Izvod iz zapisnika sa 2. sjednice Općinskog vijeća održane 12. decembra 2008. Godine

sa prostora općine Tešanj (gosp. Ibro Omerbašić, Muris Jabandžić i Haris Sejdić), direktor DD «Toplana« Tešanj gosp. Sejdo Plančić i Općinski načelnik sa saradnicima.
SREDSTVA JAVNOG INFORMISANJA:
Novinar Halid Fejzić i predstavnici KTV «EGE» Tešanj.

Tonski zapis i Zapisnik vodi Zahir Ibrahimkadić.

Sjednicom predsjedava predsjedavajući Općinskog vijeća gosp. Vedran Kaser.

Nakon prozivke vijećnika od strane sekretara Vijeća, predsjedavajući Vijeća je konstatovao da današnjoj sjednici Vijeća prisustvuju 24 vijećnika, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 2.sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime, pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.

Poslije toga pristupilo se razmatranju predtačaka dnevnog reda:

Ad. A
Općinski načelnik, gosp. Fuad Šišić je podsjetio vijećnike da zbog poznatih okolnosti nije imao prilike da se Vijeću obrati prvi puta sa svojim obraćanjem i da su nakon konstituirajuće sjednice Vijeća nastale sasvim nove okolnosti koje su ga primorale da izmjeni svoje ranije pripremljeno izlaganje, pa je izražavajući nadu u dobru međusobnu saradnju sa Vijećem u narednom periodu, saopštio da će ukratko izložiti svoje viđenje koncepta lokalne vlasti nakon Lokalnih izbora, te, između ostalog, kazao: da je njegov mandat nakon Lokalnih izbora direktno proistekao izborom od strane građana na predizbornoj platformi koja je kompatibilna sa platformom SDA koja ga je kandidirala i koja je novonastalom situacijom prešla u opoziciju, a da su vladajuću većinu u Vijeću preuzeli SDP, SBiH i BPS – Sefer Halilović koji nastupaju na temelju svojih predizbornih platformi koje se međusobno razlikuju, kao i od platforme SDA, a time i od njegove, na kojoj je dobio povjerenje građana, pa zbog svega navedenog smatra važnim, i u interesu građana i daljeg razvoja višestranačkog djelovanja na lokalnom nivou, to pitanje na startu učiniti potpuno otvorenim, da vjeruje da se vijećnici sa njim slažu da su šanse na uspjeh veće ako se njihovi odnosi temelje na međusobnoj iskrenosti i otvorenosti, kao i prema građanima, da je Općinski načelnik odgovoran prema građanima koji su ga izabrali i koji mu mogu iskazati nepovjerenje, na prvom mjestu, ali da ga to ne oslobađa od odgovornosti da sarađuje sa Općinskim vijećem kako bi se gradilo jedinstvo općinske vlasti bez obzira na postojeću strukturu Vijeća, kao i njegova odgovornost prema političkoj stranki koja ga je kandidovala jer stranka izlazi ponovo na izbore a Općinski načelnik može ali i ne mora, da vijećnici takođe imaju odgovornost prema građanima ali znatno veću prema strankama iz kojih dolaze jer trebaju provoditi politiku svojih stranaka u Vijeću, ali da ih sve to, ipak, ne oslobađa odgovornosti za saradnju sa Općinskim načelnikom kako bi se gradilo jedinstvo vlasti, da je novonastala situacija, u kojoj je on prije direktno dobio mandat kao kandidat stranke koja je nakon toga prešla u opoziciju, a većina u Vijeću postala opozicija izvršnoj vlasti kojoj je potrebna podrška Vijeća da bi uradila sve ono što je realno moguće, vrlo teška i složena, što će zahtijevati mnogo napora i volje kako bi se osigurala saradnja i dogovor jer je dobio mandat na predizbornim obećanjima građanima za koja će nadstojati da ih i realizira, ali da su i stranke koje imaju većinu u Vijeću takođe dobile mandate na osnovu svojih predizbornih obećanja građanima koja se međusobno razlikuju, što može izazvati i konfliktne situacije u narednom periodu, tako da ukoliko ne bude međusobne saradnje i povjerenja i ukoliko se budu mijenjali prijedlozi izvršne vlasti bez argumentacije, svi skupa neće dati ono što se od njih očekuje i ono što se najviše može uraditi u datoj situaciji, da Vijeće ima svoje nadležnosti kao najvišeg organa lokalne vlasti koje će on zajedno sa svojim saradnicima poštovati, ali da, ukoliko Vijeće izađe izvan tih okvira i bude ulazilo u nadležnosti izvršne vlasti za koju je on odgovoran, onda vlast neće funkcionisati jer on neće dozvoliti miješanje Vijeća u nadležnosti izvršne vlasti, da će Vijeće u narednom periodu donositi važne odluke što nije lahko, za što je potrebno znanje i stavovi stranaka iz kojih vijećnici dolaze, ali smatra da će vijećnicima u narednom periodu najviše trebati osjećaj pravednosti koji u njima postoji, a koji im niko ne može uzeti ako ga oni sami sebi ne uskrate, pa je sugerisao da prilikom donošenja važnih odluka postupaju prema drugima onako kako bi željeli da drugi postupaju prema njima jer će ljudi brzo zaboraviti što su kazali i što su uradili, ali nikako neće zaboraviti kako su se zbog toga osjećali, izrazio nadu da će svi biti sretni prilikom rastanka na kraju mandata i međusobne saradnje i da vjeruje da će mediji znati prepoznati napore općinskih vlasti i ciljeve koji se žele postići i pomoći u tome u interesu građana, naglasio da se danas pred Vijećem nalaze neke vrlo značajne odluke i da je to prva prilika za konstruktivan dijalog, zamolio da se prilikom današnje rasprave o nacrtu Budžeta ne ulazi u stavku prihoda jer će svi koji to urade ući u začarani krug i biti u pravu u istoj mjeri koliko i u krivu pa ne vidi svrhe o tome raspravljati, te na kraju, zamolio da mu se oprosti ukoliko neko smatra da ovo njegovo kratko izlaganje nije bilo potrebno, jer je imao iskrenu namjeru da na osnovu svog iskustva i pozicije na kojoj se nalazi ukaže na ozbiljnost i težinu trenutka u kome se općinska vlast nalazi i na potrebu saradnje i međusobnog uvažavanja u istom zajedničkom cilju daljeg razvoja naše općine.

Ad. B
Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj je jednoglasno usvojilo slijedeći

ZAKLJUČAK
Usvaja se Zapisnik sa konstituirajuće sjednice Vijeća, održane dana 21.11.2008. godine i nastavka dana 28.11.2008. godine.

Ad. C
Vijećnička pitanja i inicijative:

– vijećnik Senad Subašić je u ime Kluba vijećnika SDP predložio inicijativu da se pripremi materijal za izmjenu Statuta Općine Tešanj i Poslovnika o radu Općinskog vijeća Tešanj, što bi se razmatralo na nekoj od narednih sjednica Vijeća, kako bi se povećala efikasnost rada Vijeća i izbjegle nepoželjne situacije (dostavljeno u pismenoj formi). Pored toga, s obzirom da se ovih dana putem Radija ZOS emituje izjava bivšeg direktora JP „Toplana“ Nedžada Salkičevića o tome kako je bivši direktor tužio to preduzeće (problem o kojem je ranije Vijeće više puta raspravljalo) i dobio spor na kantonalnom Sudu i iznos od 21.000,00 KM, moli Općinskog načelnika da to provjeri i o tome izvijesti Vijeće u narednom periodu ili da to uradi sadašnji direktor pomenutog preduzeća koji prisustvuje današnjoj sjednici Vijeća.
– vijećnik Senad Hasanbašić je u ime Kluba vijećnika BPS, a u cilju individualne i kolektivne pripreme vijećnika za svoj rad u narednom periodu zamolio (dostavljeno u pismenoj formi) da im se u sklopu materijala za narednu sjednicu Vijeća dostave:
1. Pregled poljoprivrednog i građevinskog državnog zemljišta i objekata s podacima:
– lokacija,
– površina,
– naziv parcele i broj,
– trenutni status (obradivost,odnosno,upotrebljivost),
– ko njome raspolaže.
2. Informacija o statusu vodosnabdijevanja i zbrinjavanja otpadnih voda MZ-a, odnosno, viđenje nadležnih organa Općine kako i kada ta pitanja riješiti u smislu njihovog potpunog rješavanja.

– vijećnik Sead Mehičić je vezano za istraživanje voda u Trepču za koje je kantonalna Vlada odobrila 30.000,00 KM a da u međuvremenu nije ništa urađeno, u cilju nastavka aktivnosti zatražio informaciju o tome: Šta je sa tim sredstvima i istraživanjem voda na području MZ Trepče?
– vijećnik Muhamed Halilović je u ime Kluba vijećnika BPS, a u cilju individualne i kolektivne pripreme vijećnika za svoj rad u narednom periodu zamolio (dostavljeno u pismenoj formi) da im se u sklopu materijala za narednu sjednicu Vijeća dostave:
1. Strategija razvoja općine Tešanj,
2. Projekat Tešanj sredina ekološke svijesti,
3. Informacija o dugovanjima MZ-a po ranije stečenim obavezama.

– vijećnik Mirza Unkić je u ime Kluba vijećnika SDP postavio vijećničko pitanje Općinskom načelniku (dostavljeno u pismenoj formi):
Šta Općinski načelnik i predsjedavajući Općinskog vijeća Tešanj planiraju poduzeti kako bi omogućili provođenje inicijative Udruženja građana „Stari grad“ Tešanj za doček Nove kalendarske godine na otvorenom?

Sekretar Vijeća gosp. Ferid Mustafić je vijećnicima pojasnio odredbe koje se odnose na izmjene Statuta Općine i Poslovnika o radu Vijeća.
Vijećnik Senad Subašić je kazao da će SDP za narednu sjednicu Vijeća pripremiti prijedlog za izmjenu Statuta i Poslovnika u skladu s važećim odredbama koje je naveo sekretar Vijeća.
Vijećnik Rasim Omerbašić je vezano za vijećničke inicijative pojasnio član 56. Poslovnika, kojim je predviđeno da se izjašnjavanje Vijeća o predloženoj inicijativi vrši nakon pribavljanja mišljenja od nadležne općinske Službe.

Nakon toga predsjedavajući Vijeća je otvorio raspravu o dnevnom redu:
Općinski načelnik je zbog sticaja okolnosti i specifičnosti slučaja uz kratko obrazloženje predložio da se u dnevni red današnje sjednice Vijeća uvrsti tačka: „Prijedlog Zaključka o uređenju međusobnih odnosa oko zajedničkog korištenja vodozahvata u MZ Orašje Planje“.

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj jednoglasno je usvojilo slijedeći

DNEVNI RED

1.Nacrt Budžeta Općine Tešanj za 2009. godinu;
2.Prijedlog Programa rada Općinskog vijeća za 2009. godinu;
3.Plan edukacije vijećnika Općinskog vijeća Tešanj za 2008/2009. godinu;
4.Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o zagrijavanju Tešnja daljinskim grijanjem i Uslovima za isporuku i preuzimanje toplotne energije;
5.Prijedlog Odluke o stipendiranju redovnih studenata u akademskoj 2008/2009. godini;
6.Prijedlog Rješenja o imenovanju komisija Općinskog vijeća Tešanj;
7.Informacija o završetku školske 2007/2008. godine i upisu učenika u školsku 2008/2009. godinu u osnovnim i srednjim školama na području općine Tešanj;
8.Informacija o rješavanju statusa izbjeglih i raseljenih lica na području općine Tešanj;
9.Prijedlog Rješenja o davanju saglasnosti Bašić Osmana Esadu iz Tešnja;
10.Prijedlog Zaključka o uređenju međusobnih odnosa oko zajedničkog korištenja vodozahvata u MZ Orašje Planje.

Ad. 1
U ime predlagača gosp. Hamzalija Hojkurić rukovodilac Službe za finansije i ekonomiju ukratko je pojasnio nacrt Budžeta, nakon čega je otvorena rasprava:
-vijećnik Senad Subašić je u ime Kluba vijećnika SDP kazao da podržavaju ovakav nacrt Budžeta, na koji imaju primjedbe i prijedloge koje će dostaviti pismenim putem u toku javne rasprave ili putem amandmana ukoliko se njihovi prijedlozi ne uvaže, te posebno istakao: da će uvažiti sugestiju Općinskog načelnika da se ne raspravlja o stavki prihoda i samo kratko prokomentarisati da predviđeno učešće građana od 550 hiljada KM možda neće moći biti ostvareno imajući u vidu njihovo učešće u toku ove godine, da iznos od 40.000,00 KM za plate i nagrade treba prebaciti u stavku plate ili neku drugu i brisati je kao posebnu stavku, da je u okviru stavke Sredstva za materijal i druge usluge organa uprave, ako se ne radi o greški, u stavki Projekti ekološke zaštite prema usvojenoj Strategiji planirano 50.000,00 KM, a u isto vrijeme u okviru kapitalnih grantova za istu stavku 100.000,00 KM pa predlaže da se navedenih 50 hiljada prebaci u kapitalne grantove i da iznos bude 150 hiljada KM, da u okviru tekućih grantova povećanje na osnovu zahtjeva Centra za socijalni rad za redovnu djelatnost treba da bude malo bolje obrazloženo, da jednokratne novčane pomoći ostanu na istom nivou kao i prošle godine i da se zajedno sa podjelom paketa prebace Centru za socijalni rad kako se Općinski načelnik ne bi dodatno opterećivao, da se uključi Komisija za mlade i uz pomoć Stručne službe i Općinskog načelnika predloži projekte za mlade, da podržavaju povećanje za jubileje sa 10.000,00 KM, s tim da se nadležna komisija Vijeća uključi i učestvuje u predlaganju namjene utroška ovih sredstava, da sve što je već naveo radi zbog transparentnosti i možda olakšanja rada Općinskog načelnika, zatražio da se pojasni grant Agencije za razvoj jer ima nepoznanica s obzirom da već ima Služba za razvoj pa će se možda samo nepotrebno trošiti sredstva i da je možda bolje taj iznos razdijeliti i po 50 hiljada usmjeriti u razvoj poljoprivrede, zanatstva, socijalna davanja i slično, a vezano za kapitalni grant da se objasni šta se planira uraditi sa 200.000,00 KM namijenjenih za vanjsko uređenje i druge objekte Sportsko-rekreacionog centra, da je grant izrada planske dokumentacije uvećan za više od sedam puta pa je potrebno pojašnjenje šta se namjerava uraditi, kao i za grant gradnja autobuskih stajališta i slivnih rešetki, te predložio da se tu uvrsti i gradnja prilaza za invalide gdje ona nisu urađena na području općine (MZ, zdravstvene, obrazovne i druge institucije i organi).
-vijećnik Hasan Handžić je u ime Kluba vijećnika SBiH kazao da ovakav nacrt Budžeta predstavlja dobru osnovu za izradu konačnog prijedloga i da će svoje primjedbe i prijedloge dostaviti pismenim putem u toku javne rasprave, ili putem amandmana ukoliko se njihovi prijedlozi ne uvaže.
-vijećnik Amir Kurtić je u ime Kluba vijećnika SDA kazao da podržavaju ovakav nacrt Budžeta, a vijećnika Senada Subašića podsjetio da je osnivanje Agencije za razvoj predviđeno Strategijom razvoja općine.
-vijećnik Sejid Brka je u ime Kluba vijećnika BPS kazao da su pažljivo razmotrili ovaj nacrt Budžeta i da će mu dati podršku u smislu nastavka dalje procedure, da imaju neke primjedbe koje će sada ukratko izložiti a koje će u toku javne rasprave dostaviti u pismenom obliku: da žele da Budžet bude razvojni i podsticajni a ne stagnirajući, bez obzira što svi najavljuju predstojeću ekonomsku krizu koja se ne smije zanemariti ali može prevazići štednjom i preusmjeravanjem sredstava, da na molbu Općinskog načelnika neće ulaziti u komentarisanje prihoda i da će samo upitati zbog čega u ovoj godini nisu realizirana sredstva koja se prenose u narednu godinu, jer toga na Zapadu nema i takva sredstva se vraćaju privredi na čemu neće insistirati, a vezano za rashode, između ostalog, naveo je: da se provjeri da li su plaće usklađene s kolektivnim ugovorom i drugim aktima koji regulišu ovu oblast, iako postoji sporazum sa Sindikatom, kako ne bi došlo do neplaniranih tužbi i posljedica, da podržavaju malo povećanje plata iako smatraju da povećanje treba biti veće kako bi se zaposlenici još više stimulisali, vezano za sredstva za deminiranje upitao je da li postoje planovi, ko to radi i prati, kolika je podrška Općine i viših instanci vlasti jer je planirano znatno više nego prošle godine, predložio da se rad javne rasvjete reducira na rad svake druge sijalice, da kruti otpad treba prikupljati komunalno preduzeće jer ga može komercijalizovati, a uništavanje ambrozije svako domaćinstvo na svom posjedu (posebnom Odlukom Vijeća) kako se ne bi trošila budžetska sredstva koja se mogu preusmjeriti u poticajne stavke, da je održavanje puteva visoka stavka s obzirom na dosadašnje stanje na putevima i činjenicu da je gorivo znatno pojeftinilo, kao i kod održavanja asfaltnih puteva boljim planiranjem uštedjeti sredstva i prebaciti ih takođe u poticajne stavke, da održavanje makadamskih puteva treba dati u nadležnost MZ-a ili eventualno komunalnog preduzeća, da su planirana sredstva za grant MZ malena i da se trebaju povećati, ukazao na nezakonit rad sekretara u MZ i predložio da Vijeće podrži njihov prijedlog da jedan sekretar opslužuje više MZ i da mu Općina plaća sve obaveze, da sredstva planirana za jednokratne pomoći treba prebaciti institucijama koje se time bave kao što su Centar za socijalni rad i Crveni križ, da treba naći mogućnost da se poveća iznos za Dječje obdanište ukoliko se radi o javnoj ustanovi, a ako je ono privatno vlasništvo onda ga treba pomoći ali i zahtijevati povećanje kapaciteta i kvaliteta usluga, da se za grant projekti mladih pojasni i navede koji su to projekti, da se za Agenciju za razvoj navede njen plan rada, radna mjesta i ostalo i da joj se dodjele sredstva nakon što izrazi spremnost da može da radi, da je grant za poljoprivredu planiran sa jako malim iznosom, da je za sudske presude neko kriv pa traže da se
o takvim slučajevima upozna Vijeće, da iznos za vanjsko uređenje SCR ne mogu prihvatiti jer dolaze teška vremena i istu je potrebno prebaciti u poticajna sredstva, da im se vezano za sportsku dvoranu dostavi informacija šta je urađeno, koliko je novca utrošeno itd. s obzirom na poznatu činjenicu da su već vršene rekonstrukcije i da objekat nije primljen, da restauraciju Eminagića kuće i Gradine treba da preuzme Turistička zajednica jer se postavlja pitanje šta ona uopšte radi s obzirom da joj kancelariju plaća Općina a privrednici izdvajaju vrlo velika sredstva, vezano za grant izrada planske dokumentacije upitao postoji li plan za narednih 50 godina i da li je vezano za grant opremanje CZ uobziren Zakon koji je nedavno usvojen, da li baš treba 100 hiljada za uređenje zgrade Općine, zatražio da se pojasne grantovi Centru za kulturu za sanaciju krova i redovnu djelatnost i održavanje zgrade – da li se radi o istim sredstvima, te da se imenuju projekti u grantu neimenovani projekti i ukazao na koliziju u pojašnjenju stimulacije radnika i pozvao sve subjekte i građane da se aktivno uključe u predstojeću javnu raspravu.

-vijećnik Esmir Subašić je ukratko elaborirao na koji način učiniti da naredni Budžet bude poticajni a ne stagnirajući s posebnim osvrtom na važnost potrebe većeg ulaganja u poljoprivredu, odnosno u proizvodnju zdrave hrane, za koju do sada rukovodstvo naše države nije pokazalo da ima sluha i volje, a uvozi se svašta i u Evropi možemo biti prihvaćeni samo na takav način, uz razvijeni turizam i ekologiju, da bi se time ojačala domaćinstva koja mogu plasirati svoje proizvode u postojeća preduzeća za preradu voća i povrća u našem okruženju kao što su „Vega“ i „Vitaminka“ koje uvoze velike količine sirovina iz Makedonije, pa stoga predlažu da se značajno uvećaju sredstva za poljoprivredu i da se sa stručnim ekipama počne raditi na Strategiji razvoja poljoprivrede koja bi se pridodala kao aneks postojećoj Strategiji razvoja, te da će o svemu ovome tokom javne rasprave dostaviti pisani materijal.
-vijećnik Rasim Omerbašić je čestitao predlagaču na hrabrosti i ukazao da je ovaj Budžet razvojni, a ne ziheraški, jer je oko 30% sredstava usmjerene u kapitalne projekte, te da je osnivanje Agencije za razvoj planirano ranije usvojenom Strategijom, kako bi se omogućio brži i bolji razvoj i taj segment izmjestio iz Općine i politike, što svakako treba podržati.
-vijećnik Adem Huskić je podsjetio vijećnike da je on kao dosadašnji Općinski načelnik učestvovao u pripremi ovog nacrta Budžeta, da su prihodi planirani na bazi realizacije prihoda iz ove godine i cijeni da nisu preoptimistični, da se višak od 600 hiljada KM prebacuje u narednu godinu jer se radi o višku ostvarenih prihoda, da Budžet sadržava izrazito razvojnu komponentu, da niko nije pomenuo smanjenje materijalnih troškova što predstavlja jedan vid štednje, da se slaže da se puno izdvaja za javnu rasvjetu ali je to bila odluka ranijeg sastava Vijeća, da povećanje za komunalno uređenje ima za cilj da se stanje dovede na još bolji nivo, da je održavanje puteva realna potreba a ne nečija volja jer se radi o mnogo dionica koje se posipaju, čiste od snijega ili rekonstruišu, da su izdvajanja Općine za Eminagića kuću i Gradinu nužna jer se na taj način osigurava finansijsko učešće viših nivoa vlasti (ministarstva i Turistička zajednica), vezano za Prostorni plan kazao je da je Strategijom razvoja do 2015. godine planirano puno toga da se uradi ali da za svaki projekat u startu mora postojati odgovarajuća dokumentacija, da su u tom pravcu u Budžetu planirana sredstva za osnivanje Agencije za razvoj kao prvi korak i da će se tek poslije toga raspravljati o tome gdje će biti njene prostorije, koliko će imati zaposlenih itd., te da se slaže s prijedlogom za uvećanje iznosa za poljoprivredu ali da Općina ne može sve sama i da se u tom cilju trebaju animirati više instance vlasti.
-vijećnik Sead Mehičić je konstatovao da predloženi nacrt Budžeta odražava realnost a ne želje i da po njemu diskusija mora ići u tom pravcu, predložio da se u okviru mogućnosti pomogne Sportsko-rekreacionom centru kojeg ova sredina ranije nije imala, kao i školstvu, te na kraju naglasio da je za njega ovakav nacrt Budžeta prihvatljiv.
-vijećnik Sejid Brka je kazao da ima dojam da su njihovi prijedlozi pogrešno shvaćeni, pa je ponovio da podržavaju ovaj nacrt Budžeta i ponovo pozvao sve političke partije, institucije i građane da se aktivno uključe i dostave svoje primjedbe, prijedloge i sugestije nakon čega bi Komisija predložila kvalitetan prijedlog.
Nakon rasprave Općinsko vijeće Tešanj jednoglasno
je donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK
Prihvata se nacrt Budžeta Općine Tešanj za 2009. godinu i upućuje u javnu raspravu u trajanju od 12 dana.

Ad. 2
ZAKLJUČAK
Prihvata se Programa rada Općinskog vijeća za 2009. godinu, s tim da se u periodu januar-mart doda tačka: „Informacija o suzbijanju rada na crno“.

Ad. 3
ZAKLJUČAK
Prihvata se Plan edukacije vijećnika Općinskog vijeća Tešanj za 2008/2009. godinu.

Ad. 4
ZAKLJUČAK
Usvaja se Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o zagrijavanju Tešnja daljinskim grijanjem i Uslovima za isporuku i preuzimanje toplotne energije.

Ad. 5
ZAKLJUČAK
Usvaja se Odluka o stipendiranju redovnih studenata u akademskoj 2008/2009. godini.

Ad. 6
ZAKLJUČAK
Usvaja se Rješenje o imenovanju komisija Općinskog vijeća, u sastavu:

1. Statutarno-pravna komisija
– Adis Delić, predsjednik,
– Rasim Omerbašić, član,
– Nadina Pašalić, član,
– Hilmo Perčo, član.

2. Mandatno-imunitetska komisija
– Velid Joldić, predsjednik,
– Benjamin Smailbegović, član,
– Rifet Begović, član,
– Esmir Subašić, član.

3. Komisija za izbor i imenovanje
– Senad Subašić, predsjednik,
– Amir Kurtić, član,
– Mirsad Mujčinović, član,
– Sejid Brka, član.

4. Komisija za predstavke i prijedloge
– Zijad Rizvanović, predsjednik,
– Salih Brkić, član,
– Kasim Karahmet, član
– Muhamed Halilović, član.

5. Komisija za odlikovanja i druga javna priznanja
– Mustafa Bešlagić, predsjednik,
– Alija Ogrić, član,
– Azra Jašić, član,
– Smail Halilović, član,
– Husein Galijašević, član.

6. Komisija za zaštitu čovjekove okoline
– Ermelina Ćostović, predsjednik,
– Mujo Brka, član,
– Nurdin Sadiković, član,
– Elvir Muminović, član.

7. Zakonodavno-pravna komisija
– Kanita Gredelj, predsjednik,
– Branislav Jukić, član,
– Nihada Ćosanović, član,
– Berina Bošnjak, član.

8. Komisija za pitanja mladih
– Senad Hasanbašić, predsjednik,
– Haris Mularifović, član,
– Denis Halilović, član,
– Alen Halilović, član.

9. Komisija za budžet
– Nedim Ahmetagić, predsjednik,
– Adem Huskić, član,
– Adil Halilović, član,
– Sejid Brka, član.

10. Komisija za ravnopravnost polova
– Azra Bašić, predsjednik,
– Jasmina Mularifović, član,
– Nataša Jeleč, član,
– Enida Artuković, član.

Komisija za primjenu Kodeksa ponašanja vijećnika u Općinskom vijeću Tešanj
1. Smail Halilović, predsjednik,
2. Jakub Rošić, član,
3. Amil Buljubašić, član,
4. Esmir Subašić, član,
5. Ernad Prnjavorac, član,
6. Ajša Brkić, član,
7. Almir Bedak, član.

Ad. 7
ZAKLJUČAK
1.Prima se na znanje Informacija o završetku školske 2007/2008. godine i upisu učenika u školsku 2008/2009. godinu u osnovnim i srednjim školama na području općine Tešanj.
2.Općinsko vijeće Tešanj podržava i traži dosljednu primjenu važećih zakonskih propisa, osuđujući bilo kakav oblik segregacije.
3.Općinsko vijeće Tešanj predlaže Vladi ZDK da preispita Odluku o granicama školskog područja iz 2002. godine i navedenu Odluku uskladi sa pozitivnim zakonskim propisima i konvencijama o zaštiti djece, jer ista omogućuje razdvajanje djece po etničkom principu.

Ad. 8
ZAKLJUČAK
Prima se na znanje Informacija o rješavanju statusa izbjeglih i raseljenih lica na području općine Tešanj.

Ad. 9
ZAKLJUČAK
Usvaja se Rješenje o davanju saglasnosti Bašić Osmana Esadu iz Tešnja.

Ad. 10
ZAKLJUČAK
Usvaja se Zaključak o uređenju međusobnih odnosa oko zajedničkog korištenja vodozahvata u MZ Orašje Planje.

Predsjedavajući Vijeća je podsjetio vijećnike na dopis kojim se traži da dostave brojeve svojih tekućih računa radi isplata vijećničkih naknada, zamolio vijećnike koji se nisu slikali za vijećničku legitimaciju da to što prije urade, a zatim se svima zahvalio na prisustvovanju današnjoj sjednici i zaključio rad 2. sjednice Općinskog vijeća Tešanj u 15,15 sati.

ZAPISNIČAR:
Zahir Ibrahimkadić

SEKRETAR VIJEĆA
Ferid Mustafić

PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA
Vedran Kaser, dipl. ing.inf.teh.