Ocjene Tima za samoevaluaciju

i porede se drugima – U (uspoređivanje)
5 – Pristup je planiran, sproveden, prate se efekti i uvode stalna prilagođavanja i poboljšanja na osnovu poređenja sa najboljima i promjena u okruženju

1. Predmet procjene:
LIDERSTVO

1.1. Kako opštinsko rukovodstvo strateški usmjerava razvoj opštinske uprave, dakle kako razvija i komunicira sa drugima viziju, misiju i vrijednosti kojima se teži u opštinskoj upravi

Zajednička ocjena Tima: 3


1.2. Kako opštinsko rukovodstvo razvija i sprovodi sistem upravljanja u opštinskoj upravi

Zajednička ocjena Tima: 2


1.3. Kako opštinsko rukovodstvo motiviše zaposlene i kako služi kao primjer

Zajednička ocjena Tima: 2


1.4. Kako opštinsko rukovodstvo razvija i održava odnose sa javnošću i političkim akterima

Zajednička ocjena Tima: 4

2. Predmet procjene:
STRATEGIJA I PLANIRANJE

2.1. Kako opštinska uprava prikuplja informacije o sadašnjim i budućim potrebama svih zainteresovanih strana

Zajednička ocjena Tima: 3


2.2. Kako opštinska uprava razvija, prati i ažurira strategiju i planove

Zajednička ocjena Tima: 2

2.3. Kako opštinska uprava realizuje strategiiju i planove u svim segmentima organizacije

Zajednička ocjena Tima: 2

3. Predmet procjene:
UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA

3.1. Kako opštinska uprava upravlja, planira i unapređuje ljudske resurse, imajući u vidu strategiju i planove

Zajednička ocjena Tima: 2


3.2. Kako opštinska uprava koristi znanja i vještine zaposlenih, usklađujući pojedinačne, timske i organizacione ciljeve i zadatke

Zajednička ocjena Tima: 2


3.3. Kako opštinska uprava uključuje zaposlene u donošenje odluka

Zajednička ocjena Tima: 2

4. Predmet procjene:
PARTNERSTVA I RESURSI

4.1. Kako opštinska uprava razvija i održava partnerske odnose

Zajednička ocjena Tima: 3

4.2. Kako opštinska uprava razvija partnerstvo sa građanima

Zajednička ocjena Tima: 3

4.3. Kako opštinska uprava upravlja informacijama i znanjem

Zajednička ocjena Tima: 4

4.4. Kako opštinska uprava upravlja finansijskim sredstvima

Zajednička ocjena Tima: 3

4.5. Kako opštinska uprava upravlja svojom imovinom

Zajednička ocjena Tima: 3

5. Predmet procjene:
UPRAVLJANJE PROCESIMA I PROMJENAMA

5.1. Kako opštinska uprava identifikuje, dizajnira, realizuje i unapređuje procese

Zajednička ocjena Tima: 3


5.2. Kako opštinska uprava razvija i isporučuje usluge, uključujući korisnike tih usluga

Zajednička ocjena Tima: 3


5.3. Kako se opštinska uprava modernizuje i uvodi inovacije

Zajednička ocjena Tima: 4

6. Predmet procjene:
REZULTATI U VEZI SA ISPUNJENJEM
POSTAVLJENIH CILJEVA OPŠTINSKE UPRAVE

6.1. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom korisnika administrativnih usluga u opštinskoj upravi

Zajednička ocjena Tima: 3

6.2. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom korisnika javnim uslugama koje potpadaju pod jurisdikciju lokalne uprave

Zajednička ocjena Tima: 3

7. Predmet procjene:
REZULTATI U VEZI SA ISPUNJENJEM
POSTAVLJENIH CILJEVA OPŠTINSKE UPRAVE
U VEZI SA ZAPOSLENIMA

7. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom zaposlenih unutar opštinske uprave

Zajednička ocjena Tima: 2

8. Predmet procjene:
REZULTATI U VEZI SA ISPUNJENJEM
POSTAVLJENIH CILJEVA ŠIRE DRUŠTVENE
ZAJEDNICE

8. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom društvene zajednice svrhom i radom lokalne uprave

Zajednička ocjena Tima: 4

9. Predmet procjene:
REZULTATI U VEZI SA PERFORMANSAMA

9. Mjerenje rezultata u organizaciji prema definisanim ciljevima bitnim za poboljšanje

Zajednička ocjena Tima: 4