i porede se drugima – U (uspoređivanje)
5 – Pristup je planiran, sproveden, prate se efekti i uvode stalna prilagođavanja i poboljšanja na osnovu poređenja sa najboljima i promjena u okruženju
LIDERSTVO
1.1. Kako opštinsko rukovodstvo strateški usmjerava razvoj opštinske uprave, dakle kako razvija i komunicira sa drugima viziju, misiju i vrijednosti kojima se teži u opštinskoj upravi
Zajednička ocjena Tima: 3
1.2. Kako opštinsko rukovodstvo razvija i sprovodi sistem upravljanja u opštinskoj upravi
Zajednička ocjena Tima: 2
1.3. Kako opštinsko rukovodstvo motiviše zaposlene i kako služi kao primjer
Zajednička ocjena Tima: 2
1.4. Kako opštinsko rukovodstvo razvija i održava odnose sa javnošću i političkim akterima
Zajednička ocjena Tima: 4
STRATEGIJA I PLANIRANJE
2.1. Kako opštinska uprava prikuplja informacije o sadašnjim i budućim potrebama svih zainteresovanih strana
Zajednička ocjena Tima: 3
2.2. Kako opštinska uprava razvija, prati i ažurira strategiju i planove
Zajednička ocjena Tima: 2
2.3. Kako opštinska uprava realizuje strategiiju i planove u svim segmentima organizacije
Zajednička ocjena Tima: 2
UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA
3.1. Kako opštinska uprava upravlja, planira i unapređuje ljudske resurse, imajući u vidu strategiju i planove
Zajednička ocjena Tima: 2
3.2. Kako opštinska uprava koristi znanja i vještine zaposlenih, usklađujući pojedinačne, timske i organizacione ciljeve i zadatke
Zajednička ocjena Tima: 2
3.3. Kako opštinska uprava uključuje zaposlene u donošenje odluka
Zajednička ocjena Tima: 2
PARTNERSTVA I RESURSI
4.1. Kako opštinska uprava razvija i održava partnerske odnose
Zajednička ocjena Tima: 3
4.2. Kako opštinska uprava razvija partnerstvo sa građanima
Zajednička ocjena Tima: 3
4.3. Kako opštinska uprava upravlja informacijama i znanjem
Zajednička ocjena Tima: 4
4.4. Kako opštinska uprava upravlja finansijskim sredstvima
Zajednička ocjena Tima: 3
4.5. Kako opštinska uprava upravlja svojom imovinom
Zajednička ocjena Tima: 3
UPRAVLJANJE PROCESIMA I PROMJENAMA
5.1. Kako opštinska uprava identifikuje, dizajnira, realizuje i unapređuje procese
Zajednička ocjena Tima: 3
5.2. Kako opštinska uprava razvija i isporučuje usluge, uključujući korisnike tih usluga
Zajednička ocjena Tima: 3
5.3. Kako se opštinska uprava modernizuje i uvodi inovacije
Zajednička ocjena Tima: 4
REZULTATI U VEZI SA ISPUNJENJEM
POSTAVLJENIH CILJEVA OPŠTINSKE UPRAVE
6.1. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom korisnika administrativnih usluga u opštinskoj upravi
Zajednička ocjena Tima: 3
6.2. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom korisnika javnim uslugama koje potpadaju pod jurisdikciju lokalne uprave
Zajednička ocjena Tima: 3
REZULTATI U VEZI SA ISPUNJENJEM
POSTAVLJENIH CILJEVA OPŠTINSKE UPRAVE
U VEZI SA ZAPOSLENIMA
7. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom zaposlenih unutar opštinske uprave
Zajednička ocjena Tima: 2
REZULTATI U VEZI SA ISPUNJENJEM
POSTAVLJENIH CILJEVA ŠIRE DRUŠTVENE
ZAJEDNICE
8. Rezultati u vezi sa zadovoljstvom društvene zajednice svrhom i radom lokalne uprave
Zajednička ocjena Tima: 4
REZULTATI U VEZI SA PERFORMANSAMA
9. Mjerenje rezultata u organizaciji prema definisanim ciljevima bitnim za poboljšanje
Zajednička ocjena Tima: 4