Obavještenje o nabavci broj 02-49-1-3745-4/09 od 07.09.2009. godine

tehnički dio nabavke
Adresa: Trg Alije Izetbegovića broj 11 / Kučukovići 2
Poštanski broj: 74260 / 72000
Grad: Tešanj / Zenica
Identifikacioni broj: 4218328550008 / 4218342030009
Telefon: 032 650-022 / 032 200 460
Faks: 032 650-220 / 032 245-594
E-mail: optesanj@bih.net.ba / minpolj@bih.net.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba / www.zdk.ba

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Prema Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Prema Aneksu A

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE
Prema Aneksu A

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ
I.5.b na lokalnom nivou

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA

II.1. VRSTA UGOVORA:
Radovi

II.3. NAZIV POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Realizacija projekata iz Programa utroška sredstava vodnih naknada za 2009. godinu Ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu Zeničko-dobojskog kantona

II. 4. OPIS PREDMETA UGOVOR:
Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Lot 1: MZ Oraš Planje, općina Tešanj
Lot 2: MZ Džemilić Planje, općina Tešanj
Lot 3: MZ Šije, općina Tešanj

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da
Ponude se mogu dostavljati za: jedan lot, nekoliko lotova ili sve lotove.
Predmet nabavke podijeljen je na Lot-ove, kako slijedi:
Lot 1-Rekonstrukcija i dogradnja vodovoda Oraš-Planje,
Lot 2-Rekonstrukcija i dogradnja vodovoda Džemilić Planje,
Lot 3-Izgradnja kanalizacije Šije.

II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo)
Ne

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Rok izvršenja:
Lot 1: 60 dana od dana uvođenja izvođača u posao,
Lot 2: 50 dana od dana uvođenja izvođača u posao,
Lot 3: 45 dana od dana uvođenja izvođača u posao.

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

III. 1. IZNOS GARANCIJE ZA PONUDU, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
2 % od vrijednosti cijene ponude, a koja ne smije biti manja od 2.000,00 KM (za svaki lot za koji se dostavlja ponuda).

III. 2. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA PONUDU, ako je primjenjivo (član 16-17. UPZ)
Ponuđač će uz ponudu (u roku koji je utvrđen za dostavljanje ponuda iz predmeta nadmetanja) dostaviti garanciju za ponudu u formi bezuslovne bankovne garancije (originalan dokument), a koja ima važnost 60 (šezdeset) dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda. Garancija za ponudu bit će realizovana ili će biti vraćena u slučajevima koji su propisani UPZ.

III.3. IZNOS GARANCIJE ZA IZVRŠENJE UGOVORA, ukoliko se zahtijeva (član 16 ZJN)
10 % od vrijednosti ugovora.

III. 4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA (ako je primjenjivo – član 19 UPZ)
Svi ponuđači će osigurati i priložiti u svojoj ponudi izjavu (pismo namjere) poslovne banke da će ponuđaču osigurati bankovnu garanciju za dobro izvršenje posla u skladu sa uslovima iz predmetne tenderske dokumentacije, a u slučaju odabira za najpovoljnijeg ponuđača. Samo odabrani ponuđač će osigurati garanciju za dobro izvršenje posla prije potpisivanja ugovora o izvođenju radova, kao preduslov za potpisivanje i stupanje na snagu istog, u formi bezuslovne bankovne garancije (originalan dokument), a koja ima važnost 90 (devedeset) dana od dana stupanja na snagu ugovora o izvođenju radova.

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
a) izvode iz sudskog registra ili ekvivalentne dokumente koje su izdali nadležni organi (originalni dokumenti koji nisu stariji od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– da nije pod stečajem ili pred likvidacijom, niti je ušao u određeni aranžman s povjeriocima, niti je obustavio ili ograničio poslovne aktivnosti, niti je u analognoj situaciji koja proističe iz sličnog postupka u skladu sa relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije predmet postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju ili postizanje sporazuma/aranžmana s povjeriocima, ili bilo kojeg drugog sličnog postupka u skladu s relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina, koji je prethodio datumu podnošenja ponude;
– da nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj od strane nadležnog suda u periodu od pet godina i da je taj prekršaj prethodio datumu podnošenja ponude;
b) uvjerenja koja nisu starija od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda a izdao ih je nadležni organ (originalni dokumenti ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– o plaćenim doprinosima za penziono i invalidsko osiguranje uposlenih;
– o plaćenim doprinosima za zdravstveno osiguranje uposlenih;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
– registraciju za obavljanje djelatnosti kod nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa);
– odobrenje za obavljanje djelatnosti izdato od nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa).

III. 7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
Svi ponuđačitreba da dostave:
a) bilans stanja za 2007. i 2008.godinu;
b) bilans uspjeha za 2007. i 2008.godinu;
c) potvdu poslovne banke o solventnosti računa ponuđača.

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST
Svi ponuđači treba da dostave:
– spisak zaposlenih iz PIO (original ili ovjerena kopija);
– kvalifikacionu listu kadrova koje će angažovati za izvođenje predmetnih radova (u skladu sa priloženim obrascem u tenderskoj dokumentaciji);
– izjavu o tehničkoj opremi koju izvođač ima na raspolaganju za izvođenje predmetnih radova (u skladu sa priloženim obrascem u tenderskoj dokumentaciji).

Odjeljak IV: POSTUPAK

IV.1. VRSTA POSTUPKA:
Otvoreni

IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
(a) Samo najniža cijena

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Ugovorni organ će na visinu cijene ponude primjenjivati preferencijalni tretman domaćeg u procentu koji je važeći za tekuću godinu, na način opisan u tenderskoj dokumentaciji.

IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 01.10.2009. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju je: 50,00 KM.

IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Mogu se podnijeti do 12.10.2009. godine do 11,00 sati.

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUÐAČ DUŽAN
OBEZBIJEDITI
60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda. U ponudi dostaviti izjavu o navedenoj obavezi.

IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (član 33 ZJN, član 13 UPZ)
12.10.2009. godine u 13,00 sati, sala Općinskog vijeća, nova zgrada Općine Tešanj, drugi sprat.

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuda se podnosi na obrascu za dostavljanje ponude, popunjen u skladu sa shemom koja je data u tenderskoj dokumentaciji i na originalu obrasca za cijenu ponude. Ukoliko u ponudi postoje povjerljive informacije ponuđač dostavlja spisak istih prema obrascu iz tenderske dokumentacije. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača u ponudi se prilaže originalan ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorciju).
Da bi preuzeli tendersku dokumentaciju za predmetne radove ponuđači moraju dostaviti dokaz o uplati kontakt osobi ili putem faksa, najkasnije do 01.10.2009. godine do 15,00 sati. Ponuđači mogu preuzeti predmetnu tendersku dokumentaciju u Općini Tešanj, odnosno ponuđačima će Poštom biti upućena tenderska dokumentacija u roku od tri dana nakon prijema zahtjeva. Naknadno pristigli i nepotpuni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, te ponuđaču neće biti dostavljena tenderska dokumentacija.
Predmetna tenderska dokumentacija se može obezbijediti uz nepovratnu novčanu naknadu od 50,00 KM. Uplata nadoknade za tendersku dokumentaciju vrši se na račun Općine Tešanj br. 1603000030017690, kod Vakufske banke Sarajevo, filijala Tešanj ili na blagajni Općine Tešanj. Prije otkupa i preuzimanja tenderske dokumentacije, ponuđači imaju pravo izvršiti uvid u istu.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: Općina Tešanj
Kontakt-osobe (Općina Tešanj): Zijad Spahić – za proceduru javne nabavke; Selvedina Sejmenović – za tehnički dio nabavke
Adresa: Trg Alije Izetbegovića, broj 11
Poštanski broj: 74260
Grad: Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032/ 650-022
Faks: 032/650-220
Elektronska pošta (e-mail): zijad.spahic@opcina-tesanj.ba ili selvedina.sejmenovic@opcina-tesanj.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Organizacija: Općina Tešanj
Organizacija: Općina Tešanj
Kontakt-osobe (Općina Tešanj): Zijad Spahić
Adresa: Trg Alije Izetbegovića, broj 11
Poštanski broj: 74260
Grad: Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032/ 650-022
Faks: 032/650-220
Elektronska pošta (e-mail): zijad.spahic@opcina-tesanj.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

I.4. ADRESA NA KOJOJ SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Organizacija: Općina Tešanj
Organizacija: Općina Tešanj
Kontakt-osobe (Općina Tešanj): Zijad Spahić
Adresa: Trg Alije Izetbegovića, broj 11
Poštanski broj: 74260
Grad: Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032/ 650-022
Faks: 032/650-220
Elektronska pošta (e-mail): zijad.spahic@opcina-tesanj.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

OPĆINSKI NAČELNIK
FUAD Šišić, dipl. ing. maš.