Unapređenje komunikacije lokalne uprave i građana

Centri civilnih inicijativa su organizovali okrugli sto na temu „Unapređenje komunikacije lokalne uprave i građana korištenjem informaciono-komunikacionih tehnologija“, u prostoru hotela „Park“, u Doboju. Učešće na navedenom događaju su uzeli predstavnici desetak općina iz cijele BiH. Među učesnicima je bio Doc.dr.Ismar Alagić, savjetnik Općinskog načelnika za pristup EU-fondovima kao predstavnik općine Tešanj. Predavač i uvodničar na okruglom stoku sa prezentacijom „Sistem 48 sati“ je bio Mile Bodrožić, direktor Agencije za IT, GIS i komunikacije u općini Inđja iz Srbije. Doc.dr.Ismar Alagić je sve prisutne upoznao sa sistemom „Call centar 72“ koji već određeno vrijeme uspješno se primjenjuje u općini Tešanj, kao jedan od instrumenata putem kojih općinska administracija u Tešnju komunicira sa građanima. Predstavnici Centra civilnih inicijativa su se obavezali da kroz projekat „Lokalna uprava za kvalitet života građana-faza 2“ finansiran od strane Europske Unije, sagledaju mogućnost razmjene dobrih praksi između općina u BiH iz područja komunikacije lokalne uprave sa građanima i korištenja informaciono-komunikacijskih tehnologija kao neizostavnog alata za ostvarivanje komunikacije u današnjem vremenu.