Svečano otvorenje Ureda Općine Tešanj u Jelahu

Ured Općine Tešanj u Jelahu za bh. prostore inovativnom koraku približavanja usluga općinske administracije korisnicima.
Građanima će na usluzi biti četiri stalno uposlena službenika u Jelahu koji su računarskom mrežom povezani sa sjedištem u Tešnju.

Rad Ureda je organizovan uz uvažavanje principa transparentnosti, participacije, efikasnosti i, posebno, ekonomičnosti (bez prijema novih uposlenika).
Očekivani konačan rezultat je da će građani bez putovanja i bespotrebnih troškova u sjedište Općine moći obaviti brojne poslove, među kojima:

POSLOVI OPĆE UPRAVE:

1. Prijem svih vrsta podnesaka (zahtjevi, molbe, pritužbe, obavijesti…) uz već prikupljenu potrebnu dokumentaciju,
2. U Uredu možete dobiti sve vrste informacija po pitanju ostvarivanja vaših prava u službama Općine, pomoć u ostvarivanju prava na slobodan pristup informacijama (što podrazumijeva i informacije o stanju određenog predmeta),
3. Svi poslovi vezani za matičnu evidenciju (izdavanje izvoda iz matičnih knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih), uz mogućnost izdavanja izvoda i za one koji su rođeni u Tešnju, korištenjem Centralne elektronske baze podataka u Tešnju,
4. Priprema za sklapanje braka i sklapanje braka,
5. Ovjeravanje prijepisa, potpisa i rukopisa,
6. Izdavanje kućnih lista za inostranstvo i ovjeravanje potvrda o životu,
7. Pružanje pravne pomoći: sastavljanje podnesaka (tužbi, žalbi, prijedloga izvršenja, i sl.) iz oblasti krivičnog, parničkog, izvršnog, prekršajnog, upravnog i vanparničkog postupka, stručna objašnjenja i mišljenja strankama u skladu sa Zakonom i drugim propisima, sastavljanje prijedloga za mirno rješavanje uređenja sporova susjeda zbog nekretnina, sastavljanje svih vrsta podnesaka u oblasti porodičnog zakonodavstva, nasljednog prava, iz oblasti obligacionih ili ugovornih odnosa.

POSLOVI URBANIZMA
I INSPEKCIJSKIH POSLOVA:

Poslovi Službe za prostorno uređenje, razvoj i inspekcijske poslove obavljat će se u punom obimu (urbanističke dozvole, građevinske dozvole, rješenja o tehničkom prijemu objekata, inspekcijski nadzor, poslovi predmjera i predračuna investicija u infrastrukturnu sadržinu).
Za podnošenje zahtjeva za građenje potrebno je prethodno pribaviti potrebnu dokumentaciju.

POSLOVI PREMJERA I KATASTRA ZEMLJIŠTA:

Korisnici usluga bit će u mogućnosti da obave slijedeće radnje:
1. Prijava promjene na nekretnini (cijepanje, uplanjenje, promjena kulture i sl.),
2. Prijava promjene na posjedovnom stanju (kupovina, darovanje, nasljedstvo i sl.),
3. Podnošenje zahtjeva i dobijanje prepisa posjedovnog lista, uvjerenja o posjedovnom stanju i katastarskom prihodu,
4. Informacije iz baze katastarskih podataka dostupne neposrednom izvršiocu,

U Uredu (trenutno) se neće moći podnositi zahtjevi za usklađenje novog i starog premjera, te vršiti identifikacija parcela na geodetskim planovima starog i novog premjera, niti vršti uvid u ostalu geodetsku dokumentaciju.

POSLOVI FINANSIJA:

Ured će dijelom obavljati i poslove blagajne, poslove naplate taksi od korisnika usluga, isplate po rješenjima kao i druge blagajničke poslove. Time će se, kao i u Šalter-sali Općine Tešanj, isplate i naplate za sve stranke vršile na jednom mjestu kod ovlaštenog službenika Ureda – blagajnika.

Inače, ured se nalazi pored Osnovne škole u Jelahu, u Ulici Husein-kapetana Gradaščevića.

Umjesto da putujete do sjedišta Općine,
koristite prednosti koje vam se nude!
Štedite svoje vrijeme i novac!