Obavještenje o nabavci broj 02-49-1-4936-2/09 od 02.11.2009. godine

Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032 650-022
Faks: 032 650-220
E-mail: optesanj@bih.net.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Kao pod I.1.

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Kao pod I.1.

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE
Kao pod I.1.

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ
I.5.b na lokalnom nivou

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA

II.1. VRSTA UGOVORA:
Usluge

II.3. NAZIV POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Bankarske usluge za potrebe Općine Tešanj

II. 4. OPIS PREDMETA UGOVOR:
Lot 1 – Pružanje usluga platnog prometa u zemlji i sa inostranstvom i vođenje depozitnog računa,
Lot 2 – Vođenje računa namjenskih sredstava sa platnim prometom u zemlji,
Lot 3 – Oročenje novčanih sredstava (depozit do 1 godine),
Lot 4 – Oročenje novčanih sredstava (depozit do 2 godine).

II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Grad Tešanj tj. u mjestu sjedišta ugovornog organa.

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da
Ponude se mogu dostavljati za: jedan lot, nekoliko lotova ili sve lotove.
Predmet nabavke podijeljen je na Lot-ove, kako slijedi:
Lot 1 – Pružanje usluga platnog prometa u zemlji i sa inostranstvom i vođenje depozitnog računa,
Lot 2 – Vođenje računa namjenskih sredstava sa platnim prometom u zemlji,
Lot 3 – Oročenje novčanih sredstava (depozit do 1 godine),
Lot 4 – Oročenje novčanih sredstava (depozit do 2 godine).

II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Ugovor traje: 5 godina od dodjele ugovora (za sve lotove)

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
a) izvodi iz sudskog registra ili ekvivalentni dokumenti koje su izdali nadležni organi (originalni dokumenti koji nisu stariji od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda ili kopije istih ovjereni od nadležnih organa):
– da nije pod stečajem ili pred likvidacijom, niti je ušao u određeni aranžman s povjeriocima, niti je obustavio ili ograničio poslovne aktivnosti, niti je u analognoj situaciji koja proističe iz sličnog postupka u skladu sa relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije predmet postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju ili postizanje sporazuma/aranžmana s povjeriocima, ili bilo kojeg drugog sličnog postupka u skladu s relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina, koji je prethodio datumu podnošenja ponude;
– da nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj od strane nadležnog suda u periodu od pet godina i da je taj prekršaj prethodio datumu podnošenja ponude;
b) uvjerenja koja nisu starija od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda a izdao ih je nadležni organ (originalni dokumenti ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– o plaćenim doprinosima za penziono i invalidsko osiguranje uposlenih;
– o plaćenim doprinosima za zdravstveno osiguranje uposlenih;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
– registracija za obavljanje djelatnosti kod nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa);
– odobrenje za obavljanje djelatnosti izdato od nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa);
– dozvola za obavljanje unutrašnjeg platnog prometa najmanje srednjeg nivoa rizika;
– certifikat Agencije za osiguranje depozita.

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST
– izjava o lokaciji organizacijske jedinice ponuđača;
– izjava o tehničkoj opremljenosti za obavljanje elektronskog bankarstva;
– izjava da banka podržava plaćanja sa Eurocard/Mastercard ili Maestro kartica ili Visa kartica ili ekvivalent kartica koja obezbjeđuje plaćanja u zemlji i inostranstvu (dodatni uvjet za Lot 1 i Lot 2).

Odjeljak IV: POSTUPAK

IV.1. VRSTA POSTUPKA:
Otvoreni

IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
(a) Samo najniža cijena (za Lot 1 i Lot 2)
(b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija (prema opadajućem redoslijedu) (za Lot 3 i Lot 4)
1. Prosječna kamatna stopa na godišnjem nivou – učešće 100 %
IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Ugovorni organ će na visinu cijene ponude primjenjivati preferencijalni tretman domaćeg u procentu koji je važeći za tekuću godinu, na način opisan u tenderskoj dokumentaciji.

IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 27.11.2009. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju je: 50,00 KM.

IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Mogu se podnijeti do 09.12.2009. godine do 10,00 sati.

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUÐAČ DUŽAN
OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda. U ponudi dostaviti izjavu o navedenoj obavezi.

IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (član 33 ZJN, član 13 UPZ)
09.12.2009. godine u 12,00 sati, sala Općinskog vijeća, nova zgrada Općine Tešanj, drugi sprat.

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuda se podnosi na obrascu za dostavljanje ponude, popunjen u skladu sa shemom koja je data u tenderskoj dokumentaciji i na originalu obrasca za cijenu ponude. Ukoliko u ponudi postoje povjerljive informacije ponuđač dostavlja spisak istih prema obrascu iz tenderske dokumentacije. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača u ponudi se prilaže originalan ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorciju).
Da bi preuzeli tendersku dokumentaciju za predmetne radove ponuđači moraju dostaviti dokaz o uplati kontakt osobi ili putem faksa, najkasnije do 27.11.2009. godine do 14,00 sati. Ponuđači mogu preuzeti predmetnu tendersku dokumentaciju u Općini Tešanj, odnosno ponuđačima će Poštom biti upućena tenderska dokumentacija u roku od tri dana nakon prijema zahtjeva. Naknadno pristigli i nepotpuni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, te ponuđaču neće biti dostavljena tenderska dokumentacija.
Predmetna tenderska dokumentacija se može obezbijediti uz nepovratnu novčanu naknadu od 50,00 KM. Uplata nadoknade za tendersku dokumentaciju vrši se na račun Općine Tešanj br. 1603000030017690, kod Vakufske banke Sarajevo, filijala Tešanj ili na blagajni Općine Tešanj. Prije otkupa i preuzimanja tenderske dokumentacije, ponuđači imaju pravo izvršiti uvid u istu.

OPĆINSKI NAČELNIK
FUAD Šišić, dipl. ing. maš.