od 14,03 sati ).
GOSTI:
Poslanik i predsjednik Kluba poslanika SDA u Federalnom Parlamentu gosp. Šemsudin Mehmedović, direktor Centra za socijalni rad Tešanj g-đa Nedžada Agić i Općinski načelnik sa saradnicima.
SREDSTVA JAVNOG INFORMISANJA:
Novinari Brkić Hasan dopisnik «Jutarnjih novina» i predstavnici NTV «AMNA» Tešanj.
Tonski zapis i Zapisnik vodi Ibrahimkadić Zahir.
Sjednicom predsjedava predsjedavajući Općinskog vijeća, gosp. Ahmetlić Izudin sa sekretarom Vijeća, gosp. Ćeman Smajom.
Nakon prozivke vijećnika od strane sekretara Vijeća, predsjedavajući Vijeća je konstatovao da
današnjoj sjednici Vijeća od 25 prisustvuje 22 vijećnika, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 34. sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.
Nakon toga, pristupilo se razmatranju predtačaka dnevnog reda:
A) USVAJANJE ZAPISNIKA SA 5. VANREDNE (SVEČANE) I 33. SJEDNICE
OPĆINSKOG VIJEĆA,
B) VIJEĆNIČKA PITANJA.
Ad. A
Bez primjedbi, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Usvaja se Zapisnik sa 5. vanredne (svečane) sjednice Općinskog vijeća Tešanj, održane dana 23.11.2003. godine.
Bez primjedbi, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Usvaja se Zapisnik sa 33. sjednice Općinskog vijeća Tešanj, održane dana 28.11.2003. godine.
Ad. B
Odgovori na postavljena vijećnička pitanja:
– Vijećnik Smailbegović Benjamin (dva pitanja: izrada informacije o privatizaciji državnih firmi i spisak pravnih i fizičkih lica kojima su dodijeljena podsticajna sredstva – zadovoljan dobivenim odgovorom, uz napomenu da je prvo pitanje postavio ispred SDP-a a drugo kao vijećnik.
– Vijećnik Salkanović Nusret (odron na nedavno asfaltiranoj dionici puta Medakovo – Trepče) – zadovoljan dobivenim odgovorom.
Predsjedavajući Vijeća je podsjetio vijećnike da je Općinski načelnik dostavio nekoliko informacija (regulisanje saobraćaja u ulici M. Tita, o prosjačenju i o ekologiji) koje su proslijeđene svim vijećnicima, s napomenom da će Općinski načelnik slične informacije povremeno dostavljati i ubuduće.
VIJEĆNIČKA PITANJA
– Vijećnik Brkić Muhamed (dostavljeno i u pismenoj formi) je kazao kako se nije javio da
postavi vijećničko pitanje, nego da se javio vezano za dobivene informacije, da je za njih kazao i na prošloj sjednici Vijeća da one nisu potrebne Vijeću samo radi informisanja, nego i da se vidi šta je urađeno, što bi Vijeće ocijenilo i donijelo odgovarajuće zaključke (mjere) za dalji rad, zatim je ukratko prokomentarisao dobivene informacije navodeći njihove nedostatke, a nakon toga predložio zaključak:
«Zadužuje se Općinski načelnik da sa odgovarajućim službama i institucijama u najkraćem mogućem roku, a najkasnije do utvrđivanja prioritetne liste projekata u skladu sa članom 5. predložene Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte, obezbijedi:
1. Da se u skladu sa propisima o javnom redu i miru spriječi daljnje prosjačenje na području općine Tešanj. Ovo tim prije što je utvrđeno da u tome ne učestvuju građani općine Tešanj.
2. Da se dosljedno poštuje i sprovodi Odluka o regulisanju saobraćaja i postavljeni saobraćajni znaci, a ako to neko neće, ne zna ili ne može, onda neka se to obrazloži i ako treba mijenja postojeća Odluka.
3. Da se izrada elaborata o zaštitnim zonama izvorišta za pitku vodu i izvorišta Usora, koji je u pripremi, proširi i na zaštitu svih pritoka (potoka i rječica) rijeke Usora, od Kaloševića do Ljetinića, a naročito rijeke Tešanjke i njenih pritoka, te da se spriječi da i dalje ova rijeka, inače mrtva, služi kao kolektor (otvoreni kanal) fekalija i drugih otpadnih voda.
4. Da se sredstva primljenih grantova od Kantona (Fonda za zaštitu okoliša – ekonomski kod 73211400) iskoriste isključivo u predviđene namjene.
5. Da se do naredne sjednice OV-a pripremi prijedlog Odluke i rješenja o formiranju i imenovanju Komisije za zaštitu čovjekove okoline, a u skladu sa članom 30. tačka f) Poslovnika o radu Općinskog vijeća».
Predsjedavajući Vijeća je vezano za inicijativu vijećnika Brkić Muhameda predložio zaključak:
«Da na jednoj od narednih sjednica Općinsko vijeće provede raspravu po bilo kojoj od iznesenih informacija, te na osnovu provedene rasprave zauzme adekvatne zaključke», tj. da se prvo uvrste u dnevni red, a potom zauzmu stavovi, ukoliko se vijećnik Brkić Muhamed slaže.
– Vijećnik Brkić Muhmed je saopštio da se djelimično slaže, jer svoju inicijativu smatra nastavkom rasprave sa prošle sjednice Vijeća (dopuna), o čemu ne treba nikakva posebna rasprava.
Nakon rasprave, Općinski vijeće Tešanj je sa 15 jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Općinsko vijeće Tešanj će na jednoj od narednih sjednica provesti raspravu o dobivenim informacijama (regulisanje saobraćaja u ulici M. Tita, prosjačenje i ekologija) i na osnovu provedene rasprave, zauzeti adekvatne zaključke.
– Vijećnik Huskić Suad je u ime Kluba vijećnika SDA, vezano za član 57. Statuta Općine Tešanj, kazao da postavljaju Općinskom načelniku dva pitanja, na koja može odgovoriti odmah, a kasnije i u pismenoj formi:
1. Da li je upoznat sa Odlukom Skupštine MZ Jelah o formiranju nove općine i da li je
provjerio zakonitost te Odluke i svih aktivnosti koje su provođene na osnovu te Odluke?
2. Šta Općinski načelnik namjerava preduzeti po pitanju zaštite zakonskih propisa?
nakon čega je u vezi pomenute Odluke Skupštine MZ Jelah, u ime Kluba vijećnika SDA, kazao slijedeće:
«Mi nećemo osporavati samostalnost i slobodnu volju bilo kojeg građanina općine Tešanj, sve dok ta slobodna volja poštuje zakonski poredak ove zemlje, ali hoćemo reagovati svaki put kada nečija slobodna volja ide dotle da krši i zanemaruje zakone države i dobiva okvire koji nisu legitimni».
Općinski načelnik je saopštio kako nije službeno dobio nikakvu inicijativu, tako da se po tom pitanju ne može izjasniti, te da će, nakon njenog prispjeća, Vijeće na vrijeme biti upoznato.
– Vijećnik Huskić Suad je u ime Kluba vijećnika SDA kazao kako nema potrebe da se čeka pristizanje zvaničnih informacija da bi se znalo šta Općinski načelnik namjerava preduzeti, te zamolio Općinskog načelnika da provjeri odluke MZ Jelah i ustanovi da li su one zakonite.
Predsjedavajući Vijeća je predložio da odgovor bude u pismenoj formi.
S obzirom da vijećničkih pitanja više nije bilo, predsjedavajući Vijeća je otvorio raspravu o dnevnom redu:
– Vijećnik Kruško Enes je u svojstvu vijećnika i člana Građevinskog odbora predložio dopunu dnevnog reda, da se tačka 3. dopuni sa Odlukom o kreditnom zaduženju za vodosnabdijevanje Pousorja, što je u skladu sa zaključkom Vijeća sa 26. sjednice Vijeća («Da Općinski načelnik u što kraćem roku pripremi prijedlog Odluke o pokretanju aktivnosti za kreditno zaduženje Općine Tešanj po pitanju rješavanja problema vodosnabdijevanja na području općine, s posebnim akcentom na rješavanje pitanja vodosnabdijevanja Pousorja»), kako bi oba projekta imala ravnopravan tretman, tako da bi se tačka 3. zvala Prijedlog odluka.
– Predsjedavajući Vijeća je predložio da Odluka za vodosnabdijevanje Pousorja bude 3. tačka
dnevnog reda a da se sve ostale pomjere za jedno mjesto, ali da se slaže da ona bude i u sastavu postojeće tačke 3. saziva, ukoliko to vijećnik Kruško Enes insistira.
– Vijećnik Kruško Enes je zatražio da ona ostane u sastavu tačke 3. saziva, kako je već ranije
i predložio.
– Vijećnik Prnjavorac Galib je u ime Kluba vijećnika SDP-a predložio da se sa dnevnog
reda skine tačka 2. Prijedlog Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte, iz slijedećih razloga:
1. Ponuđeni kriteriji nisu dovoljno definisani (3, 7 i 12) da bi se izvršilo bodovanje i rangiranje svih kandidiranih projekata (npr. pod 7 nije naveden precizan novčani iznos),
2. Nije navedeno ko vrši bodovanje, odnosno rangiranje projekata, da li je to Komitet za kapitalna ulaganja ili Komisija Vijeća,
3. Da li će Komitet ili neko u ime Vijeća (komisija ili sl.) vršiti filtriranje tih projekata, jer se očekuje njihov veliki broj,
4. Da li takvi projekti moraju proći odgovarajuće organe u tim mjesnim sredinama, udruženjima itd.?
te ponovio svoj prijedlog za njeno skidanje s dnevnog reda i prolongiranje za sjednicu Vijeća u januaru 2004. godine, kako bi Komisija koja je imenovana na 33. sjednici Vijeća potpunije i jasnije obrazložila kriterije i, ukoliko je to potrebno, navede par primjera kako bi to izgledalo u praksi.
– Predsjedavajući Vijeća je potvrdio pravo oba vijećnika za smanjenje i proširenje dnevnog reda (član 39. Poslovnika o radu Vijeća).
– Vijećnik Smailbegović Jasmin je, u svoje lično ime, kazao kako treba podržati projekte kao što je vodosnabdijevanje Pousorja, ali da bi prije toga volio da stručna služba kaže šta znače dva kreditna zaduženja u pogledu budžeta, odnosno da li će budžet moći izdržati oba zaduženja? Ukoliko bi budžet bio previše opterećen, predlaže da se u okviru kapitalnih grantova u budžetu predvide izvjesna sredstva za ovaj projekat i da se, eventualno, povećaju takse na firme od 50 do 200 KM, a da se razlika usmjeri u ovaj projekat, čime bi se dobila početna sredstva i otpočelo sa realizacijom projekta.
– Predsjedavajući Vijeća je predložio da to bude u okviru rasprave, a da se prije toga vidi da li će biti uvršteno u dnevni red današnje sjednice Vijeća?
– Vijećnik Smailbegović Jasmin je upitao da li se stručna služba može odmah odrediti po
ovom pitanju?
– Vijećnik Dizdarević Ahmet je kazao da ovakva Odluka mora imati neku programsku ili
materijalnu osnovu, da smatra kako načelnik treba pripremiti projekat na osnovu kojeg bi se izvršilo zaduženje Općine, i predložio da se ova Odluka pretvori u Nacrt odluke, a da se na slijedećoj sjednici Vijeća, po obezbjeđenju projektne dokumentacije, Vijeće izjasni.
– Vijećnik Šišić Fuad je kazao kako nisu izneseni razlozi zbog kojih ovaj materijal ne bi mogao biti uvršten u dnevni red, jer se odluke u toku rasprave mogu pretvarati u nacrt i sl.
– Općinski načelnik se složio da treba rješavati ovu problematiku, da su oba projekta jako značajna za ovo područje, da je raspoloženje svih vijećnika i političkih partija također u tom pravcu, ali da ova Odluka (njena priprema) nije prošla kroz stručne službe i one se u ovom trenutku ne mogu o njoj izjasniti, da smatra kako u okviru budžeta, u kapitalnim projektima, ima dovoljno prostora da se dio sredstava izdvoji za vodosnabdijevanje, da su svi ovi projekti kandidovani kod viših nivoa vlasti, da je nedavno bio u JP «Slivovi rijeke Save» i da im još od Kantona nije došla kandidatura za taj projekat, da je ponovo upućena jedna inicijativa kantonalnom i federalnom premijeru i kantonalnom ministarstvu i da vjeruje da će to uskoro biti urađeno.
– Vijećnik Šišić Fuad je kazao kako mu se učinilo da Općinski načelnik ima dilemu da li svi vijećnici i političke stranke podržavaju ovaj projekat, pa je u vezi s tim kazao kako on smatra da svi podržavaju ovaj projekat, da Općinski načelnik ima obavezu da ispoštuje zaključak Vijeća sa 26. sjednice Vijeća, da nakon 7 mjeseci administracija se ne može izjasniti o tom projektu, tvrdeći da je to zamjena teza i da, u stvari, izvršna vlast ne podržava taj projekat, a ne vijećnici ili političke stranke, jer da izvršna vlast podržava ovaj projekat, ova Odluka bi danas bila pripremljena za njeno usvajanje, a ne da je priprema Građevinski odbor.
– Vijećnik Orlović Rašid je podsjetio na raniji zaključak Vijeća da se ide paralelno u kreditno zaduženje (sportska dvorana i vodosnabdijevanje), shodno mogućnostima Općine, uz napomenu da se ti projekti na moraju završiti za godinu dana. U vezi prijedloga SDP-a da se tačka 2. dnevnog reda skine sa dnevnog reda (kriteriji) kazao je kako je ona direktno vezana za budžet, tako da bi neusvajanje kriterija dovelo u pitanje usvajanje budžeta.
– Vijećnik Prnjavorac Galib je kazao da jesu međusobno povezani, ali da se budžet može usvojiti neovisno od kriterija.
– Gosp. Mehmedović Šemsudin je kazao kako oba projekta po značaju stavlja u istu ravan, da će podrška viših nivoa vlasti uslijediti ukoliko bude značajne podrške sa lokalnog nivoa, te predložio da se oba usvoje, što će biti jasan signal višim nivoima vlasti, uz napomenu da je navodna neravnopravna raspodjela novčanih sredstava razlog za osnivanje Općine Jelah.
– Općinski načelnik je pojasnio vijećniku Šišić Fuadu da je u svom ranijem obraćanju kazao kako vjeruje da svi vijećnici i političke partije podržavaju ovaj projekat, jer bez zajedničkog djelovanja nema zajedničkog uspjeha.
– Gosp. Mehmedović Šemsudin je ponovo zamolio da se iscrpe sve mogućnosti viših nivoa vlasti i da se lokalni budžet što manje optereti (zaduži).
– Predsjedavajući Vijeća je konstatovao postojanja dva prijedloga, prijedlog vijećnika Kruške i vijećnika Prnjavorca, o kojima se Vijeće treba izjasniti.
– Vijećnik Smailbegović Jasmin kazao da ta dva prijedloga nisu u međusobnoj vezi.
– Predsjedavajući Vijeća se složio s tim i ponovio potrebu izjašnjavanja Vijeća
– Vijećnik Krkalić Mehmed je u cilju usaglašavanja dnevnog reda predložio pauzu od 5
minuta.
Pauza u radu Vijeća trajala je od 13,50 do 14,03 sati.
U nastavku sjednice, predsjedavajući Vijeća je kazao da je tokom pauze usuglašeno da tačka 2. ide kao Nacrt odluke, kao i tačka koju je predložio vijećnik Kruško Enes, i da se pripreme za narednu sjednicu Vijeća, koje sa ostalim tačkama čine dnevni red današnje sjednice Vijeća.
– Vijećnik Huskić Suad je kazao kako je usaglašeno da jedan od mogućih zaključaka, nakon
rasprave, bude da se to pretvori u Nacrt.
– Predsjedavajući Vijeća je upitao vijećnika Smailbegović Jasmina da li se slaže s tim i dobio
odgovor da to bude Nacrt i da se o njemu vodi rasprava.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno usvojilo slijedeći
DNEVNI RED
Prijedlog Programa rada Općinskog vijeća za 2004. godinu
Prijedlog Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte
Prijedlog Odluke o kreditnom zaduženju Općine Tešanj (sportska dvorana)
Prijedlog Odluke o kreditnom zaduženju Općine Tešanj (vodosnabdijevanje Pousorja)
Prijedlog Odluke o budžetu Općine Tešanj za 2004. godinu
Prijedlog Rješenja o imenovanju Komisije za procjenu vrijednosti nekretnina u prometu
Razmatranje ostavke predsjedavajućeg Općinskog vijeća Tešanj
7. Izbor predsjedavajućeg Općinskog vijeća Tešanj
Ad. 1
Sekretar Vijeća je ukratko obrazložio prijedlog Odluke, a predsjedavajući Vijeća je konstatovao da je za 11 sjednica Vijeća (u augustu nema sjednice) u 2004. godini Programom rada predviđeno po 7 tačaka dnevnog reda i da smatra kako su preostale 3 tačke za izvršnu vlast premalo, ali da se to uvijek može povećati, nakon čega je otvorena rasprava:
– Vijećnik Huskić Suad je ukazao da u periodu april – jun ima puno tačaka u formi
«izvještaja» (a ne u formi «informacija») pa je sugerisao da se obrati pažnja koju formu treba da dobije Vijeće, a koju upravni odbor, i da se pazi koja je od navedenih institucija već privatizirana, predložio da se Izvještaj o izvršenju budžeta za 2003. godinu iz perioda april – jun uvrsti u period januar – mart (rasprava do kraja marta), ukazao da nije predviđeno informisanje OIK, a zbog velikog broja informacija (38), predložio je Vijeću zaključak – Da materijali koji budu pripremani u obliku informacije ubuduće obavezno imaju konkretne prijedloge zaključaka i mjera koje se mogu i trebaju preduzeti.
– Gosp. Brka Samir je pojasnio da Izvještaj o izvršenju budžeta za 2003. godinu, iz
objektivnih razloga, može doći na Vijeće tek početkom aprila 2004. godine, s čim se vijećnik Huskić Suad složio.
– Vijećnik Brkić Salih je je saopštio da je od 21 prijedloga SDP-a u Program rada Vijeća za
2004. godinu uvršteno 15, a da su ostali prijedlozi ušli u sastav prijedloga drugih političkih partija, i da zbog toga podržavaju predloženi Program rada.
– Vijećnik Članjak Muhamed je kazao da mu je drago što je razmatranje stanja u poljoprivredi predviđeno u svakom od kvartala i predložio da ova problematika bude predviđena za svaku sjednicu Vijeća.
Nakon rasprave, Općinski vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Usvaja se predloženi Program rada Općinskog vijeća za 2004. godinu, uz slijedeće dopune:
– da se obrati pažnja koju formu treba da dobije Vijeće, a koju upravni odbor i da se pazi koja je od navedenih institucija već privatizirana,
– da se predvidi informisanje OIK,
– da materijali koji budu pripremani u obliku informacije ubuduće obavezno imaju
konkretne prijedloge zaključaka i mjera koje se mogu i trebaju preduzeti.
Ad. 2
Općinski načelnik je ukratko pojasnio prijedlog Odluke: da je na prethodnoj sjednici Vijeća usvojena inicijativa u formi Nacrta i da je dogovoreno da se u okviru kapitalnih projekata planira određena suma, bez preciznog izjašnjavanja na što se ona odnosi, da se nakon javne rasprave pokušalo usaglasiti kriterije (Komisija Vijeća), da je tada u prijedlog Odluke uvršteno da treba, prije samog izjašnjavanja o tome koji su to kapitalni projekti prihvaćeni, izvršiti opsežnu analizu dosadašnjih ulaganja, sa pregledom stanja u toj oblasti, i izaći pred Vijeće sa prijedlogom nove odluke prije utroška bilo koje stavke iz kapitalnih projekata, da je predviđeno da se javnim pozivom ide prema svim mjesnim sredinama, zato što projekti koje su MZ dostavile ne odgovaraju stvarnim potrebama tih MZ, jer su ih, uglavnom, sekretari MZ dostavili kao prijedlog za tekuću godinu, tako da će organi MZ ponovo razmotriti stvarno stanje u njihovim sredinama i dostaviti nove prijedloge za 2004. godinu.
Nakon rasprave, Općinsko vijeće Tešanj je sa 23 glasa «ZA», 1 glas «protiv» i 1 glas «uzdržan» donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
1. Prijedlog Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte se pretvara u Nacrt Odluke.
2. Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da na prvoj narednoj sjednici, Općinskom vijeću predoči Odluku o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte u narednom periodu.
Ad. 3
U ime predlagača, g-đa Hundur Haška je upoznala vijećnike da je Kreditni odbor «Univerzal» banke, na svojoj sjednici održanoj 24.12.2003. godine, na zahtjev Općine Tešanj za izgradnju sportske dvorane, donio Odluku o odobravanju kreditnih sredstava u iznosu od 750.000,00 KM, uz kamatnu stopu od 8 % i rok vraćanja 63 mjeseca, i da je za dalje aktivnosti oko realizacije potpisivanja ugovora o kreditnom zaduženju, potrebna odluka Općinskog vijeća, nakon čega je otvorena rasprava:
– Vijećnik Huskić Saud je predložio da se rasprava istovremeno vodi o obje odluke, o kreditnom zaduženju i o Odluci o budžetu (tačka 3. i 4. zajedno, a da se zaključci donesu odvojeno), ali nakon provedenog glasanja prijedlog nije dobio potrebnu većinu, jer je samo 10 vijećnika glasalo «ZA».
– Vijećnik Smailbegović Jasmin je zatražio stav stručne službe po drugom kreditnom zaduženju (vodosnabdijevanje Pousorja), prije rasprave.
– Gosp. Brka Samir je ukratko pojasnio stav službe i aktivnosti koje su uobičajene prilikom kreditnog zaduženja.
– Vijećnik Smailbegović Jasmin je podsjetio da potrebne aktivnosti za izgradnju sportske dvorane traju već nekoliko mjeseci i da je to potrebno isto uraditi i u pogledu vodosnabdijevanja Pousorja, pa zbog toga predlaže da se rješenje tog problema riješi na neki drugi način, bez prejudiciranja, jer ne mora biti kreditno zaduženje, bitno je da se pronađu sredstva: jedan dio iz kapitalnih projekata, drugi dio iz povećanja taksi na firme i sl, jer Odluka o vodosnabdijevanju nema elementarne preduslove za njeno donošenje, da nije protiv kreditnog zaduženja, ali traži da odluka ispoštuje svu potrebnu proceduru.
– Vijećnik Prnjavorac Galib je stručno pojasnio proceduru kreditnog zaduženja, izrazio sumnju u kreditne uslove (uzeti sa web stranice), uz napomenu kako je minimalno potrebno 3 mjeseca za provođenje svih aktivnosti, pa predlaže da to bude inicijativa za kreditno zaduženje ili slično.
– Općinski načelnik se složio sa diskusijom vijećnika Prnjavorca i skrenuo pažnju da se ne uđe u zamku i da taj projekat propadne, jer i ukoliko se ne obezbijede kreditna sredstva, rješavanje problema vodosnabdijevanja se podržava, a da bi sredstva viših nivoa vlasti bila operativna iznaći će se sredstva u okviru budžeta, te predložio da se odmah u okviru budžeta izdvoji dodatnih 80.000,00 KM iz kapitalnih projekata, koji bi sa postojećih 70.000,00 KM činila značajnu sumu od 150.000,00 KM koja bi se namjenski usmjerila za rješavanje vodosnabdijevanja Pousorja, ukoliko se ne obezbijedi kreditno zaduženje.
– Vijećnik Rožajac Sead je izrazio sumnju da se projektom vodosnabdijevanja ne dovede u pitanje (blokira) projekat izgradnje sportske dvorane, pa predlaže da se usvoji kao jedna tačka (sportska dvorana), što ne isključuje kao obavezu Vijeća i izvršne vlasti da u narednom periodu pripremi dokumentaciju i finansijsku konstrukciju za projekat vodosnabdijevanja.
– Vijećnik Brkić Muhamed je konstatovao kako je dosadašnja diskusija pokazala da niko ne dovodi u pitanje realizaciju ove Odluke, prva odluka je prošla proceduru i o njoj će glasati, a za drugu, koja nije prošla tu proceduru, predlaže da se ona pretvori u Nacrt i da se u što moguće kraćem roku sagledaju sve okolnosti i uslovi za njeno donošenje, navodeći da član 1. ove odluke nije jasan i tekst treba dopuniti, i da za ovakvu Odluku ne može glasati.
– Vijećnik Kruško Enes je saopštio kako mu je žao što to mora kazati, ali da mu se čini da diskusije pojedinih vijećnika dobivaju neozbiljne konotacije, da se radi o dva projekta, jedan je star 17 godina a drugi oko 2 godine, te konkretno upitao Općinskog načelnika ko je kriv što nadležna služba, shodno zaključku Vijeća sa 26. sjednice, nije pripremila ovu Odluku (vodosnabdijevanje)?
– Vijećnik Šišić Fuad je kazao da mu je drago što će se Odluka vezana za sportsku dvoranu danas usvojiti, ali da mu je žao što se pravedno ne raspravlja i da šansa i drugom projektu koji se tehnički može doraditi, da je Studija izvodljivosti za vodosnabdijevanje urađena 1989. godine a da se do sada nije našlo vremena i načina za rješavanje ovog problema, da se danas govori o nekoliko varijanti i uporedio oba kreditna zaduženja u pogledu broja korisnika, zatim zamolio da se čvrsto podrži ovaj projekat, ako ne kreditnim zaduženjem onda izdvajanjem 300.000,00 KM kroz budžet za ovaj projekat, za izgradnju sportske dvorane je kao vijećnik predložio da ostane iznos kao što ga je predložio načelnik Plančić ove godine (500.000,00 KM), da nema potrebe da se budžet opterećuje sa većim iznosom jer on lično zna da se razlika sredstava može obezbijediti sa viših nivoa vlasti (aktiviranje načelnika i poslanika te obezbjeđenje pismenih garancija), te na kraju čestitao Općinskom načelniku i saradnicima na dobivanju certifikata ISO 9001/2000, uz napomenu da taj standard zahtijeva da se donose efikasne i efektivne odluke, sa najmanje moguće resursa.
– Vijećnik Cerovac Mustafa je potvrdio da se vijećnici slažu oko izgradnje dvorane i podrške rješavanju problema vodosnabdijevanja Pousorja, da razlike u pogledu metoda i načina obezbjeđenja sredstava treba svesti na mjeru koja će udovoljiti interesima i građana i predlagača itd., da ne bi bilo dobro da prilikom glasanja o pitanjima koja su od značaja za čitavu općinu dođe do razlika prilikom predlaganja i glasanja, da objektivno građanima treba voda kao i đacima dvorana, da treba staviti u isti koš oba projekta, jer u pravilu, ova Općina nikad nije gradila kad je imala sredstva, pa zato predlaže pauzu radi usaglašavanja stavova, u interesu građana, kako bi se došlo do kvalitetnog prijedloga.
– Vijećnik Smailbegović Jasmin je konstatovao kako nije čuo ni jednog diskutanta koji je protiv projekta vodosnabdijevanja i da je razlika samo u tome odakle će se ta sredstva uzeti, te da se slaže kako je zajedničko rješenje moguće dogovoriti tokom pauze.
– Vijećnik Kruško Enes je zamolio vijećnike da se njegov prijedlog shvati najozbiljnije, jer će u slučaju negativne odluke Vijeća građani Pousorja preispitati svoj status u okviru ove jedinice lokalne samouprave.
– Predsjedavajući Vijeća (iza govornice) je kazao kako osjeća da pojedini vijećnici unose emocije i na taj način, vjerovatno u najboljoj namjeri, usložnjavaju situaciju, da će se glasati po oba projekta odvojeno, da je Vijeće u takvim situacijama do sada iznalazilo najbolja rješenja, te zamolio da se na ove projekte ne lijepe nikakve političke etikete jer se radi o sredstvima poreskih obveznika, i da lično hoće da pripada samo onoj grupi građana i vijećnika koji kažu: hoćemo projekat na najjeftiniji i najbolji način, i na kraju zamolio da se ulože maksimalni napori tokom predstojeće pauze u cilju iznalaženja najboljeg rješenja.
Pauza u radu Vijeća trajala je od 14,47 do 15,25 sati.
U nastavku sjednice sekretar Vijeća je pročitao tekst usaglašenog zaključka.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je sa 23 glasa «ZA» i 2 glasa «uzdržan» donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
1. Podržava se Odluka o kreditnom zaduženju Općine Tešanj u iznosu od 750.000,00 KM za izgradnju sportske dvorane.
2. Podržava se projekat vodosnabdijevanja Pousorja u iznosu od 300.000,00 KM.
3. Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da u iznosu od 100.000,00 KM iz dijela
kapitalnih projekata podrži projekat vodosnabdijevanja Pousorja, a da preostali dio od 200.000,00 KM sa pripadajućom kamatom obezbijedi putem kreditnog aranžmana pod najpovoljnijim uslovima.
– Vijećnik Omić Emin je predložio da se u kapitalne projekte uvrsti i nastavak izgradnje dionice puta Šije – Medakovo, pa mu je predsjedavajući Vijeća sugerisao da taj prijedlog iznese tokom rasprave o budžetu (tačka 4. dnevnog reda).
– Vijećnik Šišić Fuad je kazao da ne osporava ono što je usaglašeno, ali da zadržava svoj prijedlog o zaduženju za sportsku dvoranu do 500.000,00 KM, jer smatra da se konstrukcija finansiranja može zaokružiti bez visokog kreditnog zaduženja, ali prijedlog nije prošao jer je tokom glasanja dobio samo 1 glas «ZA».
Ad. 4
U raspravi po ovoj tački dnevnog reda učestvovali su:
– Vijećnik Omić Emin je predložio da se kao jedan od prioriteta, u dijelu koji je u nadležnosti Općine, u oblasti kapitalnih projekata predvidi i dovršenje puta Šije – Medakovo, te zamolio gosp. Korajlić Seada da podrobnije pojasni ovaj projekat.
– Gosp. Korajlić Sead je potvrdio ranija opredjeljenja da su kao prioriteti imenovani projekti: izgradnja sportske dvorane, rješavanje snabdijevanja Pousorja i dovršenje puta Šije – Medakovo, da ima saznanja će se dionica puta Šije – Medakovo podržati iz Kantona, te da će se put u Jevadžijama dovršiti u toku naredne godine (600 m), jer samo nedostaje sufinansiranje ove MZ.
– Predsjedavajući Vijeća je upoznao vijećnike o pristiglim dopisima od Centra za kulturu i
obrazovanje Tešanj, vijećnika Šišić Fuada, JOB-a i UG «Zlatni ljiljan».
– Vijećnik Šišić Fuad je kazao kako smatra da je budžet izuzetno hrabro predložen, da
zamjera u strukturi budžeta što nisu dovoljno duboko sagledane posljedice koje mogu nastati, da je izvorni prihod Općine po Zakonu o lokalnoj samoupravi 2.724.500,00 KM ali je budžet praktično 6 miliona (ustupljeni grantovi viših nivoa vlasti, sredstva građana za asfaltiranje), što je po njemu nesigurno (izvori), a imaju sigurni rashodi – tekuća potrošnja (sredstva za bruto plaće i naknade, sredstva za materijal i usluge, tekući grantovi institucijama) u visini od 3.616.000,00 KM, pa smatra da postoji ozbiljan deficit za finansiranje lokalnih potreba, da bi skorašnje uvođenje PDV-a vjerovatno uslovilo uskraćivanje grantova viših organa vlasti, što bi stvorilo ozbiljan problem, pa sugeriše Općinskom načelniku sa saradnicima da se ubuduće na sličan način sagledava budžet i na vrijeme reaguje kako se ne bi došlo u teškoće. U vezi njegovog dopisa i drugih prijedloga na Nacrt budžeta koje jednim dijelom nisu uvažene, kazao je kako misli da je budžet više matematički formiran i da se nije vodilo računa o stvarnim potrebama, da npr. nema razloga da sredstva namijenjena Centru za kulturu i obrazovanje ne ostanu na istom nivou, kao i u slučaju sa Profesionalnom vatrogasnom jedinicom, pomenuo neke razlike između nacrta i konačnog prijedloga budžeta (da sredstva za informatičku opremu ne treba svrstavati u kapitalne projekte nego vidjeti u Zakonu pa da se svrstaju u materijalna sredstva), da na prošloj sjednici nije usvojeno Rješenje o imenovanju Komisije za nadzor izvršenja budžeta zbog toga što su neke radnje preduzete (stvorene obaveze) bez znanja i odluke Vijeća (kazao mu Općinski načelnik) kao što je to slučaj sa asfaltiranjem makadamskih puteva u visini od 150.000,00 KM, što znači da su pare već potrošene, da zbog toga i on insistira formiranje ove Komisije kako do sličnih slučajeva ne bi dolazilo ubuduće, te na kraju zahvalio što je veći dio njegovih primjedbi na budžet usvojen, ali da insistira da se na prihodovnoj strani – vraćanje zajmova u privredi uvede iznos od 426.000,00 KM (uvaženo je samo 150.000,00 KM) i da ima mnogo razloga za to i da smatra da se ta sredstva mogu vratiti jer firme imaju sredstava ili imovine, jer su sredstva dobile za razvoj privrede, a ako Vijeće smatra da ta sredstva ne treba vraćati neka se to jasno kaže, da je ovo jedna vrlo nekorektna situacija prema pojedincima koju svi gledaju i da zbog toga insistira da se ovaj iznos vrati u 2003. godini, a preostali dio u narednoj godini.
– Vijećnik Kruško Enes je predložio da se u narednoj godini za razvoj poljoprivrede uvrsti iznos od 50.000,00 KM jer se poljoprivredom bavi najveći dio stanovništva na općini, pominjući primjer Općine Konjic koja je za iste namjene u nacrtu budžeta predvidjela iznos od 200.000,00 KM.
– Vijećnik Članjak Muhamed je kazao kako je zadovoljan što je razvoj poljoprivrede shvaćen ozbiljno i da po njemu naredna godina treba biti godina poljoprivrede, da je Općinski načelnik već preduzeo neke korake u tom pravcu, pa je zamolio vijećnike da podrže njegov prijedlog da se za razvoj poljoprivrede planira u budžetu za narednu godinu iznos od 130.000,00 KM.
– Vijećnik Dizdarević Ahmet je u ime Kluba vijećnika SDP-a kazao da podržavaju predloženi budžet uz slijedeće izmjene:
1. da su na Nacrt budžeta dali primjedbu na Sredstva za bruto plaće i naknade i zahtijevali
da se fond za plate može prihvatiti samo na osnovu dinamičnog plana tj. pregleda broja zaposlenih po mjesecima u 2004. godini (da se to u toku mjeseca obezbjedi i opravda pozicija u budžetu),
2. na poziciji 614311 – Dopunska sredstva za izmirenje obaveza MZ-a (5) isključiti iz budžeta a iznos od 33.600,00 KM naplatiti od tih MZ-a i navedena sredstva usmjeriti na poziciju 61423906 za izbjegla i raseljena lica (održivi povratak),
3. da su dva ribolovačka društva dobila po 3.000,00 KM , da se povećaju na 6.000,00 KM a da se razlika skine sa stavke Ostala udruženja građana,
4. poziciju 612219 – Izmirenje obaveze prema PIO-u za ratni period od 30.000,00 KM izmiriti do kraja 2003. godine, kako je planirano a isključiti iz 2004. godine,
5. Udruženju uzgajivača sitnih životinja obezbjediti 2.400,00 KM dodatno, jer su poznate njihove dosadašnje aktivnosti,
6. Udruženju slijepih povećati iznos za 2.000,00 KM što ukupno iznosi 5.000,00 KM,
7. za Ligu mladih košarkaša povećati iznos za 3.000,00 KM (na 6.000,00KM),
8. za Profesionalnu vatrogasnu jedinicu Tešanj da se poveća iznos za 6.000,00 KM (ukupno 36.000,00 KM),
9. za Dobrovoljno vatrogasno društvo Jelah da se poveća za 1.200,00 KM (ukupno 2.600,00 KM),
10. sredstva za deratizaciju od 12.000,00 KM usmjeriti ka Domu zdravlja Tešanj i izdejstvovati da oni budu nosioci ove aktivnosti,
11. da se NK «Borac» i «TOŠK» povećaju sa po 9.000,00 KM (ukupno po 27.000,00 KM),
12. poziciju 61423901 – Stalne socijalne pomoći povećati za 20.000,00 KM a da se sredstva za izradu socijalne karte općine i druge namjene (613991) sada isključi i planiraja za 2005. godinu,
a u vezi kapitalnih grantova, iznio je svoje lično mišljenje da poziciju – asfaltiranje makadamskih puteva – 150.000,00 KM, 600.000,00 KM i ostali kapitalni grantovi i ulaganja 350.000,00 KM, ukupno 1.100,000,00 KM treba specificirati za 2004. godinu i da Vijeće bude informisano o ulaganjima, a da Odluka o politici kapitalnih ulaganja bude primijenjena od 1. januara 2005. godine.
– Vijećnik Huskić Suad je kazao da ima primjedbi na predloženi budžet, iako je predlagač većinu primjedbi uvažio: da ga interesuje na koji će se način to odraziti na budžet u prihodovnoj strani iznos od 150.000,00 KM – potraživanje od intervencija u privredi i kakvu refleksiju će to imati na privredu, pa predlaže zaključak – da Općinski načelnik sa stručnim službama pripremi izvještaj o potraživanju budžetskih sredstava Općine Tešanj i da se u tom izvještaju navede kako će se realizovati navedeni prihodi od 150.000,00 KM, u kojem periodu, na koji način, od kojih dužnika i kakve će biti refleksije na privredne subjekte koji će vraćati taj iznos, da je po njemu jedan od spornih detalja u Odluci član 5. koji prilično razvodnjava odluku Vijeća jer po njemu Općinski načelnik može prenositi sredstva sa jedne stavke na drugu stavku mimo Vijeća, pa predlaže da se u članu 5. ograniči iznos i da se napravi ušteda do 5 %, neki drugi koeficijent ili da to bude + – 5 % .
– Vijećnik Salkanović Nusret je zatražio da mu se pojasni smanjenje iznosa za Košarkaški klub sa 20 na 14 i na kraju 12.000,00 KM (bez obrazloženja umanjeno za 2.000,00 KM)?
– Gosp. Mustafić Ferid je predložio da se iz kapitalnih ulaganja izdvoji 20.000,00 KM i stave kao jedna od stavki u kapitalnim ulaganjima pod nazivom – Sredstva za održavanje i razvoj informacionog sistema (da ne potpadaju pod kriterije), podsjetivši na prošlogodišnji problem kada je bilo planirano samo 5.000,00 KM a trebalo je učiniti mnogo (uvođenje 4 udaljena radna mjesta itd), uz napomenu da je stopa amortizacije informatičke opreme 33,33 %, a da su intencije da ta stopa bude 100 % – jedna godina.
Nakon toga predsjedavajući Vijeća je zamolio sekretara Vijeća da vijećnike upozna sa sadržajem ranije pomenutih dopisa, što je i urađeno.
– Vijećnik Smailbegović Benjamin je predložio da se iznos za Ženski rukometni klub povećaju kao što je to predloženo i za košarkaški klub jer se vrši plaćanje dvorane u Doboju.
– Vijećnik Ajanović Emina je skrenula pažnju na problem narkomanije i predložila da se
predviđeni iznos poveća bar na 10.000,00 KM.
– Vijećnik Rožajac Sead je podsjetio da je SDP tražio povećanje iznosa za Ligu mladih košarkaša, što je po njemu, također borba protiv droge.
– Vijećnik Ajanović Emina je saopštila da ostaje pri svom prijedlogu.
Pauza u radu Vijeća trajala je od 16,10 do 16,57 sati.
U nastavku sjednice, sekretar Vijeća je pročitao tekst usaglašenog zaključka.
Nakon rasprave Općinsko vijeće Tešanj je sa 23 glasa «ZA» i 2 glasa «uzdržan» prihvatilo
slijedeći
ZAKLJUČAK
Usvaja se prijedlog budžeta Općine Tešanj za 2004. godinu, uz slijedeće izmjene:
1. Općinsko vijeće nalaže Općinskom načelniku da u što je moguće kraćem roku pokrene proceduru naplate potraživanja kredita plasiranih u privredi.
2. Da se prihodovni dio poveća u iznosu od 100.000,00 KM, srazmjernim povećanjem poreznih prihoda, a da se grant za razvoj poljoprivrede (614311) sa 30.000,00 KM poveća na 130.000,00 KM.
3. Da se sa stavke Ostala udruženja građana predviđeni iznos od 13.000,00 KM umanji za 5.000,00 KM, a isti rasporediti u iznosima od po 1.500,00 KM na dva ribolovna udruženja i 2.000,00 KM za Udruženje «Zlatni ljiljan».
4. Da se stavka Izmirenje obaveza prema PIO briše, na način da se navedena sredstva od 30.000,00 KM rasporede:
– Udruženju uzgajivača sitnih životinja da se poveća za 2.400,00 KM,
– Udruženju slijepih za 2.000,00 KM,
– Liga mladih košarkaša za 3.000,00 KM,
– Za PVJ Tešanj za 6.000,00 KM,
– Za DVD Jelah za 1.200,00 KM,
– NK «Borac» Jelah za 7.700,00 KM,
– NK «TOŠK» Tešanj za 7.700,00 KM.
5. Da se u kapitalnom dijelu budžeta za iznos od 100.000,00 KM umanje ostali kapitalni grantovi i kapitalna ulaganja, a da se doda nova stavka «Vodosnabdijevanje Pousorja» u visini od 300.000,00 KM, uz dodatak nove stavke prihoda – primitaka pod nazivom «Kreditno zaduženje za vodosnabdijevanje Pousorja» od 200.000,00 KM.
6. Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da pripremi izvještaj o potraživanjima budžetskih sredstava plasiranih u kreditiranje privrede.
– Vijećnik Šišić Fuad je zatražio da se Vijeće izjasni o njegovom ranije izrečenom prijedlogu –
da se prihodovna strana u budžetu uveća za 426.000,00 KM (povrat svih potraživanja iz privrede), ali prijedlog nije prošao jer je tokom glasanja dobio samo 1 glas «ZA», uz 18 glasova «uzdržan».
Ad. 5
Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Usvaja se Rješenje o imenovanju Komisije za za procjenu vrijednosti nekretnina u
prometu, kao u prijedlogu.
Ad. 6
Predsjedavajući Vijeća, gosp. Ahmetlić Izudin je ukratko kazao kako je ranije iznio razloge zbog
kojih daje ostavku (vijećnicima dostavljeno i u pismenoj formi), te zamolio zamjenika predsjedavajućeg Vijeća gosp. Brkić Muhameda da zauzme svoju poziciju i da zajedno sa sekretarom Vijeća pokrenu proceduru za izbor novog predsjedavajućeg Općinskog vijeća Tešanj.
Zamjenik predsjedavajućeg Vijeća je upoznao vijećnike sa procedurom oko izbora novog predsjedavajućeg Vijeća, a gosp. Ahmetlić Izudin je zamolio da glasanje bude javno, kako se ne bi gubilo vrijeme, s čim se zamjenik predsjedavajućeg Vijeća nije složio i predložio da se postupi prema odredbama Poslovnika o radu Vijeća, te zatražio prijedloge za članove Komisije koja će zajedno sa njim i sekretarom Vijeća obaviti proceduru glasanja.
– Vijećnik Smailbegović Benjamin je predložio vijećnika Prnjavorac Galiba, a Ćehajić Samija je predložila Orlović Rašida, što je jednoglasno prihvaćeno.
Potom se pristupilo tajnom glasanju o ostavci predsjedavajućeg Vijeća, nakon čega je zamjenik predsjedavajućeg Vijeća saopštio:
– da je glasalo 25 vijećnika,
– da je «ZA» glasao 21 vijećnik,
– da su «protiv» glasala 4 vijećnika.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je sa 21 glas «ZA» i 4 glasa «protiv» donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Prihvata se ostavka gosp. Ahmetlić Izudina na dužnost predsjedavajućeg Općinskog vijeća Tešanj.
Zamjenik predsjedavajućeg Vijeća se u ime Vijeća i u svoje lično ime zahvalio gosp. Ahmetlić Izudinu na dosadašnjem radu i zaželio mu uspjeh u radu na poslovima kojim se bavi, a to su u ime svojih stranaka, na sličan način, uradili: vijećnik Smailbegović Jasmin, Krkalić Mehmed, Huskić Suad, kao i Općinski načelnik (u ime Općine gosp. Ahmetliću uručio umjetničku sliku).
Nakon toga, gosp. Ahmetlić Izudin se zahvalio svima na saradnji i svima zaželio uspješan rad u narednom periodu.
Ad. 7
Zamjenik predsjedavajućeg Vijeća je podsjetio vijećnike na zaključak Komisije za izbor i imenovanje i otvorio raspravu:
– Vijećnik Šišić Fuad je kazao kako mu je drago da je Vijeće jednoglasno prilikom ispraćaja jednog od svojih članova, podsjetio da to nije bio slučaj ranije, mada je saziv Vijeća skoro isti (kada je nakon izbora 2000. godine došlo do promjena na dužnostima predsjedavajućeg Vijeća, Općinskog načelnika i sekretara Vijeća), te saopštio da iz tih razloga povlači svoju kandidaturu u korist vijećnika Huskić Suada.
– Zamjenik predsjedavajućeg je pojasnio da prilikom izbora moraju postojati dva kandidata što formalno ima, a vijećnici su čuli stav vijećnika Šišića, sekretar Vijeća je kazao kako je neophodna provjera kod Izborne komisije BiH izvršena samo za ovu dvojicu kandidata, a gosp. Ahmetlić Izudin je podsjetio na situaciju prilikom posljednjeg izbora općinskog načelnika i predložio da se tako postupi i sada, s čim se složio i predsjednik Komisije za izbor i imenovanje, vijećnik Orlović Rašid.
Nakon toga Općinsko vijeće Tešanj je sa 22 glasa «ZA» i 3 glasa «uzdržan» prihvatilo da se pristupi tajnom glasanju za izbor predsjedavajućeg Vijeća između kandidata 1. Šišić Fuad i 2. Huskić Suad.
Zamjenik predsjedavajućeg Vijeća, je nakon procedure tajnog glasanja i prebrojavanja glasačkih listića saopštio:
– da je glasalo 25 vijećnika,
– da je kandidat Huskić Suad dobio 17 glasova «ZA»,
– da je kandidat Šišić Fuad dobio 1 glas «ZA»,
– da je bilo 7 nevažećih glasačkih listića.
Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je sa 17 glasova «ZA» donijelo slijedeći
ZAKLJUČAK
Za predsjedavajućeg Općinskog vijeća Tešanj izabran je vijećnik Huskić Suad.
Novoizabrani predsjedavajući Vijeća gosp. Huskić Suad se zahvalio na ukazanom povjerenju i pozvao na saradnju.
Općinski načelnik je čestitao novoizabranom predsjedavajućem Vijeća, pohvalio organ uprave za postignute rezultate i skoro ozvaničenje (dobivanje) ISO standarda 9001/2000, te svima zaželio sretnu Novu 2004. godinu.
Nakon toga, zamjenik predsjedavajućeg Vijeća je zaključio rad 34. sjednice Općinskog vijeća Tešanj u 17,30 sati.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Izudin Ahmetlić, dipl. ing.
SEKRETAR OV-a
Smajo Ćeman, dipl. pravnik
ZAMJENIK PREDSJEDAVAJUĆEG VIJEĆA
Muhamed Brkić, dipl. oec.
ZAPISNIČAR:
Ibrahimkadić Zahir
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-___________ /03.
Datum: _______2003. godine
Na osnovu člana 13. Statuta Općine Tešanj («Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 1/03) i člana 35. Poslovnika o radu Općinskog vijeća Tešanj («Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 1/03), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 34. sjednici održanoj dana 29.12.2003. godine, donosi
PROGRAM RADA OPĆINSKOG VIJEĆA
ZA 2004. GODINU
Općinsko vijeće Tešanj će u 2004. godini razmatrati slijedeća pitanja:
U periodu januar – mart:
– Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnom redu i sanitarnom
minimumu,
– Odluka o izmjenama i dopunama Poslovnika o radu Općinskog vijeća,
– Izvještaj Općinskog načelnika o radu općinskih organa uprave za period od
01.01. do 31.12.2003. godine, uključujući i realizaciju zaključaka Općinskog
vijeća,
– Izvještaj o stanju rješavanja predmeta upravnog postupka za period od 01.01.
do 31.12.2003. godine,
– Izvještaj o razvoju poljoprivredne proizvodnje na području općine,
– Izvještaj o radu radnih tijela – komisija Općinskog vijeća,
– Izvještaj o aktivnostima na izgradnji sportske dvorane,
– Izvještaj o radu svih javnih preduzeća i ustanova čiji je osnivač Općina Tešanj za 2003. godinu,
– Izvještaj o radu Općinskog pravobranilaštva za 2002. godinu, kao i izvještaj o
uočenim pojavama i problemima u primjeni zakona o značaju ostvarivanja
funkcije Općinskog pravobranilaštva,
– Informacija o radu Općinskog vijeća Tešanj za 2003. godinu,
– Informacija o radu Općinskog suda za prekršaje Tešanj za 2003. godinu,
– Informacija o radu Općinskog suda Tešanj za 2003. godinu,
– Informacija o radu Općinskog tužilaštva za 2003. godinu,
– Informacija o radu Policijske uprave za 2003. godinu,
– Informacija o položaju penzionera sa aspekta životnog standarda na području
općine Tešanj,
– Informacija o radu i funkcionisanju mjesnih zajednica za 2003. godinu,
– Informacija o rješavanju statusa izbjeglih i raseljenih lica na području općine
Tešanj i realizaciji dvosmjernog povratka,
– Informacija o provedbi i rezultatima akcije «Žetva 2003», i uklanjanju
neeksplodiranih-ubojnih sredstava (NUS) na području općine Tešanj,
– Informacija o deminiranju i provođenju trajnog obilježavanja minskih polja u
2003. godini na području općine Tešanj,
– Informacija o problemima narkomanije i uživanja opojnih droga na području
Općine,
– Informacija o postignutim uspjesima na I polugodištu u osnovnim i
srednjim školama,
– Informacija o stanju zdravstvene zaštite na prostoru općine,
– Informacija o stanju i uslovima rada autobuske stanice Tešanj.
U periodu april – juni:
– Odluka o usvajanju Plana upisa učenik u I razred srednjih škola za školsku
2004/2005. godinu,
– Odluka o vodovodu i kanalizaciji,
– Odluka o dodjeli upravljanja grobljima na području općine Tešanj,
– Izvještaj o izvršenju budžeta za 2003. godinu,
– Izvještaj o razvoju poljoprivredne proizvodnje na području općine,
– Izvještaj o aktivnostima na izgradnji sportske dvorane,
– Izvještaj o stanju vodosnabdijevanja na prostoru općine Tešanj,
– Izvještaj o radu i poslovanju JP «Rad» Tešanj za 2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JP Profesionalna vatrogasna jedninica Tešanj za
2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JP Veterinarska stanica Tešanj za 2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JP «Toplana» Tešanj za 2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JU Centar za socijalni rad Tešanj za 2003.
godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JU Centar za kulturu i obrazovanje Tešanj za
2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JU Opća biblioteka Tešanjza 2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JU Opća bolnica Tešanj za 2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JU Dom zdravlja sa Poliklinikom «Izudin
Mulabećirović Izo» Tešanj za 2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju JU «Tefarm» Tešanj za 2003. godinu,
– Izvještaj o stanju i statusu kulturnih i sportskih objekata na području općine,
– Izvještaj o radu udruženja građana koji su korisnici budžeta općine za 2003.
godinu,
– Izvještaj o radu upravnih odbora javnih preduzeća i ustanova za 2003. godinu,
– Izvještaj o radu i poslovanju svih sportskih klubova sa područja općine koji su
korisnici budžeta općine Tešanj za 2003. godinu,
– Informacija o stanju privrede na općini sa osvrtom na probleme uposlenosti,
kapacitete i broj radnika na čekanju,
– Informacija o stanju i korištenju poslovnog prostora i zemljišta u vlasništvu
općine i stanju naplate zakupnina za korištenje poslovnog prostora i zemljišta,
– Informacija o stanju i korištenju stambenog fonda općine,
– Informacija o aktivnostima na obrazovanju muzeja i arhiva općine Tešanj,
– Smjernice dugoročnog razvoja općine Tešanj.
U periodu juli – septembar:
– Odluka o režimu saobraćaja u gradu Tešnju,
– Izvještaj o izvršenju budžeta za period od 01.01. do 30.06.2004. godine,
– Izvještaj o razvoju poljoprivredne proizvodnje na području općine,
– Izvještaj o aktivnostima na izgradnji sportske dvorane,
– Izvještaj Općinskog načelnika o radu općinskih organa uprave za prvih šest
mjeseci 2004. godine,
– Izvještaj o stanju rješavanja predmeta upravnog postupka za period od 01.01.
do 30.06.2004. godine,
– Izvještaj o realizaciji projekta revitalizacije Stare čaršije,
– Informacija o uslovima rada u osnovnim i srednjim školama,
– Informacija o radu i funkcionisanju mjesnih zajednica za I polugodište 2004.
godine,
– Informacija o radu Policijske uprave Tešanj za I polugodište 2004. godine.
– Informacija o stanju i rezultatima privatizacije preduzeća sa područja općine.
– Informacija o aktivnosti i mogućnostima toplifikacije grada,
– Plan i program jesenje sjetve.
U periodu septembar – decembar:
– Odluka o odobravanju sredstava za dodjelu kredita redovnim studentima za
školsku 2004/2005. godinu
– Odluka o kreditiranju redovnih studenata za školsku 2004/2005. godinu,
– Nacrta budžeta za 2005. godinu,
– Odluka o budžetu za 2005. godinu,
– Nact Programa rada Općinskog vijeća za 2005. godinu,
– Program rada Općinskog vijeća za 2005. godinu,
– Rješenje o razrješenju i imenovanju Komisije za procjenu vrijednosti
nepokretnosti u prometu,
– Izvještaj o razvoju poljoprivredne proizvodnje na području općine,
– Izvještaj o aktivnostima na izgradnji sportske dvorane,
– Informacija OIK o radu i provedenim općinskim izborima,
– Informacija o završetku školske 2003/2004. godine i upisu učenika u školsku
2004/2005. godinu.
– Informacija o realizaciji programa smanjenja gubitka vode u primarnoj mreži
kojom upravlja JP «Rad» Tešanj,
– Informacija o stanju i uslovima rada autopraonica na području općine,
– Informacija o stanju ljudskih prava na području općine sa posebnim naglaskom
na ostvarivanje prava iz radnog odnosa i zaštite mladih i majki sa djecom.
Redovne sjednice Općinskog vijeća se održavaju u pravilu jednom mjesečno, a po potrebi i češće, dok se vanredne sjednice sazivaju prema ukazanim potrebama, s tim da dnevni red za sjednice Vijeća ne bi trebao prelaziti 10 tačaka.
Na sjednicama Vijeća će se razmatrati i druga pitanja iz nadležnosti Vijeća u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima.
Predlagač i obrađivač materijala su obavezni pridržavati se rokova iz programa prilikom izrade materijala iz svoje nadležnosti, te materijale blagovremeno dostavljati Stručnoj službi Vijeća i Načelnika.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Izudin Ahmetlić, dipl. ing.
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01____________/03.
Datum: 29.12.2003. godine
Na osnovu člana 9. stav 2. Zakona o porezu na promet nekretnina (“Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 24/99.) i člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 34. sjednici održanoj dana 29.12.2003. godine, donosi
R J E Š E N J E
o imenovanju Komisije za
procjenu vrijednosti nekretnina u prometu
I
Imenuju se dvije Komisije za procjenu vrijednosti nekretnina u prometu, na period od jedne godine, u sastavu:
– Besim Smailbegović, predsjednik,
– Jasmin Sadiković, član,
– Amil Buljubašić, član.
– Enes Bećarević, predsjednik,
– Jakub Roša, član,
– Abdulkadir Mustafić, član.
II
Naknadu za rad članovima Komisije iz tačke I ovog rješenja će odrediti Općinski načelnik na osnovu mjesečnog izvještaja o izvršenoj procjeni prometa nekretnina ovjerenog od Porezne ispostave Tešanj.
III
Danom stupanja na snagu ovog rješenja stavlja se van snage rješenje o imenovanju Komisije za procjenu vrijednosti nekretnina u prometu broj: 01-31-2896/02 od 2002. godine.
IV
Ovo rješenje stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenom glasniku Općine Tešanj”.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Izudin Ahmetlić, dipl. ing.
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-_________/03.
Datum: 29.12.2003. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 34. sjednici održanoj dana 29.12.2003. godine,
razmatrajući inicijativu vijećnika Brkić Muhameda, donosi
ZAKLJUČAK
Općinsko vijeće Tešanj će na jednoj od narednih sjednica provesti raspravu o dobivenim informacijama (regulisanje saobraćaja u ulici M. Tita, prosjačenje i ekologija) i na osnovu provedene rasprave, zauzeti adekvatne zaključke.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Izudin Ahmetlić, dipl. ing.
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-_________/03.
Datum: 29.12.2003. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 34. sjednici održanoj dana 29.12.2003. godine,
razmatrajući prijedlog Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte, donosi
ZAKLJUČAK
1. Prijedlog Odluke o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte se pretvara u Nacrt Odluke.
2. Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da na prvoj narednoj sjednici, Općinskom vijeću predoči Odluku o politici raspodjele budžetskih sredstava za kapitalne projekte u narednom periodu.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Izudin Ahmetlić, dipl. ing.
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-_________/03.
Datum: 29.12.2003. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 34. sjednici održanoj dana 29.12.2003. godine,
razmatrajući prijedlog Odluke o kreditnom zaduženju Općine Tešanj, donosi
ZAKLJUČAK
1. Podržava se projekat vodosnabdijevanja Pousorja u iznosu od 300.000,00 KM.
2. Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da u iznosu od 100.000,00 KM iz dijela
kapitalnih projekata podrži projekat vodosnabdijevanja Pousorja, a da preostali dio od 200.000,00 KM sa pripadajućom kamatom, obezbijedi putem kreditnog aranžmana pod najpovoljnijim uslovima.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Izudin Ahmetlić, dipl. ing.
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON
OPĆINA TEŠANJ
OPĆINSKO VIJEĆE
Broj: 01-_________/03.
Datum: 29.12.2003. godine
Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 34. sjednici održanoj dana 29.12.2003. godine,
razmatrajući prijedlog budžeta Općine Tešanj za 2004. godinu, donosi
ZAKLJUČAK
1. Općinsko vijeće nalaže Općinskom načelniku da u što je moguće kraćem roku pokrene proceduru naplate potraživanja kredita plasiranih u privredi.
2. Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika da pripremi izvještaj o potraživanjima budžetskih sredstava plasiranih u kreditiranje privrede.
PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Izudin Ahmetlić, dipl. ing.