba civilne zaštite izvršit će se, najdalje, u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.
Član 14.
Stupanjem na snagu ove odluke prestaju da važe sve ranije odluke, smjernice i mišljenja o obrazovanju, organizaciji, sastavu i popuni Općinskog štaba civilne zaštite.
Član 15.
Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u «Službenom glasniku Općine Tešanj».
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-____________/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine,
razmatrajući inicijativu Kluba vijećnika SDA, donosi
ZAKLJUČAK
Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da izradi projekat sa radnim naslovom – Ured Općine Tešanj u Jelahu, koji bi u sebi sadržavao slijedeće elemente: nadležnost, ovlaštenja i odgovornosti Ureda, uključujući vrstu i obim poslova koje bi ovaj Ured pružao, očekivanu efikasnost u pružanju usluga ovog Ureda, mjesne sredine koje bi bile obuhvaćene ovim Uredom i broj građana koje bi Ured opsluživao, odnos organa mjesnih zajednica koje bi Ured pokrivao i Ureda, ljudske resurse, tehničke resurse, finansijske resurse, način rukovođenja Uredom i lokaciju.
Ovakav projekat dostaviti Općinskom vijeću u obliku nacrta u roku od 60 dana. U toku izrade projekta obaviti potrebne konsultacije sa svim zainteresiranim
stranama na terenu.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-_______________/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine,
razmatrajući Izvještaj o radu Vijeća za 2004. godinu, donosi
ZAKLJUČAK
1. Usvaja se Izvještaj o radu Vijeća za 2004. godinu, s tim da se poglavlje «Zaključna razmatranja» briše.
2. Za slijedeću sjednicu Vijeća potrebno je dostaviti informaciju o nerealizovanim odlukama Općinskog vijeća u 2004. godini, sa dopunama u skladu sa članom 91. Poslovnika o radu Općinskog vijeća.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-_______________/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine,
razmatrajući Izvještaj o radu Vijeća za 2004. godinu, donosi
ZAKLJUČAK
Da Statutarno-pravna komisija sagleda potrebu izmjene ili dopune Poslovnika o radu Općinskog vijeća.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-02-1-202-2/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine, razmatrajući Nacrt Preporuke o kolegijalnom razumijevanju, donosi
ZAKLJUČAK
1. Prihvata se Nacrt Preporuke o kolegijalnom razumijevanju, kao u prijedlogu.
2. Zadužuje se predsjedavajući Vijeća da zajedno sa predsjednicima klubova političkih stranaka usaglasi zajednički prijedlog ovog materijala i dostavi ga, na narednoj ili nekoj od narednih sjednica, Vijeću na usvajanje.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-44-6-192-2/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine,
razmatrajući Informaciju o deminiranju i provođenju trajnog obilježavanja minskih polja u 2004. godini na području općine Tešanj, donosi
ZAKLJUČAK
Prima se na znanje Informacija o deminiranju i provođenju trajnog obilježavanja minskih polja u 2004. godini na području općine Tešanj.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog
___________________________________________________________
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-_____________/05.
Datum: 31.01.2005. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 4. sjednici održanoj dana 31.01.2005. godine, razmatrajući Informaciju o radu Općinskog suda za prekršaje Tešanj za 2004. godinu, donosi
ZAKLJUČAK
Prima se na znanje Informacija o radu Općinskog suda za prekršaje Tešanj za 2004. godinu.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Rasim Omerbašić, dipl. politolog