Obavještenje o nabavci broj 02-49-1-2070-2/09 od 01.06.2009. godine

032/ 650-022
Faks: 032/ 650-220
Elektronska pošta (e-mail): optesanj@bih.net.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE
Kao pod I.1.
I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ
I.5.b na lokalnom nivou

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA

II.1. VRSTA UGOVORA:
Radovi
II.3. NAZIV POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Izgradnja teniskih igrališta u sklopu Sportske dvorane Tešanj
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVOR:
Kao u tenderskoj dokumentaciji.
II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Izgradnja 2 (dva) teniska igrališta
II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Sportsko-rekreacioni centar Tešanj, Patriotske lige bb, 74260 Tešanj.
II.7. PODJELA NA LOTOVE
Ne
II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Rok izvršenja: 60 dana od dana uvođenja izvođača u posao.

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA
5 % od vrijednosti ugovora
III.4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA
Svi ponuđači će osigurati i priložiti u svojoj ponudi izjavu (pismo namjere) poslovne banke da će ponuđaču osigurati bankovnu garanciju za dobro izvršenje posla u skladu sa uslovima iz predmetne tenderske dokumentacije, a u slučaju odabira za najpovoljnijeg ponuđača. Samo odabrani ponuđač će osigurati garanciju za dobro izvršenje posla prije potpisivanja ugovora o izvođenju radova, kao preduslov za potpisivanje i stupanje na snagu istog, u formi bezuslovne bankovne garancije (originalan dokument), a koja ima važnost 90 (devedeset) dana od dana stupanja na snagu ugovora o izvođenju radova.
III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
a) izvode iz sudskog registra ili ekvivalentne dokumente koje su izdali nadležni organi (originalni dokumenti koji nisu stariji od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– da nije pod stečajem ili pred likvidacijom, niti je ušao u određeni aranžman s povjeriocima, niti je obustavio ili ograničio poslovne aktivnosti, niti je u analognoj situaciji koja proističe iz sličnog postupka u skladu sa relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije predmet postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju ili postizanje sporazuma/aranžmana s povjeriocima, ili bilo kojeg drugog sličnog postupka u skladu s relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina, koji je prethodio datumu podnošenja ponude;
– da nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj od strane nadležnog suda u periodu od pet godina i da je taj prekršaj prethodio datumu podnošenja ponude;
b) uvjerenja koje nisu starija od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda a izdao ih je nadležni organ (originalni dokumenti ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– o plaćenim doprinosima za penziono i invalidsko osiguranje uposlenih;
– o plaćenim doprinosima za zdravstveno osiguranje uposlenih;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.
III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
– registraciju za obavljanje djelatnosti kod nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa);
– odobrenje za obavljanje djelatnosti izdato od nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa).
III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST
Svi ponuđači treba da dostave:
– spisak zaposlenih iz PIO (original ili ovjerena kopija);
– kvalifikacionu listu kadrova koje će angažovati za izvođenje predmetnih radova (u skladu sa priloženim obrascem u tenderskoj dokumentaciji), uz prilaganje dokaznica;
– izjavu o tehničkoj opremi koju izvođač ima na raspolaganju za izvođenje predmetnih radova (u skladu sa priloženim obrascem u tenderskoj dokumentaciji), uz prilaganje dokaznica.

Odjeljak IV: POSTUPAK

IV.1. VRSTA POSTUPKA:
Otvoreni
IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
(a) Samo najniža cijena
IV. 3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Ugovorni organ će na visinu cijene ponude primjenjivati preferencijalni tretman domaćeg u procentu koji je važeći za tekuću godinu, na način opisan u tenderskoj dokumentaciji.
IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 26.06.2009. godine.
Tenderska dokumentacija se ne naplaćuje.
IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Mogu se podnijeti do 07.07.2009. godine do 11,00 sati.
IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUÐAČ DUŽAN
OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda. U ponudi dostaviti izjavu o navedenoj obavezi.
IV.8. DATUM I MJESTO OTVARANJA
07.07.2009. godine u 13,00 sati
Sala za sastanke, nova zgrada Općine Tešanj, drugi sprat

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuda se podnosi na obrascu za cijenu ponude. Ukoliko u ponudi postoje povjerljive informacije ponuđač dostavlja spisak istih prema obrascu iz tenderske dokumentacije. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača u ponudi se prilaže originalan ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorciju).
Da bi preuzeli tendersku dokumentaciju za predmetne radove ponuđači moraju podnijeti zahtjev u šalter salu Općine Tešanj ili putem faksa, najkasnije do 26.06.2009. godine do 15,00 sati. Ponuđači mogu preuzeti predmetnu tendersku dokumentaciju u Općini Tešanj, odnosno ponuđačima će Poštom biti upućena tenderska dokumentacija u roku od tri dana nakon prijema zahtjeva. Naknadno pristigli i nepotpuni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, te ponuđaču neće biti dostavljena tenderska dokumentacija. Ova tenderska dokumentacija se ne naplaćuje. Prije preuzimanja tenderske dokumentacije, ponuđači imaju pravo izvršiti uvid u istu.
Ukoliko ponuđač raspolaže tehničkim mogućnostima ugovorni organ može dostaviti predmetnu tendersku dokumentaciju putem e-maila u roku od tri dana nakon prijema zahtjeva.

OPĆINSKI NAČELNIK
FUAD Šišić, dipl. ing. maš.