Obavještenje o nabavci broj 02-49-1-4675-2/09 od 16.10.2009. godine

Sejmenović (lotovi 2, 3 i 4) i Hajrudin Subašić (lotovi 1 i 5) – za tehnički dio predmeta nabavke
Adresa: Kučukovići br. 2 / Trg Alije Izetbegovića, broj 11
Poštanski broj: 72000 / 74260
Grad: Zenica / Tešanj
Identifikacioni broj: 4218342030009 / 4218328550008
Telefon: 032 246-151 / 032 650-022
Faks: 032 244-786 / 032 650-220
E-mail: zedompik@bih.net.ba / optesanj@bih.net.ba
Internet adresa (web): www.zdk.ba / www.opcina-tesanj.ba

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Prema Aneksu A

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Prema Aneksu A

I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE
Prema Aneksu A

I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN)
I.5.a upravni organ
I.5.b na lokalnom nivou

Odjeljak II: PREDMET UGOVORA

II.1. VRSTA UGOVORA:
Radovi

II.3. NAZIV POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN KOD UGOVORNOG ORGANA
Realizacija projekata kapitalnih ulaganja Ministarstva za prostorno uređenje, promet i komunikacije i zaštitu okoline Zeničko-dobojskog kantona za 2009. godinu

II. 4. OPIS PREDMETA UGOVOR:
Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ILI OBIM UGOVORA
Kao u tenderskoj dokumentaciji.

II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA
Lot 1: put Tešanj-Medakovo-Tešanjka u MZ Bukva (industrijska zona), općina Tešanj,
Lot 2: MZ Tešanj, općina Tešanj,
Lot 3: MZ Trepče, općina Tešanj,
Lot 4: MZ Medakovo, općina Tešanj,
Lot 5: MZ Džemilić Planje i MZ Orašje Planje, općina Tešanj.

II.7. PODJELA NA LOTOVE
Da
Ponude se mogu dostavljati za: jedan lot, nekoliko lotova ili sve lotove.
Predmet nabavke podijeljen je na Lot-ove, kako slijedi:
Lot 1-Treća traka Bukva,
Lot 2-Joldići, MZ Tešanj,
Lot 3-Barice-Hodžići-Dom kulture, MZ Trepče,
Lot 4-Salkanovići, MZ Medakovo,
Lot 5-Orah-Kokići-Škola, 3.faza, Dž.Planje-O.Planje.

II.9. TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA
Rok izvršenja:
Lot 1: 30 dana od dana uvođenja izvođača u posao,
Lot 2: 15 dana od dana uvođenja izvođača u posao,
Lot 3: 15 dana od dana uvođenja izvođača u posao,
Lot 4: 15 dana od dana uvođenja izvođača u posao,
Lot 5: 10 dana od dana uvođenja izvođača u posao.

Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE

III.5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
a) izvode iz sudskog registra ili ekvivalentne dokumente koje su izdali nadležni organi (originalni dokumenti koji nisu stariji od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– da nije pod stečajem ili pred likvidacijom, niti je ušao u određeni aranžman s povjeriocima, niti je obustavio ili ograničio poslovne aktivnosti, niti je u analognoj situaciji koja proističe iz sličnog postupka u skladu sa relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije predmet postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju ili postizanje sporazuma/aranžmana s povjeriocima, ili bilo kojeg drugog sličnog postupka u skladu s relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran;
– da nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina, koji je prethodio datumu podnošenja ponude;
– da nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj od strane nadležnog suda u periodu od pet godina i da je taj prekršaj prethodio datumu podnošenja ponude;
b) uvjerenja koja nisu starija od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda a izdao ih je nadležni organ (originalni dokumenti ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa):
– o plaćenim doprinosima za penziono i invalidsko osiguranje uposlenih;
– o plaćenim doprinosima za zdravstveno osiguranje uposlenih;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran;
– da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran.

III.6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN)
Svi ponuđači treba da dostave:
– registraciju za obavljanje djelatnosti kod nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa);
– odobrenje za obavljanje djelatnosti izdato od nadležnog organa (kopija ovjerena kod nadležnog organa).

III. 7. USLOVI ZA UČEŠĆE – EKONOMSKA I FINANSIJSKA PODOBNOST (član 25 ZJN)
– Izjava o ukupnom prometu dobavljača u segmentu poslovanja koji je predmet ugovora, za period od tri posljednje finansijske godine (2006., 2007. i 2008.) ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je dobavljač registriran, odnosno počeo s radom prije manje od tri godine (prema obrascu iz tenderske dokumentacije);
– Bilans stanja za 2006., 2007. i 2008. godinu;
– Bilans uspjeha za 2006., 2007. i 2008. godinu;
– Potvrda poslovne banke o solventnosti računa ponuđača.

III.8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST
Svi ponuđači treba da dostave:
– spisak zaposlenih iz PIO (original ili ovjerena kopija);
– kvalifikacionu listu kadrova koje će angažovati za izvođenje predmetnih radova (u skladu sa priloženim obrascem u tenderskoj dokumentaciji), uz prilaganje dokaznica;
– izjavu o tehničkoj opremi koju izvođač ima na raspolaganju za izvođenje predmetnih radova (u skladu sa priloženim obrascem u tenderskoj dokumentaciji), uz prilaganje dokaznica.

Odjeljak IV: POSTUPAK

IV.1. VRSTA POSTUPKA:
Otvoreni

IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN):
(a) Samo najniža cijena

IV.3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ)
Ugovorni organ će na visinu cijene ponude primjenjivati preferencijalni tretman domaćeg u procentu koji je važeći za tekuću godinu, na način opisan u tenderskoj dokumentaciji.

IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN):
Može se obezbijediti do 13.11.2009. godine.
Novčana naknada za tendersku dokumentaciju je: 50,00 KM.

IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA
Mogu se podnijeti do 23.11.2009. godine do 10,00 sati.

IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUÐAČ DUŽAN
OBEZBIJEDITI
90 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda. U ponudi dostaviti izjavu o navedenoj obavezi.

IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (član 33 ZJN, član 13 UPZ)
23.11.2009. godine u 12,00 sati, sala Općinskog vijeća, nova zgrada Općine Tešanj, drugi sprat.

Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuda se podnosi na obrascu za dostavljanje ponude, popunjen u skladu sa shemom koja je data u tenderskoj dokumentaciji i na originalu obrasca za cijenu ponude. Ukoliko u ponudi postoje povjerljive informacije ponuđač dostavlja spisak istih prema obrascu iz tenderske dokumentacije. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača u ponudi se prilaže originalan ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorciju).
Da bi preuzeli tendersku dokumentaciju za predmetne radove ponuđači moraju dostaviti dokaz o uplati kontakt osobi ili putem faksa, najkasnije do 13.11.2009. godine do 15,00 sati. Ponuđači mogu preuzeti predmetnu tendersku dokumentaciju u Općini Tešanj, odnosno ponuđačima će Poštom biti upućena tenderska dokumentacija u roku od tri dana nakon prijema zahtjeva. Naknadno pristigli i nepotpuni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, te ponuđaču neće biti dostavljena tenderska dokumentacija.
Predmetna tenderska dokumentacija se može obezbijediti uz nepovratnu novčanu naknadu od 50,00 KM. Uplata nadoknade za tendersku dokumentaciju vrši se na račun Općine Tešanj br. 1603000030017690, kod Vakufske banke Sarajevo, filijala Tešanj ili na blagajni Općine Tešanj. Prije otkupa i preuzimanja tenderske dokumentacije, ponuđači imaju pravo izvršiti uvid u istu.

Aneks A

I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
Organizacija: Općina Tešanj
Kontakt-osoba: Zijad Spahić – za proceduru javne nabavke, Selvedina Sejmenović (lotovi 2, 3 i 4) i Hajrudin Subašić (lotovi 1 i 5) – za tehnički dio predmeta nabavke
Adresa: Trg Alije Izetbegovića, broj 11
Poštanski broj: 74260
Grad: Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032/ 650-022
Faks: 032/650-220
Elektronska pošta (e-mail): zijad.spahic@opcina-tesanj.ba ili selvedina.sejmenovic@opcina-tesanj.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
Organizacija: Općina Tešanj
Kontakt-osoba: Zijad Spahić
Adresa: Trg Alije Izetbegovića, broj 11
Poštanski broj: 74260
Grad: Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032/ 650-022
Faks: 032/650-220
Elektronska pošta (e-mail): zijad.spahic@opcina-tesanj.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

I.4. ADRESA NA KOJOJ SE DOSTAVLJAJU PONUDE/ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
Organizacija: Općina Tešanj
Kontakt-osoba: Zijad Spahić
Adresa: Trg Alije Izetbegovića, broj 11
Poštanski broj: 74260
Grad: Tešanj
Identifikacioni broj: 4218328550008
Telefon: 032/ 650-022
Faks: 032/650-220
Elektronska pošta (e-mail): zijad.spahic@opcina-tesanj.ba
Internet adresa (web): www.opcina-tesanj.ba

OPĆINSKI NAČELNIK
FUAD Šišić, dipl. ing. maš.