Zapisnik sa 32. sjednice općinskog vijeća Tešanj

/>
U SALI OPĆINSKOG VIJEĆA S POČETKOM U 14,00 SATI

Sjednici prisustvuje 21, odnosno 24 vijećnika (Cerovac Mustafa i Halep Dževad od 14,12 sati, a Brkić Ajša od 15,15 sati – najavili kašnjenje), a odsutna je vijećnik Jukić Jasna.

GOSTI:

Predstavnik IRIS-a g-đa Olivera Ðurić i Općinski načelnik sa saradnicima.

SREDSTVA JAVNOG INFORMISANJA:

Novinari Brkić Hasan, dopisnik “Jutarnjih novina” i predstavnici NTV «AMNA» Tešanj.

Tonski zapis i Zapisnik vodi Ibrahimkadić Zahir.

Sjednicom predsjedava predsjedavajući Općinskog vijeća, gosp. Ahmetlić Izudin sa sekretarom Vijeća, gosp. Ćeman Smajom.

Nakon prozivke vijećnika od strane sekretara Vijeća, predsjedavajući Vijeća je

konstatovao da današnjoj sjednici Vijeća, od 25 vijećnika prisustvuje 21 vijećnik, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 32. sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.

Nakon toga pristupilo se razmatranju predtačaka dnevnog reda:

A) USVAJANJE ZAPISNIKA SA 31. SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA,

B) VERIFIKACIJA MANDATA VIJEĆNIKA: ALIĆ MUNEVERE I ĆEMAN

FATIME,

C) VIJEĆNIČKA PITANJA.

Ad. A

ZAKLJUČAK
Usvaja se Zapisnik sa 31. sjednice Općinskog vijeća Tešanj održane dana 24.09.2003. godine.

Ad. B
Vijećnik Brkić Muhamed je zatražio da se pojasni koji vijećnici se zamjenjuju novim vijećnicima.

Sekretar Vijeća je pročitao tekst dopisa Izborne komisije BiH predsjedavajućem Općinskog vijeća Tešanj u kojem se, između ostalog, kaže da su vijećnici Huskić Adem i Smailbegović Muhamed podnijeli ostavke i da se zamjenjuju slijedećim kvalificiranim kandidatima na službenoj kandidatskoj listi SBiH i SDA sa Općih izbora 2000. godine.

Nakon toga novi vijećnici u Općinskom vijeću g-đa Alić Munevera (umjesto Smailbegović Muhameda – SBiH) i Ćeman Fatima (umjesto Huskić Adema – SDA) su pred predsjedavajućim Vijeća dale svečanu izjavu.

Ad. C
Odgovori na postavljena vijećnička pitanja:

– Vijećnik Smailbegović Benjamin (ugovorene obaveze vlasnika “Zvečaj”-a) – zadovoljan dobivenim odgovorom.

– Vijećnik Smailbegović Jasmin (asfaltiranje prilaznog područja kod simetrala) je saopštio da nije zadovoljan dobivenim odgovorom, tvrdeći da sa predstavnicima kućnog savjeta nije dogovoreno učešće u visini od 4.000,00 KM, kako piše u odgovoru na postavljeno vijećničko pitanje, već da je dogovoreno da se pribave neka određena sredstva, da on lično smatra da iznos od 4.000,00 nije veliki i da se on može uplatiti, da nije tačno kako je samo 2.300,00 KM uplaćeno jer je do sada uplaćeno još 300-400 KM, što po njemu nije dovoljan razlog da se asfaltiranje ovog dijela grada ne privede kraju, pa predlaže da se pristupi asfaltiranju a da se građani obavežu i da uplate preostala novčana sredstva.

Predsjedavajući Vijeća je predložio da to bude u obliku sugestije, s obzirom da se radilo o vijećničkom pitanju.

– Vijećnik Brkić Salih (most u gradskom parku) je kazao da je zadovoljan dobivenim odgovorom, mada je u njemu više izražena sumnja da li taj objekat rađen po odobrenju, nego briga za bezbjednost njegovog korištenja, a što je i bio osnovni razlog za postavljanje vijećničkog pitanja.

– Vijećnik Huskić Suad je podsjetio vijećnike kako je Vijeće na svojoj 30. sjednici, prilikom rasprave o izvršenju budžeta bilo više zaključaka i da u vezi s njima, u ima Kluba vijećnika SDA, predlaže inicijativu za formiranje komisije za praćenje punjenja i pražnjenja budžeta, čiji bi sastav činili predstavnici svih stranaka.

– Vijećnik Krkalić Mehmed je ukazao da jedna od tačaka današnjeg dnevnog reda treba biti Informacija Općinskog načelnika u kojoj se, između ostalog, govori o stanju budžeta, i da nema potrebe za formiranje predložene komisije.

Predsjedavajući Vijeća je pojasnio da se tu radi o informaciji koja 2-3 puta godišnje dolazi na Vijeće, a da je inicijativa vijećnika u pravcu formiranja komisije koja bi praktično pomagala, ukoliko se jave poteškoće sa izvršenjem budžeta.

Nakon toga Općinski vijeće Tešanj je sa 15 glasova “ZA”, 1 glas “protiv” (ostali vijećnici nisu glasali) donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Općinsko vijeće Tešanj formira Komisiju za praćenje izvršenja budžeta Općine Tešanj od predstavnika svih parlamentarnih stranaka, čiji je zadatak da prati izvršenje budžeta, ukaže na eventualne poteškoće i pruži odgovarajuću pomoć u njihovom prevazilaženju.

S obzirom da vijećničkih pitanja nije bilo, predsjedavajući Vijeća je otvorio raspravu o

dnevnom redu, saopštio kako je sazivom predloženo 9 tačaka dnevnog reda, te da je u međuvremenu usaglašeno da se uvrsti i 10. tačka, ukoliko je Općinski načelnik uspije pripremiti, a koja glasi: Informacija o aktuelnim zbivanjima i aktivnostima Općine Tešanj.

Općinski načelnik je ukratko pojasnio razloge zbog kojih se ova Informacija predlaže na uvrštavanje u dnevni red današnje sjednice Vijeća: da je ona pripremljena u vrlo kratkom roku (zbog predstojećeg mjeseca Ramazana), kako bi vijećnici imali kompletan uvid, jer je na jednoj od ranijih sjednica Vijeća vijećnik Huskić Adem tražio da Općinski načelnik pripremi sličnu informaciju (bezbjedonosna situacija), koja je proširena sa ostalim aktuelnim zbivanjima i aktivnostima Općine, da je u ovoj Informaciji decidno navedeno da neće biti deficita Budžeta i potrebe za njegovim rebalansom, jer je punjenje nešto bolje, a ostvarene su i značajne uštede, da je ranije bilo više vijećničkih pitanja vezanih za vodosnabdijevanje, asfaltiranje puteva, sanaciju klizišta, izgradnju sportske dvorane, izgradnju šalter sale Općine, uvođenje ISO standarda itd. koja su obuhvaćena ovom Informacijom.

– Vijećnik Huskić Suad je kazao da cijene dobre namjere koje je Općinski načelnik naveo vezano za ovu Informaciju koju su vijećnici SDA dobili pred samu sjednicu (danas oko 11,30 sati) i nisu imali dovoljno vremena da se upoznaju s njenim sadržajem. Stoga, ne želeći da umanje značaj ovog materijala, predlažu da se ova Informacija ostavi za narednu sjednicu Vijeća.

Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno usvojilo slijedeći

DNEVNI RED

1. Nacrt Odluke o uslovima i načinu dodjele građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu

2. Prijedlog Odluke o usvajanju Strategije za kominiciranje s javnošću

3. Prijedlog Odluke o davanju saglasnosti JU Dom zdravlja sa Poliklinikom “Izudin Mulabećirović – Izo” Tešanj za davanje u zakup poslovnog prostora

4. Prijedlog Odluke o davanju saglasnosti na prijedlog Kriterija za dodjelu kredita redovnim studentima

5. Prijedlog Odluke o utvrđivanju Standarda i kriterija na upražnjene pozicije u reguliranim tijelima općine Tešanj

6. Prijedlog Rješenja o imenovanju Komisije za izbor na upražnjene pozicije u reguliranim tijelima općine Tešanj

7. Informacija o stanju vodosnabdijevanja na području općine Tešanj i tretman otpadnih voda

8. Informacija o aktuelnoj problematici članova Udruženja građana penzionera na području općine Tešanj

9. Informacija o radu i funkcionisanju organa MZ za prvih šest mjeseci 2003. godine.

Ad. 1

ZAKLJUČAK

1. Usvaja se Nacrt Odluke o uslovima i načinu dodjele građevinskog zemljišta u

državnom vlasništvu, s tim da se član 39. preformulira u 2 ili 3 nova člana, u kojima će se jasno znati kada se radi o poljoprivrednoj djelatnosti i odrediti vremenski rok do kada objekat može biti nedovršen, a u članu 19. tačka 6. treba da glasi “hranilac porodice – 50 bodova a član porodice – 30 bodova, bez obzira da li se radi o poginulom borcu ili civilnoj žrtvi rata”.

2. Općinsko vijeće Tešanj Nacrt Odluke o uslovima i načinu dodjele građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu upućuje u zakonom predviđenu proceduru za donošenje Odluke, koja će biti predočena Općinskom vijeću na nekoj od narednih sjednica.

3. Sve prijedloge, primjedbe i sugestije uputiti nadležnoj općinskoj Službi u roku od 30 dana, u cilju formiranja konačnog prijedloga Odluke.

Predsjedavajući Vijeća je prvobitno predložio rok od 15 dana, a nakon sugestije vijećnika Cerovac Mustafe isti produžio na 30 dana, te pozvao sve građane općine Tešanj da se tokom javne rasprave aktivno uključe u kreiranje ove vrlo važne Odluke.

Ad. 2

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o usvajanju Strategije za kominiciranje s javnošću, s tim da u tački 1. prvi pasus bude prva podtačka 1. uvodna obrazloženja, a drugi i treći pasus zamijeniti tekstom:

“1. Dvosmjerna komunikacija između lokalne vlasti i građana, medija i drugih

subjekata,

2. Prepoznatljiv imidž Općine Tešanj

3. Podrška efikasnom i efektivnom servisu administracije

4. Istina u komuniciranju je prava vrijednost

i da se u okviru tačke 2.8. doda alineja koja bi glasila: “Prezentacija rada Općinskog vijeća na Internet stranici Općine, kroz objavljivanje dnevnog reda, zaključaka i ostalih informacija o radu Vijeća”.

Ad. 3

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o davanju saglasnosti JU Dom zdravlja sa Poliklinikom

“Izudin Mulabećirović – Izo” Tešanj za davanje u zakup poslovnog prostora, s tim, da se u članu 2. briše tekst “za privatnu stomatološku ordinaciju za zdravstvenu zaštitu usta i zuba” i da se umjesto toga unese tekst “u svrhu zdravstvene zaštite”, a u članu 3. da se briše tekst “(vlasnik stomatološke ordinacije)”.

Ad. 4

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o davanju saglasnosti na prijedlog Kriterija za dodjelu

kredita redovnim studentima, s tim, da se u članu 5. stav 2. umjesto teksta “iznad 9” upiše tekst “8 i više”.

Ad. 5

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o utvrđivanju Standarda i kriterija na upražnjene pozicije u reguliranim tijelima općine Tešanj, s tim, da se u članu 3. pod E) brišu riječi “u pravilu”.

Ad. 6

Predsjedavajući Vijeća je saopštio da je tokom pauze između stranaka usaglašen prijedlog sastava Komisije za izbor, te zamolio sekretara Vijeća da pročita usaglašeni prijedlog.

Sekretar Vijeća je saopštio usaglašeni prijedlog, da sastav Komisije za izbor čine:

1. Medarić Nadir, predsjednik

2. Huskić Adem, član

3. Brkić Ajša, član

4. Cerovac Mustafa, član

5. Brkić Muhamed, član.

Nakon toga, Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Rješenje o imenovanju Komisije za izbor na upražnjene pozicije u

reguliranim tijelima općine Tešanj, kao u prijedlogu.

Ad. 7

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o stanju vodosnabdijevanja na području općine

Tešanj i tretman otpadnih voda.

Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika, da u roku od 6 mjeseci pripremi prijedlog plana mjera i aktivnosti za rješavanje problema vodosnabdijevanja i kanalizacije na području općine Tešanj, kojim bi se odredio način na koji će se ovo pitanje rješavati u narednom periodu.

Ad. 8

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o aktuelnoj problematici članova Udruženja građana penzionera na području općine Tešanj.

Ad. 9

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o radu i funkcionisanju organa MZ za prvih šest

mjeseci 2003. godine.

Nakon toga, predsjedavajući Vijeća se zahvalio svima na prisustvovanju današnjoj sjednici, čestitao vijećnicima i građanima općine Tešanj predstojeće ramazanske dane, saopštio da će naredna sjednica Vijeća biti zakazana poslije Ramazana i u 16,00 sati zaključio rad 32. sjednice Općinskog vijeća Tešanj.

ZAPISNIČAR:

Ibrahimkadić Zahir

SEKRETAR OV-a PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA

Smajo Ćeman, dipl. pravnik Ahmetlić Izudin, dipl. ing.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-31-3095/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 32. sjednici održanoj dana 24.10.2003. godine,

razmatrajući Nacrt Odluke o uslovima i načinu dodjele građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu, donosi

ZAKLJUČAK

1. Usvaja se Nacrt Odluke o uslovima i načinu dodjele građevinskog zemljišta u

državnom vlasništvu, s tim da se član 39. preformulira u 2 ili 3 nova člana, u kojima će se jasno znati kada se radi o poljoprivrednoj djelatnosti i odrediti vremenski rok do kada objekat može biti nedovršen, a u članu 19. tačka 6. treba da glasi «hranilac porodice – 50 bodova a član porodice – 30 bodova, bez obzira da li se radi o poginulom borcu ili civilnoj žrtvi rata».

2. Općinsko vijeće Tešanj Nacrt Odluke o uslovima i načinu dodjele

građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu upućuje u zakonom predviđenu proceduru za donošenje Odluke, koja će biti predočena Općinskom vijeću na nekoj od narednih sjednica.

3. Sve prijedloge, primjedbe i sugestije uputiti nadležnoj općinskoj Službi u roku od 30 dana, u cilju formiranja konačnog prijedloga Odluke.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Služba za geodetske,

imovinsko-pravne poslove i katastar,

3. Općinsko vijeće,

4. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-05-3082/03

Datum: 24.10.2003. godine

Na osnovu člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj», broj: 1/03), Općinsko vijeće na svojoj 32. sjednici održanoj 24.10.2003. godine, donosi

O D L U K U
o usvajanju Strategije za komuniciranje s javnošću

Član 1.

Donosi se Odluka o usvajanju Strategije za komuniciranje s javnošću u Općinskom organu Tešanj.

Član 2.

Strategija predstavlja rezultat seminara općinskih službenika koji je realiziran u

organizaciji OSCE, rasprava provedenih u Kabinetu Općinskog načelnika, Općinskom vijeću, putem općinskog Biltena, na službenoj internet stranici Općine, te stvaranja tehničkih i drugih uslova nakon izgradnje info-pulta i šalter-sale kao i pripreme za certifikaciju po standardima ISO 9001:2000.

Član 3.

Osnovni cilj predočene Strategije je poboljšanje komunikacije općinskih službi Općinskog organa uprave i uposlenih službenika, kao i vijećnika u Općinskom vijeću, sa zainteresiranim građanima, organizacijama i svim drugim zainteresiranim subjektima, te kroz navedeno poboljšanje imidža Općine Tešanj kao otvorene i savremeno organizirane općine.

Član 4.

Strategija za komuniciranje s javnošću može se mijenjati prema kratkoročnim i

dugoročnim ciljevima i potrebama, a najmanje jednom godišnje podložna je raspravama na način kako je to u njenom sadržaju utvrđeno.

Član 5.

Ovlašćuje se Općinski načelnik da preduzme mjere potrebne za realizaciju ove Odluke.

Član 6.

Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u”Službenom glasniku Općine Tešanj».

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Službe 1-5,

3. Općinsko vijeće,

4. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-31-3081/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Na osnovu člana 168. Zakona o zdravstvenoj zaštiti (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 29/97) i člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03), Općinsko vijeće Tešanj, na svojoj 32. sjednici održanoj 24.10.2003. godine, na prijedlog Općinskog načelnika, donosi

O D L U K U
o davanju saglasnosti JU Dom zdravlja sa Poliklinikom

“Izudin Mulabećirović – Izo” Tešanj

za davanje u zakup poslovnog prostora

Član 1.

Daje se saglasnost JU Dom zdravlja sa Poliklinikom “Izudin Mulabećirović – Izo” Tešanj za davanje pod zakup svog slobodnog poslovnog prostora za djelatnost zdravstvene zaštite, na području za koje je osnovan.

Član 2.

Poslovni prostor iz člana 1. ove Odluke može se dati u zakup u područnoj ambulanti u Tešanjci, koja je organizirana kao dio Doma zdravlja i Poliklinike “Izudin Mulabećirović – Izo” Tešanj, pod uslovom da zakupac iznajmljeni prostor koristi u svrhu zdravstvene zaštite.

Član 3.

Davaoc poslovnog prostora u zakup u područnoj ambulanti u Tešanjci (Dom zdravlja Tešanj), zaključit će valjani pismeni ugovor sa zakupcem koji treba da sadrži sve bitne elemente ugovora o zakupu poslovnog prostora.

Član 4.

Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenom glasniku Općine Tešanj”.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Dom zdravlja,

3. Služba za opću upravu

i društvene djelatnosti,

4. MZ Tešanjka,

5. Općinsko vijeće,

6. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-34-3092/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Na osnovu člana 7. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 12/03) i člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03), Općinsko vijeće Tešanj, na svojoj 32. sjednici održanoj dana, 24.10.2003. godine, donosi

O D L U K U
o utvrđivanju Standarda i kriterija za imenovanja

na upražnjene pozicije u reguliranim tijelima Općine Tešanj

OPĆE ODREDBE

Član 1.

Ovom Odlukom se utvrđuju Standardi i kriteriji za postupak izbora kojim se vrši imenovanje na upražnjene pozicije u reguliranim tijelima Općine Tešanj, princip izbora, način oglašavanja, imenovanje komisije za izbor, razmatranje prijava kandidata, obavljanje intervjua, donošenje odluka o imenovanju, podnošenje prigovora na imenovanja i druga pitanja regulisana odredbama ove Odluke.

Član 2.

Ova Odluka se primjenjuje na imenovanja za sve pozicije u reguliranim tijelima Općine Tešanj, prema kojima Općina vrši ovlaštenja i obaveze vlasnika državnog kapitala, odnosno na sve regulirane organe u kojima Općina ima pravni interes kao osnivač ili u kojima, prema važećim zakonima, pravilima i propisima, ima zakonito pravo da vrši nominaciju i konačno imenovanje u taj regulirani organ.

Ova Odluka se primjenjuje i na imenovanja u regulirane organe koji nisu obuhvaćeni Zakonom o državnoj službi, niti su izričito izuzeta navedenim Zakonom.

PRINCIPI IZBORA

Član 3.

Imenovanje na pozicije definirane članom 2. ove Odluke se ne može izvršiti ukoliko nisu ispoštovani principi utvrđeni ovim članom odnosno, svi postupci imenovanja provode se na način kojim se osigurava poštivanje i primjena slijedećih principa:

A) ZAKONITOST: Općinsko vijeće i Općinski načelnik osiguravaju da se sva imenovanja iz svoje nadležnosti vrše na zakonit način i u skladu sa svim važećim zakonima, propisima i pravilima.

B) KVALITET: Sva imenovanja se vrše na osnovu kvaliteta, putem dobro informisanog izbora lica koja po svojim sposobnostima, iskustvu i kvalitetima odgovaraju poziciji u reguliranom organu.

C) NEZAVISNE PROVJERE: Sva imenovanja se vrše na način koji omogućava da ih provjeravaju nezavisni organi i organizacije koji nisu učestvovali u procesu imenovanja.

D) OTVORENOST I TRANSPARENTNOST: Principi javnosti upravljanja primjenjuju se na proces imenovanja. Funkcionisanje procesa imenovanja mora biti transparentno, osim ako informacija nije povjerljiva prema odredbama Zakona o zaštiti ličnih podataka Bosne i Hercegovine.

E) ZASTUPLJENOST PRI ZAPOŠLJAVANJU: Općinsko vijeće i Općinski načelnik osiguravaju da se kod konačnih imenovanja na javnu poziciju u reguliranom organu odražava sastav naroda i građana Bosne i Hercegovine.

Član 4.

Općinsko vijeće i Općinski načelnik imaju konačnu odgovornost da osiguraju da se sva imenovanja izvrše u skladu sa Zakonom i odredbama ove Odluke kao i da osiguraju da se nijedno imenovanje u regulirane organe ne izvrši ukoliko nisu primjenjive odredbe Zakona i ove Odluke.

STANDARDI I KRITERIJI

Član 5.

Svi kandidati za imenovanje u regulirane organe dužni su da ispunjavaju slijedeće opće uslove:

– da je državljanin Bosne i Hercegovine,

– da je stariji od 18 godina,

– da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova na koje se kandidira,

– da nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini u periodu od tri godine prije dana objavljivanja javnog oglasa,

– da nije pod optužnicom Međunarodnog suda za ratne zločine u bivšoj Jugoslaviji (član IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine),

– da nije na funkciji u političkoj stranci u smislu člana 5. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima u FBiH,

– da nije član organa zakonodavne, izvršne ili sudske vlasti ili savjetniku u smislu Zakona o sukobu interesa u institucijama vlasti Bosne i Hercegovine,

– da nema privatni finansijski interes u reguliranom organu u koji se kandiduje,

– da nije osuđivan za krivično djelo i privredni prestup nespojiv s dužnošću u reguliranom organu u koji se kandiduje,

– da nije lice kojem je pravosnažnom presudom suda zabranjeno obavljanje aktivnosti u reguliranom organu u koji se kandiduje.

Član 6.

Pored općih uslova utvrđenih predhodnim članom ove Odluke, kandidati trebaju da ispunjavaju i posebne uslove:

– visoka ili viša stručna sprema,

– pet godina radnog iskustva,

– da nije član upravnog ili nadzornog odbora u više od jednog reguliranog organa,

– komunikativne i kreativne sposobnosti za savjesno, odgovorno i odlučno obavljanje upražnjene pozicije,

– sposobnost nepristrasnog donošenja odluka,

– rezultati rada ostvareni tokom prethodnog radnog angažmana,

– preporuke ranijih neposrednih rukovodilaca,

– poželjno poznavanje stranih jezika.

Član 7.

Smjer, odnosno zanimanje u okviru stepena stručne spreme utvrđuje se aktima reguliranih organa (statutima i pravilima) ili prema prirodi poslova i registriranoj djelatnosti reguliranog organa.

OGLAŠAVANJE UPRAŽNJENIH POZICIJA

Član 8.

Oglas za upražnjene pozicije u regulirane organe u skladu sa Standardima i kriterijima utvrđenim ovom Odlukom, objavljuje se u “Službenim novina Federacije BiH”, i jednom dnevnom listu većeg tiraža, s ciljem da bude dostupan najširoj javnosti.

Oglas za upražnjene pozicije treba da sadrži:

– opis upražnjene pozicije, uključujući i pojedinosti o ulozi potencijalnog kandidata,

– opće i posebne uslove utvrđene članovima 5. i 6. ove Odluke,

– spisak potrebnih dokumenata, rok i mjesto za podnošenje prijava.

Oglas o upražnjenoj poziciji treba da bude dovoljno detaljan da bi kandidatima dao potpunu informaciju o ulozi koju treba vršiti u reguliranom organu, nadoknadi, uslovima službe i dužini trajanja mandata i mogućnosti ponovnog imenovanja.

Član 9.

Krajnji rok za podnošenje prijave je 15 dana od dana posljednjeg objavljivanja oglasa.

Podnosioci prijava sa kojima se ne stupi u kontakt u roku od 8 dana od isteka roka za podnošenje prijava neće biti uzeti u razmatranje u daljem procesu imenovanja.

KOMISIJA ZA IZBOR

Član 10.

Za provođenje postupka imenovanja na upražnjene pozicije u regulirane organe utvrđene članom 2. ove Odluke, imenuje se Komisija za izbor.

Komisiju za izbor imenuje Općinsko vijeće.

Komisija za izbor se sastoji od pet (5) članova uključujući i predsjednika od kojih su tri (3) državni službenici a dva (2) člana lica koja posjeduju istaknuta stručna zvanja i koja poznaju odredbe Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima.

Komisija za izbor u okviru svojih nadležnosti:

– utvrđuje prijedlog oglasa za upražnjene pozicije u reguliranim organima,

– vrši pregled prijava kandidata,

– provodi intervju sa prijavljenim kandidatima,

– sastavlja listu kandidata,

– predlaže Općinskom vijeću i Općinskom načelniku, zavisno od nadležnosti za imenovanje rang-listu najboljih kandidata,

– vrši i druge poslove koji proizilaze iz Zakona i ove Odluke.

RAZMATRANJE PRIJAVA I INTERVJU

Član 11.

Po objavljenom oglasu za upražnjene pozicije i istekom roka, Komisija za izbor vrši uvid u sve prijave kandidata podnešene u propisanom roku.

Po izvršenom uvidu i pregledu prijava, Komisija će na osnovu Standarda i kriterija utvrđenih ovom Odlukom i objavljenom oglasu, sastaviti listu s užim izborom kandidata koji najbolje ispunjavaju uslove.

Svi kandidati koji su ušli u uži izbor se pozivaju na intervju.

Intervju se obavlja na način kojim će se osigurati poštovanje principa utvrđenim članom 3. ove Odluke.

Član 12.

U toku intervjua, Komisija za izbor će osigurati slijedeće:

– da su svi kandidati u potpunosti upoznati sa standardom ličnog integriteta koji se traže za lica imenovana na javnu poziciju,

– da su pitanja o sukobu interesa detaljno objašnjena i razmotrena sa svim kandidatima,

– da su svi kandidati u potpunosti informirani o pravu javnosti i transparentnosti cjelokupnog procesa imenovanja te da mogu uložiti prigovor protiv konačnog imenovanja.

Sve odluke Komisije koje proizilaze sa intervjua moraju se u potpunosti dokumentovati.

KONAČNA IMENOVANJA I OBJAVA

Član 13.

Nakon provedenog intervjua sa prijavljenim kandidatima i na osnovu u potpunosti dokumentovanih odluka svakog člana Komisije, Komisija za izbor utvrđuje rang-listu sa najboljim kandidatima i istu dostavlja Općinskom vijeću ili Općinskom načelniku, zavisno od nadležnosti za imenovanje.

Prijedlog rang-liste mora biti dovoljno obrazložen. Smatra se da je kandidat koji je prvi na rang-listi i kojeg je predložila većina od ukupnog broja članova Komisije, najuspješnije prošao otvorenu konkurenciju.

Općinsko vijeće ili Općinski načelnik će nakon razmatranja prijedloga rang-liste kandidata, donijeti odluku o konačnom imenovanju.

Član 14.

Sva konačana imenovanja se objavljuju u “Službenim novinama Federacije BiH” i “Službenom glasniku Općine Tešanj”.

PRIGOVORI NA KONAČNA IMENOVANJA

Član 15.

Na odluku o konačnom imenovanju, a u slučaju kada postoje dokazi da principi utvrđeni članom 3. ove Odluke ili da Standardi i kriteriji nisu ispoštovani, može se podnijeti prigovor.

Prigovor se podnosi Općinskom vijeću ili Općinskom načelniku zavisno od nadležnosti za imenovanje, u roku od 7 dana od dana donošenja odluke, a kopija se dostavlja Ombudsmanu za ljudska prava u Federaciji BiH.

Općinsko vijeće ili Općinski načelnik će u roku od 7 dana od dana prijema prigovora obavijestiti podnosioca o ulozi Ombudsmana.

Ombudsman može poduzeti sve mjere neophodne da se prigovor ispita.

Općinsko vijeće ili Općinski načelnik su obavezni uredu Ombudsmana dostaviti pisani odgovor na prigovor u roku od 14 dana od dana kada je prigovor podnesen.

Ukoliko činjenično stanje upućuje da je konačno imenovanje izvršeno suprotno principu, Standardima i kriterijima utvrđenih Zakonom i ovom Odlukom, Ombudsman je dužan da Općinsko vijeće ili Općinskog načelnika obavijesti o svim nepravilnostima koje su proistekle u toku procesa imenovanja.

Član 16.

Kada je nalaz Ombudsmana konačan, po pitanju da postupak imenovanja nije proveden u skladu sa Zakonom i Odlukom, Ombudsman može dati preporuku Općinskom vijeću ili Općinskom načelniku da se konačno imenovanje poništi i da se pristupi novom postupku imenovanja.

Ukoliko Ombudsman da preporuku Općinskom vijeću ili Općinskom načelniku, s ciljem da se usvoje nove mjere, Općinsko vijeće ili Općinski načelnik su dužni da u ostavljenom roku dostave odgovor u kojem će obavijestiti Ombudsmana o postupcima i rokovima za provođenje tih postupaka na osnovu navedenih preporuka.

Ako Općinsko vijeće ili Općinski načelnik ne dostavi odgovor u skladu s prethodnim stavom ili ako Ombudsman nije zadovoljan navedenim odgovorom ili prijedlogom mjera na osnovu njegovih preporuka, Ombudsman svoje nalaze i preporuke vezane za konačno imenovanje upućuje Parlamentu Federacije BiH.

Član 17.

Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenom glasniku Općine Tešanj”.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Komisija za izbor (Medarić Nadir),

3. Općinsko vijeće,

4. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-34-3091/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Na osnovu člana 7. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima Federacije Bosne i Hercegovine (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine”, broj: 12/03), člana 10. Odluke o utvrđivanju Standarda i kriterija za imenovanje na upražnjene pozicije u reguliranim organima Općine Tešanj i člana 13. Statuta Općine Tešanj (“Službeni glasnik Općine Tešanj”, broj: 1/03), Općinsko vijeće Tešanj, na svojoj 32. sjednici održanoj dana, 24.10.2003. godine, donosi

R J E Š E NJ E
o imenovanju Komisije za izbor na upražnjene pozicije

u reguliranim tijelima Općine Tešanj

I
Imenuje se Komisija za izbor na upražnjene pozicije u reguliranim tijelima Općine Tešanj na period od 2 godine u sastavu:

1. Medarić Nadir, predsjednik,

2. Huskić Adem, član,

3. Brkić Ajša, član,

4. Cerovac Mustafa, član.

5. Brkić Muhamed, član.

II
Zadatak Komisije iz tačke I ovog Rješenja je da:

– oglasi upražnjene pozicije u reguliranim organima Općine,

– pregleda prijave pristigle u roku utvrđenom oglasom,

– sastavlja listu s užim izborom najboljih kandidata koji ispunjavaju kriterije za izbor,

– obavi intervju s kandidatima koji su ušli u uži izbor,

– kandidatima koji su ušli u uži izbor dostave potrebne obrasce,

– predlaži pismenom preporukom, rang-listu s najboljim kandidatima na razmatranje Općinskom vijeću i Općinskom načelniku, zavisno od nadležnosti za imenovanje.

III

Ovo Rješenje stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenom glasniku Općine Tešanj”.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Komisija za izbor 1-5,

3. Općinsko vijeće,

4. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNA I HERCEGOVINE

ZENIČKO – DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-14-3093/03.

Datum: 24.10.2003. godine.

Na osnovu člana 13. Statuta Općine Tešanj («Službeni glasnik Općine Tešanj», broj:

1/03), Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 32. sjednici održanoj dana 24.10.2003. godine, donosi

O D L U K U
o davanju saglasnosti na prijedlog Kriterija

za dodjelu kredita redovnim studentima viših

i visokoškolskih ustanova

I
Daje se saglasnost na prijedlog Kriterija za dodjelu kredita redovnim studentima viših i visokoškolskih ustanova u školskoj 2003/04. godini.

II
Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u “Službenom glasniku Općine Tešanj”.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Služba za opću upravu

i društvene djelatnosti,

3. Općinsko vijeće,

4. a/a

K R I T E R I J I
za dodjelu kredita redovnim studentima

viših i visokoškolskih ustanova

I
Iz Budžeta Općine Tešanj dodjeljivat će se krediti redovnim studentima viših i visokoškolskih ustanova (u daljem tekstu: studija), sa područja općine Tešanj, koji ispunjavaju uvjete utvrđene ovim kriterijima i konkursom.

II
Kredit može dobiti student sa područja općine Tešanj koji studira na višoj ili visokoj školskoj ustanovi u BiH, pod uvjetom da ne prima kredit ili stipendiju od drugog kreditora, odnosno stipenditora, kao i da ne ponavlja godinu studija.

Izuzetno, kredit se može dodjeliti i studentu koji studira van BiH, u slučaju da za taj profil ne postoji ustanova na područiju BiH.

Kredit se dodjeljuje za 2003/04. školsku godinu, u dvanaest jednakih mjesečnih rata.

Isplata kredita počinje od 01.10. tekuće godine do 30.09. naredne godine.

III
Broj kredita i njihovu visinu utvrđuje Općinsko vijeće Odlukom o kreditiranju za školsku 2003/04. godinu.

IV
Pravo prioriteta za kredit imaju:

– studenti koji su pokazali bolje rezultate u prethodnim godinama studija (bodovanje će biti izvršeno tako što se prosječna ocjena množi sa koeficijentom 5);

– studenti prve godine sa boljim prosječnim uspjehom ostvarenim u toku srednjoškoskog obrazovanja(bodovanje će biti izvršeno tako što se prosječna ocjena uvećava za 4 i množi sa koeficijentom 5);

– za godinu studija, počevši od druge godine, student dobiva:

student druge godine – 4 boda,

student treće godine – 6 bodova,

student četvrte godine – 8 bodova,

student pete godine – 10 bodova,

student šeste godine – 12 bodova.

– Studenti slabog imovnog stanja (bodovanje će se izvršiti zavisno od primanja po članu domaćinstva kako slijedi:

(do 100,00 KM – 20 bodova,

od 100,00 KM do 140,00 KM – 16 bodova,

od 140,00 KM do 160,00 KM – 14 bodova,

od 160,00 KM do 190,00 KM – 12 bodova,

od 190,00 KM do 230,00 KM – 10 bodova,

230,00 KM i dalje – 0 bodova).

V
Studenti iz kategorije PPBiŠ kao i RVI sa stepenom invalidnosti sa i preko 50%, kao i učenici generacije kredit dobivaju automatski bez bodovanja i bez obzira na profil zanimanja.

Korisnici kredita – studenti koji imaju prosjek ocjena 8 i više, i studenti koji očiste godinu u junskom roku dobivaju 1 (jednu) ratu kredita bespovratno, u vidu jednokratne materijalne pomoći.

VI
Studentima koji odu na odsluženje vojnog roka, ili koji ponavljaju godinu, ne može se dodjeliti kredit za tu godinu.

VII
U slučaju kad se pojavi veći broj kandidata za dodjelu kredita, utvrđuje se lista prioriteta prema odredbama tačke IV. ovih kriterija.

VIII
Kredit se dodjeljuje na osnovu konkursa kojim se navode uvjeti za dobivanje kredita, prava prioriteta, dokumentacija koja se podnosi uz zahtjev, i drugi uvjeti.

Zahtjev sa potrebnom dokumentacijom studenti će dostaviti Službi za opću upravu i društvene djelatnosti Općine Tešanj, sa naznakom (ZA KONKURSNU KOMISIJU ZA DODJELU KREDITA»).

IX
Po odobrenom kreditu zaključuje se Ugovor o kreditu, kojim se pobliže uređuju prava i obaveze ugovorenih strana. U ime Općine Tešanj ugovor zaključuje Općinski načelnik.

X
Isplata kredita će se vršiti na blagajni Općine Tešanj, do 15. u mjesecu za tekući mjesec.

XI
Ovi Kriteriji stupaju na snagu danom donošenja i objavit će se u “Službenom glasniku Općine Tešanj”.

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-25-2922/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 32. sjednici održanoj dana 24.10.2003. godine,

razmatrajući Informaciju o stanju vodosnabdijevanja na području općine Tešanj i tretman otpadnih voda, donosi

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o stanju vodosnabdijevanja na području općine

Tešanj i tretman otpadnih voda.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Služba za finansije i ekonomiju,

3. JKP «Rad» Tešanj,

4. Općinsko vijeće,

5. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-____________/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 32. sjednici održanoj dana 24.10.2003. godine,

razmatrajući Informaciju o stanju vodosnabdijevanja na području općine Tešanj i tretman otpadnih voda, donosi

ZAKLJUČAK

Općinsko vijeće zadužuje Općinskog načelnika, da u roku od 6 mjeseci pripremi prijedlog plana mjera i aktivnosti za rješavanje problema vodosnabdijevanja i kanalizacije na području općine Tešanj, kojim bi se odredio način na koji će se ovo pitanje rješavati u narednom periodu.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Služba za finansije i ekonomiju,

3. Općinsko vijeće,

4. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-_________/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 32. sjednici održanoj dana 24.10.2003. godine,

razmatrajući Informaciju o aktuelnoj problematici članova Udruženja građana penzionera na području općine Tešanj , donosi

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o aktuelnoj problematici članova Udruženja građana penzionera na području općine Tešanj.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Udruženje građana penzionera,

3. Služba za opću upravu

i društvene djelatnosti,

4. Općinsko vijeće,

5. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-05-3080/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 32. sjednici održanoj dana 24.10.2003. godine,

razmatrajući Informaciju o radu i funkcionisanju organa MZ za prvih šest mjeseci 2003. godine, donosi

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o radu i funkcionisanju organa MZ za prvih šest

mjeseci 2003. godine.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Služba za opću upravu

i društvene djelatnosti,

3. Općinsko vijeće,

4. a/a

BOSNA I HERCEGOVINA

FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE

ZENIČKO-DOBOJSKI KANTON

OPĆINA TEŠANJ

OPĆINSKO VIJEĆE

Broj: 01-_________/03.

Datum: 24.10.2003. godine

Općinsko vijeće Tešanj na svojoj 32. sjednici održanoj dana 24.10.2003. godine,

razmatrajući inicijativu vijećnika Huskić Suada, donosi

ZAKLJUČAK

Općinsko vijeće Tešanj formira Komisiju za praćenje izvršenja budžeta Općine Tešanj, od predstavnika svih parlamentarnih stranaka, čiji je zadatak: da prati izvršenje budžeta, ukaže na eventualne poteškoće i pruži odgovarajuću pomoć u njihovom prevazilaženju.

DOSTAVLJENO: PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
1. Općinski načelnik, Izudin Ahmetlić, dipl. ing.

2. Služba za finansije i ekonomiju,

3. Parlamentarne stranke 1-4,

4. Općinsko vijeće,

5. a/a