Zapisnik sa 20. sjednice Općinskog vijeća Tešanj

 

Nakon prozivke vijećnika predsjedavajući Vijeća je konstatovao da današnjoj sjednici Vijeća od ukupno 25 vijećnika prisustvuje 20 vijećnika, čime su se stekli uslovi za punovažno odlučivanje, otvorio 20. sjednicu Vijeća i proglasio je javnom, te u ime Vijeća i u svoje lično ime pozdravio prisutne goste i predstavnike medija.

 

Poslije toga pristupilo se razmatranju predtačaka dnevnog reda:

 

Ad. A

Općinsko vijeće Tešanj jednoglasno je usvojilo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Zapisnik sa 19. sjednice Vijeća održane dana 30.06.2010. godine.

Ad. B

Vijećnička pitanja i inicijative (odgovori):

– vijećnik Mirza Unkić je vezano za svoju inicijativu da Biro za zapošljavanje otvori ispostave u Jelahu i Tešanjci saopštio da je zadovoljan odgovorom i da odustaje od te inicijative, jer su razmišljanja i namjere menadžmenta Biroa usmjerene ka istom cilju.

– vijećnik Velid Joldić je vezano za svoju inicijativu za ugradnju pojedinačnih vodomjera za građane simetrala i stambenog naselja na Krndiji saopštio da je zadovoljan dobivenim odgovorom i sugeriše da pomenuti pilot projekat vodi JP „Rad“ a ne Općina Tešanj, kako je navedeno u odgovoru, i da Općina bude samo podrška, tako da ostaje pri svojoj inicijativi i sugeriše da se u aktivnosti ide što prije.

Nova vijećnička pitanja i inicijative:

– vijećnik Senad Subašić je postavio vijećničko pitanje Općinskom načelniku: Svjedoci smo na primjedbe mnogo naših građana, pogotovo naših ljudi koji se nalaze u inostranstvu i koriste godišnji odmor, znamo da naši građani dolaze iz Italije i koriste kolektivni godišnji odmor, da se ljudi žale da u Općini Tešanj, maltene čitava Opština Tešanj otišla je na godišnji odmor, pa ljudi nisu mogli izvršiti predaju predmeta za koji su zainteresovani i za koje su izrazili svoju potrebu, uzmemo im pare, a nema ko da im to uradi, pa evo pozivam gosp. Načelnika da odgovori koji su bili razlozi da se uradi na ovakav korak, a moram isto tako da kažem da je služba za inspekcijske poslove, znači svi inspektori su bili na godišnjem odmoru, što mi je poznato jer smo mi u MZ Jelah imali nekih problema i nismo se imali kome obratiti?

– vijećnik Sejid Brka je saopštio da će postaviti dva pitanja i predložiti dvije inicijative (priloženo u pismenoj formi):

1. za Općinskog pravobranioca: dokle je došla odbrana po tužbi DD „VEMAL“ Tešanj u predmetu MZ Miljanovci –Lončari za dom kulture?

2. za Općinskog pravobranioca: dokle je došla tužba po predmetu put Ljevakovići – Trepče protiv izvođača radova?

1. za Općinskog pravobranioca: da se pokrene istraga u MZ Dobropolje-Mekiš, po pitanju izgradnje poligona kod Osnovne škole i džamije u Dobropolju, naime pouzdano se zna da je izgrađen poligon u 2008. godini, ali dimenzije poligona ne odgovaraju dimenzijama u Ugovoru između Ministarstva kojeg je vodio Gavrilo Grahovac i izvođač radova. U Ugovoru je ugovoreno 450m2, a na terenu je cca 300 m2, tako da nedostaje cca 150m2.

2. Da se ukinu ležeći policajci, a da se postavi video nadzor, zbog velikih gužvi i zastoja, a posebno policajac kod ZOIL-a radi Hitne pomoći.

– vijećnik Mirza Unkić je  upitao (priloženo u pismenoj formi): Zašto Načelnik Općine obustavlja redovnu uplatu novčanih sredstava MZ Jelah?

– vijećnik Dajana Bašić je postavila slijedeće pitanje (priloženo u pismenoj formi): Šta Načelnik planira poduzeti protiv udruženja građana koja djeluju na području općine Tešanj, a koja se finansiraju iz budžeta Općine Tešanj, a ista rade suprotno Zakonu o udrugama i fondacijama FBiH?

– vijećnik Velid Joldić je vezano za probleme oko upisa učenika u srednje škole i nedostatka školskog prostora, koji se javlja gotovo svake godine, postavio slijedeće pitanje: Šta Ministarstvo za školstvo čini kako bi sva djeca na našoj općini bila upisana u srednju školu, posebno zanimanja za koja je veći interes kod upisa djece? Shodno naznačenoj problematici potrebno je da se do početka nove školske godine promptno reaguje sa Ministarstva kao i viših nivoa, kako bi sva djeca na vrijeme započela novu školsku godinu.

– vijećnik Hasan Handžić: S obzirom da se duži vremenski period zgrada na ulazu u Tešanj iz pravca Dobropolja, neposredno  kod zgrade MUP-a,  stoji u nedovršenom stanju, da na njoj i oko nje se ne vide nikakvi pomaci, niti aktivnosti koje asociraju njen dovršetak, a iz neformalnih saznanja imamo informaciju da se radi o zabrani nastavka gradnje, pa u cilju pokretanja ovog problema s mrtve tačke pokrećem inicijativu – da nadležna općinska Služba sagleda pravno utemeljenje nastavka gradnje i ako postoji pravno utemeljenje da općinska Služba predloži Općinskom vijeću uslove i rješenje po kojim bi radovi mogli biti nastavljeni  i objekat privede krajnjoj namjeni, kako bi taj dio grada dobio ljepšu sliku, ako je moguće?

Općinski načelnik je odgovorio na pitanje vijećniku Subašiću da se nakon analize korištenja godišnjih odmora ustanovilo da je u tom periodu većina uposlenih u općinskoj administraciji na godišnjem odmoru i da bi kolektivni godišnji odmor od 15 dana (od 2 do 14.08.) bio koristan u tom smislu pa je tako i urađeno, s tim da su građani mjesec dana prije toga bili informisani mjesec dna prije početka, tako da su radili samo dežurni i nije se trebalo to dogoditi nekome ko dolazi iz inostranstva, a ako jeste, moli da mu se dostavi konkretan slučaj pa će vidjeti zbog čega se to dogodilo, jer su sve službe imale dežurne koji su zaprimali zahtjeve i rješavali  urgentne slučajeve, a što se tiče pitanja inspektora, dva inspektora su bila dežurna i uvijek su bila pri ruci za hitne intervencije, a ako je bilo takvih prijava provjerit će zbog čega nisu izašli ako se to zaista dogodilo. Vezano za finansiranje MZ Jelah kazao je da će zbog osjetljivosti dostaviti pismeni odgovor, da je centar za djecu korisna inicijativa ali da nije potrebno da se Vijeće izjašnjava o tome jer je imenovan cilj u Strategiji razvoja o čemu se Vijeće već jednoglasno izjasnilo, da se već dvije godine nešto pokušava uraditi na tome, o čemu je upoznata delegacija koja je bila kod njega, tako da, ukoliko se nešto stvarno želi uraditi na tome, treba planirati izdvajanje za tu namjenu, a vezano za nevladin sektor i Omladinski kulturni centar je zamolio da mu se dostavi specificirano na koju djelatnost se to odnosi jer je pitanje izneseno načelno pa će provjeriti, te vezano za nastali nedostatak učioničkog prostora za nastavu srednjoškolaca zbog povećanog broja učenika, odgovorio je da sa nadležnim Ministarstvom rade zajedno, iako to nije nadležnost Općine, tako da je kao prelazno rješenje izvjesno zakupljivanje prostora bivše zgrade ŠUP-a koju je Farex voljan iznajmiti na godinu dana, jer će se ta zgrada rušiti, tako da u tri-četiri naredne godine i dalje ostaje otvoreno pitanje trajnog rješavanja četiri učionice za učenike srednjih škola, ali da se nada da će se taj problem u saradnji sa Ministarstvom uspješno riješiti.

– vijećnik Dajana Bašić je odgovorila da su konkretni primjeri navedeni u pismenoj formi vijećničkog pitanja.

Nakon toga predsjedavajući Vijeća je otvorio raspravu o dnevnom redu (saziv od 14 tačaka):

Općinski načelnik je predložio da dodatne tačke dnevnog reda budu (materijali dostavljeni vijećnicima uz ostale materijale ove sjednice):

 

15. Prijedlog Odluke o javnoj rasvjeti na području općine Tešanj – (21 glas “ZA”  i  1 glas „uzdržan“),

16. Prijedlog Odluke o odobravanju uvećanja sredstava za JU Muzej Tešanj;

(17 glasova “ZA”  i  6 glasova „uzdržan“)

17. Informacija o realizaciji sredstava sa ESCROW računa – (jednoglasno).

 

Vijećnik Senad Subašić je u ime Kluba vijećnika SDP predložio da se zbog nekih nejasnoća odloži tačka vezana za nastavak gradnje dvorane i biblioteke na lokaciji „Musala“, uz objašnjenje: jer, kako je javnost upoznata, oni nisu imali gotovo nikakvu komunikaciju sa Načelnikom koji je iskoristio svoje pravo da predloži održavanje današnje sjednice, koji ni na Kolegiju nije dao nikakvo pojašnjenje iako je do sada bila praksa da ukratko pojasni svaku tačku koja se predlaže u saziv, da to nije uradio ni za ostale tačke i da je odgovorio da će vijećnici dobiti sve u materijalima, da vijećnici imaju pred sobom prijedlog da se za ovaj projekat Općina Tešanj za 2011. i 2012. godinu zaduži za 300 hiljada KM, naglašavajući da su dali podršku ovom projektu i pitali šta će se dalje sa gradnjom ta dva objekta, pa im je odgovoreno da će doći sredstva iz viših nivoa i drugih izvora, a da sada Načelnik traži da to Općina dalje finansira, da za to nisu znali ranije i da je u tom slučaju, po njegovom ličnom mišljenju, upitno da li je uopšte trebalo ulaziti u ovakav projekat, jer je dvorana „Partizan“ mogla ostati i ostvariti svoju funkciju a i za smještaj Biblioteke jer se radi o istorijskom objektu u kome su mnoge generacije obavljale nastavu, takmičenja itd., da je ranije dogovoreno da će MZ koje nisu dobile sredstva za kapitalne projekte u ovoj godini dobiti sredstva u 2011. godine i da će tu biti problema, da se ne zna kakvo je punjenje Budžeta za ovu godinu zbog nedostatka komunikacije, da je vrlo mali iznos bio za kapitalne projekte u MZ, da prilikom javne rasprave o budžetu ima puno netransparentnosti, da je i MZ Tešanj trebala da se izjasni o ovom projektu, da imaju informaciju da nadzor nad gradnjom ovog objekta nije imenovan u skladu sa Zakonom, što nije provjerena informacija i da je to lice prije dva mjeseca prešlo u SDA, te „da zbog svega navedenog i mnogih mutnih radnji“ predlažu da se otklone nejasnoće i tačka odgodi za narednu sjednicu, uz zaključak da predsjednici klubova zajedno sa Načelnikom pripreme odgovore vezano za nejasnoće oko „Musale“, te da ga posebno razočarava da je za ovo što Vijeće danas treba da uradi, već raspisan oglas i već stoji u Službenom glasniku i da lica koja treba da rade na ovom projektu imaju određen rok da dostave dokumentaciju, naglašavajući da SDP nije protiv gradnje ovih objekata i da do ovoga možda ne bi došlo da je Načelnik u međuvremenu bio kooperativan, tako da u ovome danas ne žele učestvovati.

Općinski načelnik je konstatovao da je vijećnik Subašić već otvorio raspravu o ovoj tački, a da prije toga nije usvojen ni dnevni red, pa bi njegovo detaljnije pojašnjenje oduzelo jako puno vremena, da može kratko kazati da ne stoje navodi koje je pomenuo navedeni vijećnik za odlaganje ove tačke, te predložio da se prvo usvoji dnevni red i da će, ako se ona usvoji, u okviru rasprave o istoj dati potrebno pojašnjenje prijedloga i odgovoriti na ostala pitanja.

 

Prijedlog vijećnika Subašić Senada u ime Kluba vijećnika SDP da se 3. tačka dnevnog reda saziva Prijedlog Zaključka o nastavku gradnje objekta biblioteke i fiskulturne dvorane na lokaciji „Musala“ skine sa dnevnog reda – (6 glasova “ZA”, 11 glasova „protiv“ i  5 glasova „uzdržan“) – nije usvojen prijedlog.

 

Općinsko vijeće Tešanj je sa 16 glasova “ZA”  i  7 glasova „uzdržan“ usvojilo slijedeći

DNEVNI RED

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

Prijedlog Odluke o odobravanju sredstava pomoći Općini Maglaj za zbrinjavanje ugroženog

stanovništva (Suljakovići);

Prijedlog Rješenja o imenovanju Komisije za provođenje Javnog konkursa za dodjelu

građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu;

Prijedlog Zaključka o nastavku gradnje objekta biblioteke i fiskulturne dvorane na lokaciji

„Musala“;

Informacija o poplavama;

Prijedlog Odluke o davanju nekretnine na korištenje (Medžlis IZ);

Prijedlog Odluke o davanju nekretnine na korištenje (Župski ured Žabljak);

Prijedlog Odluke o ukidanju statusa nepokretnosti u opštoj upotrebi i davanju saglasnosti

(MZ Miljanovci Novi);

Prijedlog Odluke o ukidanju statusa nepokretnosti u opštoj upotrebi i davanju saglasnosti

(MZ Dž. Planje);

Prijedlog Odluke o davanju dozvole za prijenos prava korištenja na nekretninama sa MZ

Tešanj na Udruženje građana za uzgoj i zaštitu sitnih životinja;

Prijedlog Rješenja o utvrđivanju prava vlasništva na gradskom građevinskom zemljištu u

korist „MADI“ d.o.o. Tešanj;

Prijedlog Rješenja o utvrđivanju prava vlasništva na gradskom građevinskom zemljištu u

korist D.D. za prevoz putnika i robe „Autoprevoz-International“ u stečaju Tešanj;

Prijedlog Rješenja o ukidanju statusa javnog dobra i utvrđivanju prava vlasništva u korist

Hasanić (Emina) Fahira iz Šija;

Prijedlog Rješenja o dodjeli na korištenje neizgrađenog građevinskog zemljišta državne svojine

za proširenje trafostanice;

Prijedlog Rješenja o dodjeli na korištenje građevinskog zemljišta državne svojine Bašić

(Saliha) Osmanu iz Tešnja;

Prijedlog Odluke o javnoj rasvjeti na području općine Tešanj;

Prijedlog Odluke o odobravanju uvećanja sredstava za JU Muzej Tešanj;

Informacija o realizaciji sredstava sa ESCROW računa.

Ad. 1

Općinski načelnik je saopštio kako vjeruje da su vijećnici već čuli za teško stanje izazvano klizištem u Maglaju u naselju Suljakovići, gdje je uništeno više kuća i iseljeno stanovništvo, s čime se i lično upoznao na terenu, pa zbog toga predlaže usvajanje ove Odluke.

 

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj jednoglasno je donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o odobravanju sredstava pomoći Općini Maglaj za zbrinjavanje ugroženog

stanovništva (Suljakovići).

Ad. 2

Vijećnik Senad Subašić je upitao Načelnika i predsjedavajućeg Vijeća da li je Komisija za izbor i imenovanje Vijeća trebala razmatrati ovaj prijedlog Rješenja, jer on kao predsjednik te Komisije nije o tome obaviješten?

 

Pauza u radu Vijeća trajala je od 14,36 do 14,40 sati.

 

U nastavku sjednice predsjedavajući Vijeća je saopštio da je tokom pauze Kolegij Vijeća usaglasio da se ubuduće u svim ovakvim situacijama obavezno konsultuje Komisija za izbor i imenovanje Vijeća.

 

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj je sa 17 glasova “ZA”, 1 glas „protiv“ i  5 glasova „uzdržan“ donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Rješenje o imenovanju Komisije za provođenje Javnog konkursa za dodjelu građevinskog zemljišta u državnom vlasništvu.

Ad. 3

Općinski načelnik je, između ostalog, podsjetio da se radi o projektu kojeg je Vijeće podržalo u punom kapacitetu ali da ga je razočaralo pominjanje mutnih radnji i sumnji u uvodnom djelu sjednice, jer je sva procedura vođena na najtransparentniji mogući način, da se tačno ne sjeća šta je rekao prilikom prošlogodišnjeg usvajanja, da sumnja da je današnja konstatacija, da je tada kazao da će dio sredstava biti pokriven sa viših nivoa, bila fer i da je tada vjerovatno kazao da će se pokušati pribaviti dio sredstava od viših nivoa, da ove godine ima dobru komunikaciju sa prof. Hamidovićem i Federalnim ministarstvom obrazovanja, ali da mu je prof. Hamidović nakon napada na njega tokom javne rasprave o hotelu kazao da mu je žao i ali da „nas“ ne može na ovakav način pomagati, tako da je taj izvor, bar za sada, izgubljen ali da se ipak nada da će se neka sredstva ipak dobiti i sa tog nivoa, da ovo što se danas predlaže ne znači automatski da će ta sredstva biti i angažovana, tako da se tokom 2011. i 2012. godine može i dalje pokušati da se obezbjede sredstva iz drugih izvora, a ako to ne bude, traži podršku od Vijeća, jer to kao Općinski načelnik smatra povoljnijom, jeftinijom, varijantom, da se nastavi graditi ovaj kompleks zajedno sa privatnim investitorom i stambeno-poslovnoblokom, jer je kran već postavljen na mjestu gradnje pa će sadašnji izvođač radova vjerovatno biti povoljniji na javnom pozivu, tako da tu priliku treba iskoristiti i da zbog toga traži podršku Vijeća, da sada u Budžetu za 2010. godinu ima 100 hiljada KM i da će u najgoroj varijanti biti potrebno još 50 hiljada, bez angažovanja sredstava koja je danas pominjao vijećnik Senad Subašić, da je za šest mjeseci Budžet uravnotežen i da nema dubioza ali da se očekuje porast prihoda za 2011. godinu u odnosu na ovu godinu, da je tačno da je Služba raspisala javni poziv, ali ako to Vijeće danas ne prihvati, Načelnik će na temelju tog javnog poziva sklopiti ugovor za sredstva koja sada imaju u Budžetu a to je oko 80 hiljada KM, nakon obaveza koje su do sada urađene, i kad se steknu uslovi za finansiranje nastaviće se realizacija sa izvođačem radova, a ukoliko se dobije podrška Vijeća i ukoliko se na tenderu dobiju povoljne ponude, onda se može nastaviti sa gradnjom do pokrivanja ovih objekata, da su to pretpostavke za koje se nada da će se ostvariti a ako Vijeće ne prihvati, gradnja objekata će se nastaviti kada se steknu uslovi, nakon čega je otvorena rasprava:

 

Na sugestiju vijećnika Subašić Senada pristupilo se izjašnjavanju o prijedlogu zaključka Kluba vijećnika SDP-a: Da predsjednici klubova zajedno sa Načelnikom pripreme odgovore vezano za nejasnoće oko „Musale“ – (7 glasova “ZA” i 16 glasova „uzdržan“) – prijedlog nije prihvaćen,

vijećnik Senad Subašić je saopštio da ima još jedna dilema da li da se glasa za ovaj projekat, podsjetivši da su 2009. godine, kada su imali većinu sa BPS-om, izglasali projekte koji se trebaju raditi i među njima četiri sportske dvorane u onim sredinama koje ih nemaju (Miljanovci, Kalošević, Jablanica i Šije) i da je tada otprilike rečeno da je to jedan od njihovih prioriteta, kako bi djeca iz ovih sredina imala iste uslove kao i djeca iz Tešnja, Jelaha i ostalih sredina koje takve dvorane već imaju za izvođenje nastave u zimskom periodu, da se slaže da Biblioteka treba bolji smještaj i trajnije rješenje, ali je u dilemi da li Tešnju treba i četvrta dvorana, dok u isto vrijeme ima mjesta koja uopšte nemaju takve dvorane.

– vijećnik Rasim Omerbašić je uputio primjedbu na vođenje sjednice ukazujući da zaključci i glasanje dolaze poslije rasprave i da su o „Musali“ nepotrebni jer ne vidi razloge za bilo kakvu sumnju, a i ako je ima onda trebaju konkretni dokazi.

– vijećnik Adem Huskić je podsjetio da je prije nekoliko mjeseci na dnevnom redu sjednice Vijeća bila tačka vezana za hotel koji je višegodišnji problem samog jezgra Tešnja i da je tada bilo na pomolu rješenje koje bi bar pomoglo da se ta slika popravi, a nakon skidanja i odlaganja te tačke više se uopšte ne razgovara o tom problemu i stanje je ostalo kao što je bilo i ranije, mada se lično nada da će Načelnik i dalje ustrajati da se tu nešto ipak promijeni i krene sa mrtve tačke, naglašavajući da je usvajanjem Regulacionog plana planirano da će na tom mjestu biti i filskuturna dvorana, umjesto stare dvorane „Partizan“, i da to iz svega navedenog po njegovom mišljenju ne treba odlagati i da se nastave radovi do krova, a kasnije i ostalo.

vijećnik Senad Subašić je replicirao kazavši da su nakon odgađanja rasprave o hotelu građani kroz javnu raspravu rekli šta žele na tom prostoru i da je besmisleno nešto praviti ako to građani ne žele jer se za njih i gradi, tako da ne vidi problem da se i ovo odgodi za mjesec dana da se kroz dodatne razgovore i rasprave razjasne neke nejasnoće, kako se dalje ni bi politiziralo, da želi da još jednom javno kaže da lično nema konkretnih dokaza o mutnim radnjama ali da se tako priča, te naglasio da je danas Načelnik rekao da ima 100 hiljada u Budžetu a maločas reče da ima 80 hiljada pa da to odmah treba razjasniti i nema razloga za bilo kakvu bojazan.

– vijećnik Munevera Alić je naglasila da ne želi da se stekne dojam u javnosti da je neko ovdje protiv gradnje dvorane, da sada govori u svoje lično ime a ne u ime Stranke, te podsjetila da se Općina već zadužila za 500 hiljada a sada se predlaže još 300 hiljada KM zaduženja i da vijećnici u naredne četiri godine nemaju o čemu odlučivati, te upitala kada će se raspravljati o drugim sredinama gdje djeca rade fizičko napolju u zimskom periodu, da je interes građana za čitanjem i korištenjem usluga vidno opao, tako da je upitno da li treba ovakva gradnja u ovako teškoj krizi, ali da ipak treba zajednički sjesti i porazgovarati o svemu i da se uvažavaju sve institucije, i Vijeće i Načelnik, ali da nije za to ukoliko se Vijeće ne uvažava, te predložila da se ova tačka skine i o njoj obavi dogovor na Kolegiju nakon sjednice Vijeća.

– vijećnik Amir Kurtić je replicirao kazavši da se Općina nije zadužila za 500 hiljada KM, te predložio da se postupi po prijedlogu Načelnika kako bi se radovi na „Musali“ nastavili, a za pomenute  sportske dvorane u sredinama koje ih nemaju predložio je da se urade tipski projekti za sve, da po njegovim saznanjima jedna dvorana košta cca 250 hiljada KM i da se pokušaju osigurati sredstva za njihovu gradnju jer Općina nije nadležna u oblasti obrazovanja.

– vijećnik Munevera Alić je replicirala kazavši da nije rekla da se Općina zadužila nego da je Vijeće donijelo odluku, da treba raditi i ostale navedene projekte i da se tender na 100 hiljada ne može raspisati bez odobrenja Vijeća.

– vijećnik Amir Kurtić je replicirao kazavši da je Vijeće jednoglasno donijelo odluku za 100 hiljada KM ove godine, a da je za pomenutih 500 hiljada Vijeće samo dalo saglasnost da se ispitaju sve najpovoljnije mogućnosti i da će nakon toga Vijeće ponovo odlučivati da li da se ulazi u kreditno zaduženje.

vijećnik Senad Subašić je replicirao podsjetivši vijećnika Kurtića da su i projekti za dvorane u tri  škole (mjesne sredine) takođe usvojeni i trebali su do sada biti realizovani.

– vijećnik Sejid Brka je ukazao na vrlo čudno ponašanje svih ako već postoji zajednička odluka ali su radovi išli sporo i sada su okončani i „sada mi trebamo nastaviti“, što pokazuje da nema koordinacije i povjerenja, pa poziva da se počne surađivati i graditi jer se u ovoj općini gotovo ništa ne radi, a ranije je bila među prvima, tako da ne vidi razloga za polemike i politiziranje, da treba nastaviti sa daljom gradnjom i pozvao sve koje imaju konkretna saznanja u sumnjive radnje da to „ovdje kažu, jer to je i naša obaveza“, te potvrdio da je Vijeće donijelo odluku za filskuturne dvorane, ali niko nije pitao dokle se stiglo sa tim aktivnostima, naglašavajući potrebu veće ozbiljnosti u radu Vijeća.

– Općinski načelnik je pojasnio da u svom prethodnom izlaganju jeste pomenuo da ima 100 hiljada KM u ovogodišnjem Budžetu, ali da je u međuvremenu potrošeno 20 hiljada (izmještanje NN voda, urbnistička saglasnost) što će naknadno biti podneseno, tako da na raspolaganju ostaje još 80 hiljada KM, pa je zamolio vijećnike da se ubuduće pažljivije sasluša njegovo izlaganje jer tiše govori, da je iznenađen nastupima pojedinih vijećnika jer je sve oko ovog projekta jasno i da skorašnje održavanje izbora ne može biti razlog za usporavanje ili zaustavljanje radova, da većina (5) osnovnih škola ima dvoranu i da su urađeni projekti za četiri preostale škole (OŠ Šije je od ranije imala projekat), te podsjetio vijećnike da je Vijeće usvojilo Studiju razvoja infrastrukture školstva koja je dostavljena u Kanton i da je u njoj kao prioritet navedena izgradnja sportskih dvorana što je nadležnost Ministarstva i obaveza finansiranja od strane Kantona, a da je ovaj projekat je općinska nadležnost i nema dilema oko njegovog finansiranja, da su nova sportska dvorana i bivši „Partizan“ isključivo bile namijenjene za nastavu srednjoškolaca, dakle učenika sa svih prostora općine potpuno ravnopravno, pa tako i dvorana u ovom projektu tako da ni tu nema dileme i moli da se projekat podrži, a po pitanju da li je Načelnik imao pravo i treba li ga pokrivati Vijeće, kazao je da se htio tako ponašati ne bi tražio sjednicu Vijeća, te da mu treba prethodna saglasnost Vijeća za njegov prijedlog i ponovio da će u slučaju izostanka takve saglasnosti, uz klauzulu u ugovoru da će se radovi izvoditi shodno mogućnostima finansiranja, da će ugovor biti potpisan na iznos koji ima u Budžetu i dalji radovi će se nastaviti kada se prikupe novčana sredstva, da to nije nikakva nova procedura i da je Načelnik mogao raspisati tender i da je to učinio, ali ako se želi dobiti na vremenu onda je potrebna jedna ovakva saglasnost, uz tvrdnju da zaduženja Općine do sada nije bilo i da Vijeće nije donijelo odluku o zaduženju, da će na Vijeće, čim se otklone svi razlozi koji su usporili aplikaciju za vrlo povoljan kredit, doći prijedlog odluke sa većim iznosom od 500 hiljada, uz molbu da se netačne i neprovjerene informacije ne daju iza govornice jer se time samo zbunjuju građani.

 

Nakon toga Općinsko vijeće Tešanj je sa 16 glasova “ZA”  i  7 glasova „uzdržan“ donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Zaključak nastavku gradnje objekta biblioteke i fiskulturne dvorane na lokaciji Musala“.

Ad. 4

Općinski načelnik je ukrako pojasnio Informaciju i predložio dodatni zaključak.

 

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj jednoglasno je donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Općinski načelnik može u Budžetu Općine Tešanj za 2010. godinu oprihodovati različite prihode koji nisu planirani ovim Budžetom i iste usmjeriti na podstavku Sredstva za otklanjanje šteta od poplava.

Općinski načelnik može i u okviru predviđenih stavki rashoda, ako to situacija dopušta, umanjiti rashod za iznos veći od 10% i ista usmjeriti na rashod definisan ovim zaključkom: Sredstva za otklanjanje šteta od poplava.

I prihodi i rashodi po ovom zaključku će biti sastavni dio Budžeta Općine Tešanj za 2010. godinu, i biće iskazani kao takvi pri izvršenju Budžeta.

 

Općinsko vijeće Tešanj jednoglasno je donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o poplavama.

Ad. 5

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o davanju nekretnine na korištenje (Medžlis IZ).

 

Ad. 6

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o davanju nekretnine na korištenje (Župski ured Žabljak).

Ad. 7

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o ukidanju statusa nepokretnosti u opštoj upotrebi i davanju saglasnosti (MZ Miljanovci Novi).

Ad. 8

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o ukidanju statusa nepokretnosti u opštoj upotrebi i davanju saglasnosti (MZ Dž. Planje).

Ad. 9

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o davanju dozvole za prijenos prava korištenja na nekretninama sa MZ Tešanj na Udruženje građana za uzgoj i zaštitu sitnih životinja.

Ad. 10

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

 

ZAKLJUČAK

Usvaja se Rješenje o utvrđivanju prava vlasništva na gradskom građevinskom zemljištu u korist „MADI“ d.o.o. Tešanj.

Ad. 11

U raspravi po ovoj tački dnevnog reda učestvovali su:

vijećnik Senad Subašić je zatražio da Načelnik pojasni u kom vremenskom perodu će biti u Budžet uplaćen iznos od 16.620,00 KM što je nejasno u Ugovoru jer je D. D. u stečaju?

– Općinski načelnik je pojasnio da to ne stoji ni u Odluci i da je to Zakon propisao, te da D.D. mora obezbjediti ta sredstva.

Nakon toga Općinsko vijeće Tešanj  je sa 22 glasa “ZA”  i  1 glas „uzdržan“ donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Rješenje o utvrđivanju prava vlasništva na gradskom građevinskom zemljištu u korist D.D. za prevoz putnika i robe „Autoprevoz-International“ u stečaju Tešanj.

Ad. 12

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

 

ZAKLJUČAK

Usvaja se Rješenje o ukidanju statusa javnog dobra i utvrđivanju prava vlasništva u korist Hasanić (Emina) Fahira iz Šija.

Ad. 13

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

 

ZAKLJUČAK

Usvaja se Rješenje o dodjeli na korištenje neizgrađenog građevinskog zemljišta državne svojine

za proširenje trafostanice

Ad. 14

Bez rasprave Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

 

ZAKLJUČAK

Usvaja se Rješenje o dodjeli na korištenje građevinskog zemljišta državne svojine Bašić (Saliha) Osmanu iz Tešnja.

Ad. 15

Općinski načelnik je podsjetio da su na prijedlog Odluke prispjela dva amandmana BPS-a, da je prvi prihvatljiv ali će biti potrebno to i tehnički riješiti, te da je i drugi amandman prihvatljiv.

Predsjedavajući Vijeća je konstatovao da su amandmani postali sastavni dio prijedloga predlagača i

otvorio raspravu:

vijećnik Senad Subašić je konstatovao da je ova Odluka bolja od prethodne, te saopštio da nije htio amandmanski djelovati jer je MZ Jelah uputila svoje primjedbe, ali da ne vidi taj dokument u Odluci, te naglasio da su izostavljene industrijske zone (Jelah, Šije) koje to već plaćaju kroz taksu ne firme i da to treba popraviti, tako da će podržati, ali da je potrebno razmišljati o dopunama ove Odluke.

 

Nakon toga Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o javnoj rasvjeti na području općine Tešanj.

Ad. 16

Općinski načelnik je ukratko pojasnio da JU Muzej nije imao finansiranje za mjesec jun i juli i da je toj Ustanovi isključen telefon.

 

Nakon toga Općinsko vijeće Tešanj  je jednoglasno donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Usvaja se Odluka o odobravanju uvećanja sredstava za JU Muzej Tešanj.

Ad. 17

U raspravi po ovoj tački dnevnog reda učestvovali su:

vijećnik Senad Subašić je kazao da mu je žao što „mi iz Kluba SDP-a moramo o ovome diskutovati“ ali da ne mogu da prešute ovu Informaciju o realizaciji sredstava sa ESCROW računa i da su to sredstva prikupljena od privatizacije u ZDK tj. prodaje firmi na području Kantona u proteklom periodu, te pojasnio da je od 7 miliona na Kantonu, Općina Tešanj po odluci Vlade dobila 710.000,00 KM i da se SDP na nivou Kantona zalagao da se ova sredstva vrate u privredu jer su od privrede uzeta za zapošljavanje i uvezivanje staža u mnogim firmama na području općine Tešanj i da bi se riješila agonija tih ljudi poput Ukusa itd., da je nakon toga bilo vijećničko pitanje i da će ponovo kazati ono što je kazao na 18. sjednici Vijeća da ono što je Načelnik uradio Vijeću vezano za Listu kapitalnih projekata ranije sada desilo Načelniku, da je tada Načelnik imao dovoljno vremena da usaglasi sa Vijećem ali nije to uradio i da je sada SBiH, pošto lista nije usaglašena na Vijeću, uradila ovo što je uradila u Kantonu, da na osnovu navedenog u Informaciji „mi u SDP-u imamo osjećaj da pored Načelnika i SBiH postoje još neki centri moći“ i da prije svega „mi mislimo iz SDA“ koji mimo Načelnika i SBiH pokušavaju da „proguraju“ pojedine projekte, te da oni i dalje misle, a i dalje će se zalagati, da se svi problemi koji se tiču općine Tešanj i njenih građana, budu rješavani u Vijeću i nigdje drugo, da većina donosi odluku u Vijeću i da će to SDP uvijek poštovati.

– vijećnik Sejid Brka je saopštio da se pored jedne ovakve Informacije ne može ostati nijem navodeći d je prethodne godine bilo vrlo malo ovakvih sredstava (160 hiljada KM) a sada u godini izbora čak 11 miliona KM, tvrdeći da su ta sredstva „sramnom“ odlukom Skupštine ZDK u kojoj su kreatori poslanici iz SDA i SBiH, oduzeta od firmi i od radnika tako da se slažu sa izrečenim stavom SDP-a da je bilo potrebno ta sredstva vratiti u privredu za povezivanje radnog staža jer radnici svakodnevno ostaju bez posla i da se na Kantonu s tim sredstvima moglo otvoriti oko 1100 novih radnih mjesta, a da će se na ovaj način umjesto toga asfaltirati nekoliko kilometara „predizbornog“ asfalta, te da je sramno i od pojedinaca SBiH što su poslije toga vaninstitucionalno kandidovali projekte, nakon čega su hodali po MZ i govorili da su oni obezbjedili te projekte i da zbog toga „pozivamo građane da akterima sramnog čina na oktobarskim izborima iskažu Nepovjerenje“, naglasio da od ministra Mušića nije stigla obećana informacija vezano za put Joldići, čestitao Načelniku što se odupro naređenju premijera Vlade ZDK i time štitio institucije Vijeća i Načelnika, pa da u vezi svega navedenog, a i zbog saznanja da su predsjednici Skupština potpisivali zahtjeve bez održavanja sjednice organa MZ, predlaže zaključak:Da se pokrene provjera, ko je dostavio navedene zahtjeve i provjeri da li su održani sastanci Savjeta i da li postoje zapisnici i odluke da se navedeni zahtjevi mogu uputiti i ukoliko se utvrdi da su zloupotrebljavani pečati i ovlasti, da se pokrene postupak odgovornosti protiv počinioca“, jer je on kao čovjek, a i Klub vijećnika BPS-a, protiv vaninstitucionalnog djelovanja stranaka i pojedinaca.

vijećnik Adem Huskić je kazao da je već ranije u sličnoj drugoj situaciji govorio da svi projekti koji se realiziraju na području jedne općine treba da budu uz znanje i manju ili veću koordinaciju organa vlasti te Općine, te da je sada prisutna otvorena kampanja na terenu da se  „dovlače pare i projekti“ od stranaka i pojedinaca i da se to radi mimo legalnih organa „što smo mi ovdje ranije, čini mi se svi, osudili“, da su nastali problemi kada su se pojavili projekti koji ne postoje ni na široj Listi koju je Vijeće usvojilo i koji će se realizirati u narednim decenijama, da se često govori jedno a kada se ukaže prilika radi sasvim nešto drugo, što on osuđuje, jer je potrebna dosljednost u radu ukoliko se želi steći poštovanje, te da mu je žao što su nastali problemi usporili procedure jer je upitno koliko će planiranih projekata biti i realizirano, tako da je na vidjelo izašlo nešto što je negativno i čega je možda bilo i u ranijim periodima, ali se to sada radi otvoreno i da se nada da je to jasno većini građana.

– vijećnik Munevera Alić je podsjetila da je SBiH tražila da ovo pitanje bude na dnevnom redu kao posebna tačka jer se ničega ne boji, vijećniku Brka Sejidu je odgovorila da se radi o odluci Skupštine ZDK i da su netačni prethodni navodi da se radi o vaninstitucionalnom djelovanju pojedinaca, da se radi o volji većine u pomenutom organu i da je ružno reći da je ta odluka „sramna“, da je to Skupština odobrila a Vlada usvojila na čijem čelu je predstavnik SDA, jer SDA ima jednog kandidata više u odnosu na SBiH u tom organu, i da tu nema vaninstitucionalnog djelovanja što se „ovdje“ uporno želi spočitati, te ukazala da se u koaliranju stavovi usaglašavaju, naglašavajući da je BPS u koaliciji sa SDA usvojio Listu kapitalnih projekata za ovu godinu kojom prilikom „smo mi rekli s čim se slažemo, s čime se ne slažemo“, da je BPS izašao iz prethodne koalicije sa SDP i SBiH i stupio u koaliciju sa SDA zbog ličnih interesa oko kapitalnih projekata a da za to „niko ovdje nije izašao ni iz jedne partije i rekao da je to sramno“, da poštuje takvo pravo stranaka ali da se ovdje radi o odluci organa vlasti Kantona što je potpuno legalno, te naglasila „da mi ovdje nismo usvojili širu Listu kapitalnih projekata“ i da u tome i jeste problem, jer je ta lista otišla u Kanton van odluke Vijeća i da u Informaciji stoji da je Načelnik ta sredstva preusmjerio za konkretne projekte, tako da su neke MZ dobile projekte a ostale nisu pa je to izazvalo nezadovoljstvo ostalih MZ, naglasivši da je samo iz Raduše došao zahtjev sa više od 200 potpisa građana, mada SBiH u toj MZ ima manje članova od tog broja, i da se radi o ljudima koji vjerovatno pripadaju nekim drugim političkim strankama što govori da to nisu tražili samo ljudi koji pripadaju SBiH, da su samo od dvije MZ povučeni zahtjevi zbog pritisaka predstavnika SDA koji su na vlasti u tim MZ, tako da se ne želi ubjeđivati ko je u pravu a ko ne „i izvolite izaći na teren i objasnite ljudima zbog čega kasne projekti“ i zbog čega su tenderi raspisani samo za pola tendera a ne za sve koje je Kanton odobrio, ponovo naglašavajući da se tender i za preostale projekte (9) mogao raspisati zajedno sa ostalih šest projekata kod kojih je to urađeno, tako da projekti ne mogu kasniti i da se ljudima na terenu objasni zbog čega nema realizacije projekta koje su te sredine zakonom dobile, te ponovo naglasila da su u Vladi Kantona SDA koja ima većinu i SBiH, na što je SBiH posebno ponosna, dogovorile podjelu projekata potpuno legalno ali da to Načelnik nije htio prihvatiti, pojasnivši detalje prilikom pokušaja organizacije sastanka Načelnika sa predstavnicima stranaka vezano za kapitalne projekte kada je naknadno saopšteno da je taj sastanak odgođen.

– vijećnik Sejid Brka je replicirao kazavši kako je u svom izlaganju rekao da su pojedinci iz SBiH vaninstitucionalno kandidovali projekte što je tačno, jer je šira lista usvojena na Vijeću, i nakon toga po MZ govorili da su oni obezbjedili te projekte, što je uzimanje para od naroda za interes nekih pojedinaca i da zbog toga poziva građane da zbog takvog „sramnog“ čina takvim pojedincima ukaže nepovjerenje na oktobarskim izborima.

– vijećnik Munevera Alić je replicirala da se samo spominje SBiH, mada je već ranije pojasnila da je to odobrila većina u Skupštini ZDK u kojoj su sve stranke i usvojila Vlada ZDK od dvije stranke u kojoj SDA ima većinu.

vijećnik Rasim Omerbašić je ukazao na povredu Poslovnika jer je po njemu zloupotrebljeno pravo na repliku, te replicirao na pominjanje SDA u negativnom kontekstu kazavši da se današnji nastup predstavnika SDP-a u politici naziva terminom „lešinarstvo“, naglašavajući da je Klub vijećnika SDA uvijek konkretno predlagao odluke i rješenja i davao podršku Općinskom načelniku u svoj nastaloj situaciji oko ESCROW sredstava, pojasnivši da je u prethodnom periodu oko 110 miliona KM potrošeno na zbrinjavanje boračkih populacija, a zatim vijećnika Subašića upitao da li je ulaganje u privredu asfaltiranje puta u industrijskoj zoni Bukva, jer je ponato da je radnim danom oko 15,00 sati na regionalnom putu velika gužva i da vjerovatno nema nigdje da desetak autobusa istovremeno stoji na takvom putu.

vijećnik Senad Subašić je ukazao da predsjedavajući Vijeća treba da zaštiti partiju za koju  vijećnik Omerbašić kaže da ona „lešinari“ i stalno pominje poslovnik vjerovatno žaleći što nije na poziciji predsjedavajućeg Vijeća, te replicirao pitanjem čiji bi bili projekti da su odobreni projekti koje je Načelnik poslao u Kanton bez znanja i odobrenja Vijeća s čime vjerovatno ni svi vijećnici SDA nisu upoznati, nakon čega je obezbjedivši većinu u Vijeću vijećnicima naknadno ponudio širu listu želja svih MZ na području opštine Tešanj, da je tako rađeno godinama i sad je problem što nisu prošli „vaši“ projekti, tako da su otišli projekti mimo Vijeća i da je to problem jer se ne bi bunio da je te projekte odobrilo Vijeće, da se za asfaltiranje puta u Bukvi već priča „Hifa Općini – Općina Hifi“, te naglasio da SDP isključivo želi raditi putem institucija, te pozvao Načelnika da spriječi bespravnu gradnju na području općine i spriječi svaki vid nezakonitog djelovanja za što je i odgovoran.

vijećnik Rasim Omerbašić je u okviru ispravke krivog navoda saopštio da je već bio predsjedavajući i da mu nije žao što tu dužnost ponovo ne obavlja, te saopštio kako postoje ranija saznanja da se ranije upravo vijećnik Subašić žalio kako mu tešnjaci nisu dozvolili da bude predsjedavajući Vijeća.

vijećnik Jakub Rošić je ukazao da za ESCROW sredstva nije niko trebao lobirati jer su ona pripadala Općini i da je problem nastao što je „u sistem upala SBiH“ i htjela da sama rasporedi ta sredstva putem uticaja na odluku Vlade u kojoj ima svoje predstavnike, podsjetivši da je predsjednik Kluba vijećnika SBiH u proteklom periodu stalno prozivao Načelnika da prilikom predlaganja projekata ne konsultuje MZ i da zbog toga sada želi vijećnike upoznati na koji način je to SBiH ovaj puta uradila: da je mimo zvaničnih organa odlazila u MZ putem svojih ogranaka i obećavala i napravila spisak od devet projekata i dostavila Ministarstvu za promet a nakon toga na Vladu, i kad se SBiH našla na udaru drugih svojih MZ koje nisu uobzirene, onda SBiH pod istim brojem akta pravi jedan dopis u kome se kaže da su ti projekti upućeni na Vladu ali da to neda Načelnik, s tim da na svakom aktu ima različit broj projekata koje šalje u MZ kako kojoj odgovara, tako da je time stvorila haos na terenu, s tim da je Načelnik već raspisao tendere za odobrene projekte ali da je problem što je SBiH svojim djelovanjem umanjila sredstva za sve raspisane projekte i da je sada stvoren problem svima na terenu, tvrdeći da nikada do sada kadrovi iz SDA nisu raspoređivali sredstva kantona u općinama i da osiguranje nekih sredstava i realizacija nekih projekata mimo planiranih nema veze sa ovim problemom i „bujrum gosp. Alić, donesi nam milion i podijeli gdje god hoćeš“, ali da ovo što općini pripada nadležnost Vijeća i Načelnika i nikog drugog.

– vijećnik Munevera Alić je replicirala kazavši da je tačno da su posjetili svaku MZ i da im je žao što nisu imali dovoljno vremena da posjete i svaku kuću, i pitali ljude šta žele od projekata koje Općina ne može realizirati, da su to ljudi u MZ kazali i potvrdili svojim potpisima, nakon čega su ti zahtjevi upućeni Vladi koja ih je odobrila institucionalno, za razliku od Načelnika koji je poslao prijedloge projekata a nije pitao nikoga.

vijećnik Jakub Rošić je naglasio da SBiH nije trebala mimo organa MZ pojedinačno pitati građane vezano za projekte jer su organi MZ legitimni predstavnici tih MZ, a stalno se proziva Načelnik da zaobilazi Vijeće, tako da je takvim djelovanjem SBiH obmanula i građane u tim MZ jer je kopiran akt sa različitim projektima i dostavljan MZ kako je gdje odgovaralo.

vijećnik Senad Subašić je saopštio da će pozvati vijećnike SDP-a da napuste današnju sjednicu jer nema više tačaka dnevnog reda, a da SBiH i SDA nastave započetu raspravu, nakon čega su vijećnici SDP-a: Senad Subašić, Dajana Bašić i Mirza Unkić napustili sjednicu.

– vijećnik Hasan Handžić (iza govornice) je konstatovao da su skoro sve političke stranke djelovale na različite načine, pa i vaninstitucionalno, ali u okviru Zakona, tako da je po njegovom mišljenju i ovo djelovanje vršeno u okviru Zakona jer je to odobrila Skupština i usvojila Vlada ZDK koju čine predstavnici SBiH i SDA s podjednakim brojem članova, s tim da je premijer Vlade iz reda SDA i time imaju većinu u Vladi, da se isključivo proziva SBiH ako je ovakav način djelovanja nelegalan a nigdje se ne spominje SDA koja ima većinu u toj Vladi i resornog ministra, tako da ona snosi veću odgovornost od SBiH, a zatim pomenuo da se zbog više stvari osjeća lično prozvanim pominjući detalje vezane za put Dautovača u MZ Dobropolje/Mekiš iskazujući zahvalnost Općinskom načelniku za saradnju i razumijevanje vezano za taj projekat, te upitao Načelnika šta će biti sa ostalih 7 projekata za koje nije raspisan tender i hoće li biti realizovani?

– vijećnik Munevera Alić je ukazala da je izraz „ucijenjena Vlada“ ipak teška riječ jer se radi o uglednim ljudima u Vladi ZDK, te naglasila da „mi ovdje i jesmo da obilazimo građane“.

– vijećnik Sejid Brka je pojasnio da je pomenuti put Dautovača u MZ Dobropolje/Mekiš predložen od strane BPS SH i kao takav ušao u listu projekata koji će se realizirati u ovoj godini, kao i vodovod uz pomoć Načelnika i JP „Rad“ Tešanj, te da su aktivnosti predstavnika SBiH u vezi ESCROW sredstava sramne i ugrožavaju druge predviđene i započete projekte, ponovo navodeći da je ta Stranka 2008. godine „sredstvima sa strane“ u Raduši izgradila igralište na kojem prema projektu nedostaje oko 150m2 i da za to neko treba snositi odgovornost.

– vijećnik Hasan Handžić je kazao da nikoga poimenično neće prozivati, da ima određenih poteškoća u radu u MZ Dobropolje/Mekiš i da zbog toga, u svojstvu predsjednika Skupštine MZ, poziva Općinskog načelnika da sa svojim saradnicima posjeti ovu MZ i upozna se sa prisutnim problemima kroz razgovor sa svim članovima Skupštine i Savjeta ove MZ, a ne sa nekim članovima pojedinačno, navodeći rad Savjeta za primjer, uz tvrdnju da prilikom gradnje pomenutog poligona predstavnici SBiH nisu bili uključeni u organe MZ.

– vijećnik Sejid Brka je u okviru ispravke krivog navoda naglasio da je predsjednik Skupštine MZ Dobropolje/Mekiš sugerisao predsjedniku Savjeta da na sastanke Savjeta ne poziva „ljude iz Vijeća“, što po njemu dovoljno govori o njegovoj moralnosti, na što je vijećnik Handžić reagovao kazavši da je sav njegov rad u MZ potpuno transparentan i korektan ali da je predsjednik Savjeta, predstavnik BPS SH više slušao svoju Stranku i vijećnike iz te Stranke ne poštujući institucije, na što mu je više puta javno ukazivano, te ponovo pozvao Načelnika sa saradnicima da posjete ovu MZ i doprinesu rješavanju pomenutog problema.

– Općinski načelnik je, između ostalog, saopštio da će projekti u MZ Dobropolje/Mekiš biti nastavljeni, da mu je žao što je predsjednik Kluba vijećnika SDP zajedno sa vijećnicima SDP-a napustio današnju sjednicu nakon prozivanja Općinskog načelnika više puta, ne sačekavši da čuje odgovore Načenika, što je nekorektno i da nije prvi puta da se Općinski načelnik kao lokalni organ vlasti ne poštuje i ne uvažava, a zatim hronološki naveo sve svoje aktivnosti i dopise iz Kantona vezane za ESCROW sredstva od početka do današnjeg dana (navedene u Informaciji), što je rezultiralo time da su vaninstitucionalne stranačke aktivnosti zaustavile radove na području općine Tešanj za više od milion KM (putevi, vodovod, sredstva GSM operatera) i da sada „imamo početak javne nabavke sa neizvjesnim ishodom i punu konfuziju na terenu“, s tim da pojedini aktivisti SBiH optužuju Načelnika da ne dozvoljava da se rade putevi za koje je SBiH obezbjedila sredstva, što je po njemu apsolutno neodgovorno, štetno i da uvodi loše prakse sa nesagledivim posljedicama po buduće ponašanje političkih stranaka, te da će sa svoje stane nastojati da Općina Tešanj u svemu ovome „ostane čista“ i da se realizuju svi projekti za koje budu postojala sredstva a da za one projekte za koje ne bude bilo para preostaje da oni, koji su obećavali te projekte, građanima objasne zbog čega nisu realizirani ti projekti.

– vijećnik Munevera Alić je potvrdila da je dosta toga što je pomenuto u današnjoj diskusiji tačno, da je lista donesena, da postoje odluke Skupštine i Vlade ZDK, te upitala šta je to Načelniku smetalo da se, pored šest poznatih projekata, raspiše tender i za preostalih devet projekata, naglasivši da se ne može desiti da za pojedine projekte nema para jer su oni odobreni od strane kantonalnih organa u okviru ESCROW sredstava.

– predsjedavajući Vijeća je predložio da se Vijeće izjasni o prijedlogu zaključka Kluba vijećnika BPS SH kojeg je u svojoj diskusiji predložio vijećnik Brka Sejid.

– vijećnik Kurtić Amira da se da pojašnjenje na koje se to zahtjeve odnosi?

– vijećnik Sejid Brka je pojasnio da su zaobiđene mjesne zajednice prilikom pripreme i dostavljanja zahtjeva pa je potrebno da se vidi da li su održani sastanci i donesene odluke.

– vijećnik Hasan Handžić je predložio dopunu – da se formira mješovita komisija koja će ispitati poslovanje u svim MZ.

– vijećnik Amir Kurtić je pojasnio da je za zakonitost rada odgovoran Općinski načelnik i da nema potrebe za formiranje takve komisije.

– Općinski načelnik je pojasnio da je upravo u toku provjera poslovanja u MZ (na čelu tima je gosp. Samir Brka) čiji nalazi će biti prezentovani u narednoj informaciji o radu i poslovanju MZ, tako da nema potrebe da Vijeće donosi zaključak o formiranju pomenute komisije.

 

Nakon toga Općinsko vijeće Tešanj  je sa 15 glasova “ZA”  i  2 glasa „uzdržan“ donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Da se pokrene provjera u MZ-a ko je dostavio zahtjeve Vladi ZDK za projekte koji bi se finansirali sredstvima sa ESCROW računa, da li su održani sastanci savjeta i da li postoje zapisnici i odluke da se navedeni zahtjevi mogu uputiti i ukoliko se utvrdi da su zloupotrebljavani pečati i ovlasti, da se pokrene postupak odgovornosti protiv počinioca.

 

Općinsko vijeće Tešanj  je sa 16 glasova “ZA”  i  1 glas „uzdržan“ donijelo slijedeći

ZAKLJUČAK

Prima se na znanje Informacija o realizaciji sredstava sa ESCROW računa.

 

Nakon toga predsjedavajući Vijeća se svima zahvalio na prisustvovanju današnjoj sjednici i zaključio rad 20. sjednice Općinskog vijeća Tešanj u 16,55 sati.

 

 ZAPISNIČAR:

Zahir Ibrahimkadić

 PREDSJEDAVAJUĆI VIJEĆA

Vedran Kaser, dipl.ing.inf.teh.